Priorytety dla tramwajów

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 07 sie 2021, 10:04

Łukasz pisze:
06 sie 2021, 19:44
Skończy się jak na Narutowicza. Już lepiej byłoby osygnalizować całe skrzyżowanie z pełnym priorytetem, ale pewnie nie ma czujników ;( W jedną stronę to można użyć tych z Bankowego z offsetem, ale…
Osygnalizowanie tego skrzyżowania w pełni wymaga pełnej przebudowy, bo tych hektarów asfaltu zbyt sensownie to się nie osygnalizuje. Jakaś kanalizacja, jakieś azyle, jakieś rozwiązanie ruchu rowerowego...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

kajo
Posty: 2787
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 07 sie 2021, 15:16

Glonojad pisze:
07 sie 2021, 10:04
Łukasz pisze:
06 sie 2021, 19:44
Skończy się jak na Narutowicza. Już lepiej byłoby osygnalizować całe skrzyżowanie z pełnym priorytetem, ale pewnie nie ma czujników ;( W jedną stronę to można użyć tych z Bankowego z offsetem, ale…
Osygnalizowanie tego skrzyżowania w pełni wymaga pełnej przebudowy, bo tych hektarów asfaltu zbyt sensownie to się nie osygnalizuje. Jakaś kanalizacja, jakieś azyle, jakieś rozwiązanie ruchu rowerowego...
Ja to bym tam tylko tą ulicę przy pasach zwęził do 2 pasów. Kierowcy się nauczyli przepuszczać pieszych, przejścia bez sygnalizacji są od zmiany przepisów dużo bardziej bezpieczne.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

gfedorynski
Posty: 715
Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45

Post autor: gfedorynski » 08 sie 2021, 19:02

Glonojad pisze:
07 sie 2021, 10:04
Osygnalizowanie tego skrzyżowania w pełni
Czy według obowiązujących przepisów legalne jest osygnalizowanie jakkolwiek inaczej? Rozumiem, że będziemy udawać, że przejście dla pieszych jest zupełnie gdzie indziej niż skrzyżowanie z Senatorską...

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 sie 2021, 8:46

Na szczęście nie do mnie to pytanie. :D
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 sie 2021, 8:48

kajo pisze:
07 sie 2021, 15:16
Glonojad pisze:
07 sie 2021, 10:04

Osygnalizowanie tego skrzyżowania w pełni wymaga pełnej przebudowy, bo tych hektarów asfaltu zbyt sensownie to się nie osygnalizuje. Jakaś kanalizacja, jakieś azyle, jakieś rozwiązanie ruchu rowerowego...
Ja to bym tam tylko tą ulicę przy pasach zwęził do 2 pasów. Kierowcy się nauczyli przepuszczać pieszych, przejścia bez sygnalizacji są od zmiany przepisów dużo bardziej bezpieczne.
Zasadniczo daje się w audytach BRD zauważyć trend to negatywnego opiniowania jakichkolwiek przejść przez 2 pasy bez sygnalizacji, ze względu na nagminne wyprzedzanie na pasach.

Inna sprawa, że wczoraj próbowałem przepuścić pieszą jadąc rowerem po ulicy 1x3 - i kierowcy wyprzedzali mnie przekraczając podwójną więc o czym tu mówimy...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 09 sie 2021, 13:22

Moje ulubione jest przejście przez Waszyngotna. Mogę sobie nawet stanąć blokując oba pasy czym w praktyce uniemożliwię wyprzedzenie się, ale gówno to da, bo jeszcze z przeciwnej strony towarzystwu się w dupach pali.

Awatar użytkownika
Daniel_FCB
(kaczofob)
Posty: 1596
Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Daniel_FCB » 09 sie 2021, 13:33

Ja ostatnio przerabiałem pierwszoosobowo sytuację, że przepuszczam pieszego, a obok śmiga dostawczak. Jak zobaczyłem co się święci, cisnąłem po klaksonie ile się da, żeby ludzie nie szli dalej.
No ale tak to się kończy, jak moderniści zaprojektowali jednokierunkowe prospekty z pasami o szerokościach autostradowych - miasto Martin, Słowacja :/
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 sie 2021, 19:13

Wracając do tematu...

https://um.warszawa.pl/-/zielona-fala-d ... ch-ulicach

Zatem w toku wdrożen mamy:
Radiowa - Dywizjonu 303 (4 skrzyżowania)
Waszyngtona - Grochowska od Saskiej po Gocławek (11 skrzyżowań)
Okopową - Towarową między Zawisza a Babką (krańce już zrobione) - 11 skrzyżowań o ile dobrze pamiętam
Rakowiecka - Boboli
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Kelly
Posty: 1510
Rejestracja: 14 lis 2011, 18:29

Post autor: Kelly » 09 sie 2021, 19:42

A na Kulskiego dowalono lewoskręty dla samochodów, więc w weekend tramwaj miał aż 7 sekund na przejechanie.

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 09 sie 2021, 20:24

Kelly pisze:A na Kulskiego dowalono lewoskręty dla samochodów, więc w weekend tramwaj miał aż 7 sekund na przejechanie.
Puścili ze stałoczasówką?
ŁK

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 sie 2021, 22:31

Na Kulskiego jest w zatwierdzaniu adaptacja. Tam i przy MSWiA ZDM obiecał odpalić projekt TW.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8265
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 10 sie 2021, 11:13

Glonojad pisze:
09 sie 2021, 19:13
Okopową - Towarową między Zawisza a Babką (krańce już zrobione) - 11 skrzyżowań o ile dobrze pamiętam
Nareszcie! :serducho: :serducho: :serducho: :serducho:

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 30 sie 2021, 10:53

Królewska x Marszałkowska otwarte. Jednak na razie stałoczasówka. Od czego zależy to, że projektu sygnalizacji nie można zatwierdzić wcześniej i wystartować od razu z akomodacją?

Btw jak warunki ruchu na w/w? Dużo zamieszania?
ŁK

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 30 sie 2021, 11:02

Różnie. Z reguły problemem jest brak detekcji, zwłaszcza odległej (bo np. jest poza zakresem projektu). Czasem z kolei niby wszystko jest gotowe, ale program adaptacyjny się po prostu... nie odpala (Harfowa) albo działa z dudy (Postępu). Kiedy indziej jest z kolei remont 1:1, z wymianą urządzeń ale bez zmian w SOR.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10639
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 30 sie 2021, 12:47

A bywa tak, że program adaptacyjny potrzebuje czasu i danych, żeby się zacząć adaptować?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

ODPOWIEDZ