Priorytety dla tramwajów

Moderator: Wiliam

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 15 wrz 2020, 7:41

A stało czasówka na wylocie Młocin dla linii 6 i 2 kiedy zostanie ogarnięta bo stanie do prawie 2 minut jest irytujące?
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 15 wrz 2020, 12:36

A to już pytanie do wykonawcy nowego układu pieszo-rowerowego.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 15 wrz 2020, 13:14

Glonojad pisze:
15 wrz 2020, 12:36
A to już pytanie do wykonawcy nowego układu pieszo-rowerowego.
Powinien dostać Oskara za najbardziej spierd... skrzyżowanie w Warszawie. Dziś rano stały po cztery wozy do wyjazdu 2+2skr+zjazd+2 plus 6 obok. Świetnie.
O korku autobusów i aut nie wspomnę. Te światła dla pieszych to tam tak potrzebne że oj oj. I tak lud łazi gdzie chce i jak chce. 2 stojąca pod sygnalizatorem zastawia przejście jedno dla pieszych i ludzie łażą między wagonami, do czasu.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 15 wrz 2020, 14:07

Najlepsza to jest konfiguracja z zatrzymaniem samochodów przed pieszymi, ale nie przed tramwajami. Ogon oczywiście uniemożliwia przejazd tramwaju... zagadką, której na szczęście nie muszę rozwiązywać, jest to, czy to co świeci w terenie jest zgodne z tym, co było zatwierdzone...

Ten węzeł jest ogólnie świetny, tylko w całości po stronie transportu zbiorowego, łącznie z metrem, powinien być 1 poziom niżej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 15 wrz 2020, 16:32

No i jak Wam się podoba pl. Zawiszy po kolejnych poprawkach? Powinna być odczuwalna koordynacja od Ronda Daszyńskiego. Tramwaj, który obsłuży przystanek na pl. Zawiszy powinien dostawać zielone szybko i oczywiście bez stania na wyspie.

Jeśli by się udało zrobić podwójne zielone dla 24 na Kercelaku (w kierunku Towarowej) i lekko przedłużyć zielone na Rondzie Daszyńskiego, to 24 w stronę Pragi miałoby na Towarowej dwie bezstratne wiązki koordynacyjne w odstępie 60 sekund. Może wreszcie ta linia zaczęłaby śmigać, jak na to zasługuje.

Młociny są ważne, ale pl. Zawiszy ważniejszy. Po kolei.

Awatar użytkownika
zagmadFany
Posty: 12
Rejestracja: 04 kwie 2013, 1:10
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: zagmadFany » 15 wrz 2020, 16:58

Trzy dni jeżdżenia przez pl. Zawiszy i szczerze powiem, że wczoraj było bajecznie :)

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 15 wrz 2020, 18:20

Czy ja wiem... korek z Zawiszy po 16 wylewał się trasą łazienkowską na Al. Niepodległości (bo nie dało się wjechać w Krzywickiego). Może to przypadek. Trzeba pewnie poczekać na zmodyfikowanie ścieżek ruchu w głowach kierowców.
ŁK

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 15 wrz 2020, 19:31

A po 19 sygnalizatory były ciemne.
ŁK

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 15 wrz 2020, 21:18

Sygnał dla Raszyńskiej zjada Koszykowa i dzieje się tak od otwarcia sygnalizacji tamże - trzeba nad tym popracować. Ciemne sygnalizatory to złe wieści...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 15 wrz 2020, 22:00

Tylko do tej pory przynajmniej lewym pasem Raszyńskiej i buspasem się dało jechać.
ŁK

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 15 wrz 2020, 22:03

Lewym pasem Raszyńskiej to chyba najmniej się dało, na 10 pojazdów z Koszykowej 8 melduje się na lewym pasie. Ofset nie był zmieniany.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 15 wrz 2020, 22:07

Można się potem wepchnąć na środek. Bo tak Btw to średnio szczęśliwe jest to, że lewy przechodzi w skręt a buspas w normalny, bo przy okazji skręcający autobus blokuje prawy.
ŁK

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 16 wrz 2020, 10:31

No niestety, trzy pasy na szlaku, trzy na skrzyżowaniu, a nie bardzo jest jakiś zrobić przesunięcie. Można by w ogóle kończyyć buspas na Raszyńskiej śluzą... ale to już większa inwestycja.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 16 wrz 2020, 12:31

Szybka do tej pory trasa na Okęcie powoli równa w dół, do średniej warszawskiej. Doszły światła przy Lipowczana, w końcowej fazie są światła przy Racławickiej. A jak już będą światła, to może i przystanek-przecież tramwaje i tak stoją.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 16 wrz 2020, 12:52

Przystanku nie ma być, choć za działanie Racławickiej/Harfowej płetwy uciąć sobie nie dam.

Co do Lipowczana, to przy jej okazji ma być wprowadzona koordynacja tramwajowa na całym ciągu al. Krakowskiej, więc powinno się wręcz poprawić.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ