Priorytety dla tramwajów
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
w sensie Kercelak? Ostatnio działało. Do sprawdzenia.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Ile czasu będą naprawiać tę detekcję? Koszmar jest.Glonojad pisze:Awaria detekcji, jak naprawią priorytet wróci.
Btw przy M.Politechnice to normalne, że tramwaj Narutowicza ma poziome, rowery zielone, a Waryńskiego jedzie?
ŁK
-
- Posty: 448
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
Może chodzi o to, że to zielone dla rowerów tak naprawdę dotyczy tylko przecięcia z przejściem dla pieszych przed Waryńskiego, a potem zgodnie z zamysłem projektanta rowerzysta powinien zjechać na prawdo, przejechać przejazdem przez jezdnie Waryńskiego (światła), następnie skręcić w lewo i kolejnym przejazdem przeciąć Nowowiejską (następne światła) i dopiero znowu skręcić w prawo na wydzieloną DDR wzdłuż Nowowiejskiej. Oczywiście to bez sensu, bo lepiej nie całkiem legalnie pojechać na wprost jak tramwaj i jechać dalej jezdnią Nowowiejskiej, gdzie nawet jest już szerzej i nie blokuje się tramwaju. Tylko w takim razie te pierwsze światła są mylące, bo można odnieść wrażenie, że dotyczą jazdy na wprost przez skrzyżowanie.Krzysztof_J pisze: ↑31 gru 2022, 18:42Może chodzi o to, by rowerzyści zjechali zanim będzie światło dla tramwajów?
- Piotrek_2274
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
- Lokalizacja: Nowe Górce
Światła w żadnym stopniu nie są mylące, oznakowanie poziome wyraźnie wskazuje, że za przejściem dla pieszych należy rowerem skręcić w prawo na ddr. A że rowerzystów oznakowanie zazwyczaj nie dotyczy w ich mniemaniu i tną przez skrzyżowanie na wprost po torach to już inna kwestia.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Tego trambajkpasa w ogóle nie powinno być, ale w obecnej konfiguracji nawet nie zamierzam myśleć o otwarciu tego frontu.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
No i priorytet spadł z rowerka przy Kulskiego oraz szpitalu na Wołoskiej, bo mieszkańcy skarżyli się... BTW, czy na Wiatracznej jest dodatkowa faza dla 3 i 6?
Tam jest Zenek, raz daje raz zabiera.
Na AWF nie działa priorytet.
-
- Posty: 5799
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Czy normalnym jest, że tramwaj włączający się od zespołu przystankowego Nowowiejska/Al. Niepodległości Centrum kwitnie dwa cykle sygnalizacji i łaskawie skręca na trzecim cyklu? Wyjazdy dodatków, 5 składów za nim, a skład kwitnie i przepuszcza muchy. Niedługo wraca stały rozkład i dopiero będzie wesoło.
miłośnik 13N
I to jest głupota, że tam go wyłączyli ,bo nie generował utrudnień. Natomiast na wczoraj powinno się wyłączyć przy Rakowieckiej ,bo tworzy ogromne korki szczególnie na Niepodległości od strony centrum. Najbardziej irytujące jest gdy nie jedzie żaden tramwaj a ma światło „zielone” a wszyscy inni stoją. Albo podjeżdża na przystanek i tez już dostaje pionowe, chociaż wymiana pasażerska trwa trochę. Do tego notorycznie Rakowiecka od Puławskiej nie dostaje zielonego w cyklu. Ostatnio spędziłem tam 5 minut. Ogólnie brawo świetna robota. Ile tramwaj tracił bez priorytetu? Z moich obserwacji jako pasażera uważam ze max 30 sekund,zawsze sprawnie pokonywał ten skręt .
Przecież podobno jest zepsuty. I co mieszkańcy maja do tego?Flash8222 pisze:No i priorytet spadł z rowerka przy Kulskiego oraz szpitalu na Wołoskiej, bo mieszkańcy skarżyli się... BTW, czy na Wiatracznej jest dodatkowa faza dla 3 i 6?
ŁK
Nie wyłączyć priorytet, tylko poprawić sygnalizację, żeby nie strzelała baboli.Molo pisze: ↑03 sty 2023, 13:27Natomiast na wczoraj powinno się wyłączyć przy Rakowieckiej ,bo tworzy ogromne korki szczególnie na Niepodległości od strony centrum. Najbardziej irytujące jest gdy nie jedzie żaden tramwaj a ma światło „zielone” a wszyscy inni stoją. Albo podjeżdża na przystanek i tez już dostaje pionowe, chociaż wymiana pasażerska trwa trochę. Do tego notorycznie Rakowiecka od Puławskiej nie dostaje zielonego w cyklu. Ostatnio spędziłem tam 5 minut.
Tu strata 30 sekund, gdzieś jeszcze po kilka razy po 30 sekund i na jednym półkursie nagle robi się 5 minut straty. Ale z fotela samochodu tego nie widaćMolo pisze:Ogólnie brawo świetna robota. Ile tramwaj tracił bez priorytetu? Z moich obserwacji jako pasażera uważam ze max 30 sekund,zawsze sprawnie pokonywał ten skręt .
Stoją w korkach, które sami tworzą poprzez nadmierne używanie samochodów. Po czym napiszą do ulubionego radnego, że to tramwaje rzekomo powodują korki
Nie zawsze poważne opinie
Nie mówię o innych miejscach tylko konkretnie takim, w którym priorytet sparaliżował jedną z najważniejszych arterii w mieście. Jeszcze dodatkowo 33 w kierunku Piasek potrafi odczekiwać przed światłami blokując skrzyżowanie na dłuższy czas. I nie mówię tego z perspektywy fotela samochodu tylko autobusu, który wyobraź sobie ma pasażerów i to naprawdę dużo. Kiedyś odcinek GUS-Wisniowa przejeżdżałem w6-8 min teraz zdaża mi się jechac ponad 20 min i tez mam rozkład. Na takim 174 przez to jedno miejsce nie jesteśmy w stanie nadrobić opóźnienia nawet po 20.