Albo przejście dla pieszych przy Miedzianej. Jak byś nie ruszał ze Starynkiewicza do Zawiszy, to zawsze stoisz na tym przejściu, dojeżdżasz do Zawiszy, robisz wymianę i zonk, koniec zielonego.Jarek pisze: ↑30 wrz 2020, 21:59Sprawa jest zamknięta, a decyzja nieodwołalnie zapadła. Aleje na 110s, północna część Śródmieścia na 120s, Ochota też pewnie na 120s, Marszałkowska na 110s. Tramwaje wszędzie będą śmigać. Nie widzę żadnego powodu, by nie były najszybsze w całej Polsce, o ile plan wdrażania priorytetów nie zostanie zablokowany przez np. ZTM.
Priorytety dla tramwajów
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 5791
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
miłośnik 13N
Miedziana? To czysty zbieg okoliczności.
A ja dzisiaj policzyłem, że na linii 4 można jeszcze urwać 7 minut, a na linii 18 można urwać 9 minut.
A ja dzisiaj policzyłem, że na linii 4 można jeszcze urwać 7 minut, a na linii 18 można urwać 9 minut.
-
- Posty: 5791
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
5 razy na 5 przejazdów to przypadek? Nie sądzę.
Tak nie urywaj minut, bo okaże się szybsze od metra, albo(co najgorsze) od rowerzystów.
miłośnik 13N
Najwyraźniej. W totka też ludzie trafiają.
-
- Posty: 5791
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Zapomniałem dodać, że to był dzień świąteczny. Przejście przy Miedzianej jest nieprzewidywalne. O ile wąską Marszałkowską jadę z tylko jednym zatrzymaniem na światłach, to Miedziana zawsze mnie zaskakuje.
miłośnik 13N
Jak zbieg okoliczności teraz to chyba wszędzie są wyłączone przyciski... To przejście nie jest w choćby przypadkowej koordynacji z którymś ze skrzyżowań?Jarek pisze:Miedziana? To czysty zbieg okoliczności.
A ja dzisiaj policzyłem, że na linii 4 można jeszcze urwać 7 minut, a na linii 18 można urwać 9 minut.
ŁK
Właśnie nie. Między pl. Zbawiciela a pl. Unii jest do urwania minuta, a do Rakowieckiej nic nie ma do urwania, bo pl. Unii nie daje się skoordynować dwukierunkowo, a nie można tam programu wymienić, ponieważ trzeba by przebudować cały plac. Te zyski czasowe są dalej. Oczywiście, gdyby poprawić plac Unii, to zyskalibyśmy jeszcze więcej.
Jak działa Miedziana? Nie wiem dokładnie. Pewnie w koordynacji z pl. Starynkiewicza.
Nowy projekt na pl. Starynkiewicza poszedł dzisiaj do zatwierdzenia. Przewidziano osygnalizowanie wszystkich relacji tramwajowych, aby z pętli można było korzystać w sposób cywilizowany, na przykład w czasie zamykania mostu Poniatowskiego po skończonych imprezach stadionowych.
Nowy projekt na pl. Starynkiewicza poszedł dzisiaj do zatwierdzenia. Przewidziano osygnalizowanie wszystkich relacji tramwajowych, aby z pętli można było korzystać w sposób cywilizowany, na przykład w czasie zamykania mostu Poniatowskiego po skończonych imprezach stadionowych.
Czyli do czasu (ewentualnej) budowy tramwaju z Wilanowa będzie bez zmian? Suabo. Czasami na piechotę jest tam szybciej niż tramwajem...Jarek pisze: ↑07 paź 2020, 21:35Właśnie nie. Między pl. Zbawiciela a pl. Unii jest do urwania minuta, a do Rakowieckiej nic nie ma do urwania, bo pl. Unii nie daje się skoordynować dwukierunkowo, a nie można tam programu wymienić, ponieważ trzeba by przebudować cały plac. Te zyski czasowe są dalej. Oczywiście, gdyby poprawić plac Unii, to zyskalibyśmy jeszcze więcej.
Przebudowa pl. Unii Lubelskiej nie wchodzi w zakres "Wilanowa". Poprawa na pl. Unii Lubelskiej jest tematem zupełnie niezależnym od inwestycji. A coś się poprawić, zrobić zawsze da. Teraz nie wiem jeszcze co. Ale trzeba coś wymyślić. Może priorytet lokalny?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Moim zdaniem trzeba po prostu znaleźć te 5 milionów złotych, wywalić jezdnię ze środka i zrobić normalne dwupasowe rondo.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 5791
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Pamiętam jeszcze, jak na Placu Unii jeździło się w kółko. Nie pamiętam, czy tramwaje pierwsze jeździły prosto, czy było to jednocześnie z samochodami.
miłośnik 13N
Plan jest chyba wręcz przeciwny, w sensie wywalić asfaltowe rondo i zostawić ruch lokalny wewnątrz. Wtedy może się okazać, że nie będzie potrzeba priorytetu, bo i świateł nie będzie.Glonojad pisze:Moim zdaniem trzeba po prostu znaleźć te 5 milionów złotych, wywalić jezdnię ze środka i zrobić normalne dwupasowe rondo.
ŁK
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Nie znam planu na zrobienie tam skrzyżowania skanalizowanego. Jak by to miało wyglądać?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.