Priorytety dla tramwajów

Moderator: Wiliam

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 13 paź 2019, 21:33

PLAC BANKOWY pdp północne(to upierdliwe)?
miłośnik 13N

kajo
Posty: 2787
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 13 paź 2019, 21:37

Łukasz pisze:
13 paź 2019, 21:11
kajo pisze:
A kiedy można się spodziewać wdrożenia?
Ch ich wie. Jeszcze te przejścia mają rzeźbić i wcześniej bym się nie spodziewał. Tylko UE i tak jest robione pod stałoczasówkę.
Dobra stałoczasówka nie jest zła, szczególnie jak do. niej się doplecie dopłecie inne skrzyżowania.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 13 paź 2019, 22:39

Nie jestem przekonany co do staloczasowki na UE. To skrzyżowanie jest tak różne w zależności od pory dnia...
ŁK

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 13 paź 2019, 23:43

Rondo UE nie jest robione pod stałoczasówkę. Wprawdzie część "samochodowa" skrzyżowania będzie pracowała w oparciu o dosyć usztywniony program, to obsługa tramwajów będzie realizowana za pomocą pełnej adaptacji. Oczywiście nie można zatamować ruchu na zachodniej jezdni Wołoskiej, więc czasami tramwaj chwilę poczeka, ale nie powinien tracić więcej niż 9,8s średnio na skład. A na Postępu nic nie będzie tracił.

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 13 paź 2019, 23:44

Na Bankowym te małe skrzyżowania-satelity będą wszystkie z pełnym priorytetem. Na skrzyżowaniu z al. Solidarności usprawnienie koordynacji z Feminą (dodatkowe wydłużenie) i podwójne zielone w cyklu dla "czwórki".

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 14 paź 2019, 0:03

Jarek pisze:Rondo UE nie jest robione pod stałoczasówkę. Wprawdzie część "samochodowa" skrzyżowania będzie pracowała w oparciu o dosyć usztywniony program, to obsługa tramwajów będzie realizowana za pomocą pełnej adaptacji. Oczywiście nie można zatamować ruchu na zachodniej jezdni Wołoskiej, więc czasami tramwaj chwilę poczeka, ale nie powinien tracić więcej niż 9,8s średnio na skład. A na Postępu nic nie będzie tracił.
Wydawało mi się, że tak napisałeś na fejsie.

Niemniej jednak zachodnia Wołoska to jedyny punkt styku z samochodami. Domyślam się, że priorytet w stałoczasówkę jest ciężko wsadzić inaczej niż zabierając zachodniej Wołoskiej, ale fajnie, że coś się uda :)
ŁK

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 14 paź 2019, 20:09

Flash8222 pisze:
12 paź 2019, 22:24
Zdecydowanie, jeszcze w 2015 po Targowej jechało się dobrze, ale już od paru lat jest dramat.
Jechałem ostatnio, było całkiem przyzwoicie - był dość szczegółowy przegląd zrobiony.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 15 paź 2019, 9:56

Łukasz pisze:Nie jestem przekonany co do staloczasowki na UE. To skrzyżowanie jest tak różne w zależności od pory dnia...
Tymczasem w przetargu na przejścia przy rondzie UE zaplanowano 413k, wpłynęły 2 oferty - 900k i 1.3mln. Więc mam nadzieję, że priorytet nie będzie czekać...
ŁK

mkm101
Posty: 992
Rejestracja: 23 maja 2006, 17:05
Kontakt:

Post autor: mkm101 » 15 paź 2019, 11:21

Jarek pisze:
13 paź 2019, 16:28
Rondo UE zrobione w sensie zaprojektowane. Postępu też. Powinno się bajecznie jeździć.
A zestaw Domaniewska-Konstruktorska? Odcinek bezprzystankowy z dwoma długimi zatrzymaniami (zwł w kierunku Ronda UE gdzie tramwaj zwykle trafia na sam początek swojego "czerwonego")

Awatar użytkownika
Piotrek_2274
Posty: 667
Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
Lokalizacja: Nowe Górce

Post autor: Piotrek_2274 » 15 paź 2019, 19:21

Nie mówiąc o super potrzebnym skręcie w lewo z Wołoskiej do Galerii Mokotów, które często zapala kocie oczy tuż przed tramwajami jadącymi w obie strony.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 17 paź 2019, 10:33

Zgłupiał sygnalizator na pdp przy MARSZAŁKOWSKA, tym najbliżej PLACU UNII. Zapala się zielone dla samochodów, a dla trama NIE. Zapali dopiero tramwaj z miasta. Kiedyś tak było przed Placem Konstytucji. Widać, krasnoludek od szczania tramwajom do sygnalizacji czuwa.
miłośnik 13N

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 17 paź 2019, 10:56

Oj no wszystko się może zepsuć. Pytanie, czy jest to wykrywalne gdzieś centralnie i czy nie ma backupów.
ŁK

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 17 paź 2019, 11:00

Dlaczego zawsze tramwajom? Musi być więcej krasnoludków wybitnie złośliwych.
miłośnik 13N

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 17 paź 2019, 16:14

Stary Pingwin pisze:Dlaczego zawsze tramwajom? Musi być więcej krasnoludków wybitnie złośliwych.
E, nie zawsze. Bywało, że z Koszykowej w Mokotowska się 4 cykle światło nie podawało, a 2 to notorycznie - a jak gość pojechał w końcu na czerwonym, to go dopadł radiowóz. Za to jak się ruszył, to zaraz światło się zmieniło. Teraz to rondo jest tam już...
ŁK

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1614
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 17 paź 2019, 19:04

Sygnalizator zdaje się wykrywał jak auto podjechało blisko, teraz to chyba najbardziej otrombione rondo w Warszawie.
Średnio klakson raz na 15-20 minut w dzień tak między 8-19.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

ODPOWIEDZ