Priorytety dla tramwajów

Moderator: Wiliam

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 29 mar 2023, 11:07

Bardzo często kwitnie się na wyspie, mimo że na horyzoncie nie widać 22/24.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10639
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 29 mar 2023, 15:53

Dzisiaj koło 12:30 zobaczyłem 1 skręcającą z Grójeckiej w Towarową - stała na wyspie. Zmiana świateł, przejechało 22, 1 nie dostała światła, tylko od razu Al. Jerozolimskie.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 31 mar 2023, 12:02

Powinno byc dobrze, prosze o feedback. Oczywiście służbowo też to sprawdzimy.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

gfedorynski
Posty: 715
Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45

Post autor: gfedorynski » 31 mar 2023, 14:26

Na kiedy w planie jest priorytet na Broniewskiego? Dziś to tragedia, zwłaszcza w ogólnie rozumianych okolicach skrzyżowania z Trasą. Nie miałem świadomości, że jest aż tak źle.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 31 mar 2023, 17:46

W tym roku jest szansa na poprawę koordynacji, pełen priorytet około 2025 a i to pod warunkiem, że z Generalną uda się dogadać.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1614
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 31 mar 2023, 22:03

Glonojad pisze:
31 mar 2023, 17:46
W tym roku jest szansa na poprawę koordynacji, pełen priorytet około 2025 a i to pod warunkiem, że z Generalną uda się dogadać.
Takie pełne ręce roboty na innych kierunkach, czy choroba postępuje i papiery muszą dojrzeć i wypuscić liście?
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36586
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 31 mar 2023, 22:22

Broniewskiego po prostu czeka większa modernizacja.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 31 mar 2023, 23:07

Przyda się ciągnik z pługiem.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1614
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 31 mar 2023, 23:14

Czyli jak zbudują tam most przez rudawkę to będzie szybciej.
A nie czekaj rudawki nie ma i mostu nad wiaduktem też nie potrzeba może tunel tam zbudować.
Sarkazm oczywiście ale ciężki jak huta. Może trzeba zaorać.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4851
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 01 kwie 2023, 7:28

Do poprawy koordynacji na Broniewskiego przydałoby się z racji na brak możliwości wydłużenia obecnych platform przystankowych, na połączenie przystanków Park Olszyna i Włościańska w jeden zespół przystankowy po wschodniej stronie ronda. Dojście z obu stron. Nikt zbytnio nie traci a tramwaje zyskują na przepustowości bo wtedy mogłyby pojechać 2 tramwaje jednocześnie a nie tylko jeden. Zwłaszcza, że teraz w godzinach szczytu zdarzają się kolejki tramwajów za Romaszewskiego do Olszyny i mimo, że w szczycie jest minuta więcej na obsługę to niewiele to daje jak się stoi jako czwarty w kolejce...
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 01 kwie 2023, 11:57

Nordyk110 pisze:
31 mar 2023, 22:03
Glonojad pisze:
31 mar 2023, 17:46
W tym roku jest szansa na poprawę koordynacji, pełen priorytet około 2025 a i to pod warunkiem, że z Generalną uda się dogadać.
Takie pełne ręce roboty na innych kierunkach, czy choroba postępuje i papiery muszą dojrzeć i wypuscić liście?
Wszystkiego na raz zrobić się nie da, a w tym i kolejnym roku dużo mocy idzie na nowe trasy. Podobnie, jak na Tarchominie i Powstańców algorytmy będą TW, ktoś je zrobić musi.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 01 kwie 2023, 12:13

Na odcinku Włościańska-Park Olszyna największym problemem jest koordynacja sygnalizacji świetlnej. W dzień stoimy przed Parkiem, po obsłudze przystanku dojeżdżamy i kwitniemy przed Włościańską, wjeżdżamy i znów kwitniemy przed przeplotką. Zajmuje to 6 minut, zakładając, że byliśmy pierwsi przed Olszyną.
W stronę przeciwną, jak już ruszymy z Włościańskiej, to kwitniemy przed TRASĄ. W sumie trochę szybszy przejazd. Największą bolączką są pojedyńcze wysepki przystankowe w kierunku miasta i rozciągnięte cykle sygnalizacji świetlnej dla kierunków poprzecznych.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 01 kwie 2023, 18:52

Nie bez powodu rozkład zakłada same odcinki dwuminutowe mimo przeciętnych, a czasem żenujaco małych, odległości międzyprzystankowych.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

gfedorynski
Posty: 715
Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45

Post autor: gfedorynski » 03 kwie 2023, 9:17

Mimo takich luzów rozkładowych 28 potrafi rano dojechać w okolice Sadów Żoliborskich w rozkładzie kolejnej brygady.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 03 kwie 2023, 11:23

Dokłada się do takiej sytuacji sygnalizacja Broniewskiego/Jarzębskiego -wydłużony cykl. Najpierw lewoskręt samochodów, następnie lewoskręt na pętlę i dopiero ruch od Reymonta rusza. Jeżeli w tym czasie z pętli wyskoczy 22 i krótkie 33, to pozamiatane- na tym cyklu nie pojedziemy.
miłośnik 13N

ODPOWIEDZ