Priorytety dla tramwajów

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 14 paź 2020, 22:31

Stary Pingwin pisze:
14 paź 2020, 16:56
Pamiętam jeszcze, jak na Placu Unii jeździło się w kółko. Nie pamiętam, czy tramwaje pierwsze jeździły prosto, czy było to jednocześnie z samochodami.
Moim zdaniem pętla na placu Unii to by się w ogóle przydała,ale na to nie liczę wcale.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 14 paź 2020, 22:37

Fajnie by Jazz piszczał na takich łukach, ale strata czasu byłaby wysoka, porównywalna ze złą sygnalizacją.

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 14 paź 2020, 23:24

Glonojad pisze:Nie znam planu na zrobienie tam skrzyżowania skanalizowanego. Jak by to miało wyglądać?
Coś mi się pomerdało chyba - ale głowę bym dał, że widziałem plan, gdzie nie było przelotu w Marszałkowską i Puławską.
ŁK

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 15 paź 2020, 8:02

No mogę sobie wyobrazić projekt, w którym Polna wpada w Batorego (z wjazdem w jezdnię serwisową ex zachodnią Puławskiej), a z jezdni wschodniej Puławskiej da się pojechać tylko w Klonową, Bagatelę i Szucha. Choć przebieg 222ex122ex144 na południe robi się wtedy dziwaczny nieco (Szucha - Klonowa - Gagarina - Puławska), to chyba nie jest tak naprawdę dłuższy, niż przez Batorego i Waryńskiego.
Jarek pisze:
14 paź 2020, 22:37
Fajnie by Jazz piszczał na takich łukach, ale strata czasu byłaby wysoka, porównywalna ze złą sygnalizacją.
Można zrobić pętlę z przecięciem przez środek. Coś jak tutaj:
Maxmonument.jpg
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 15 paź 2020, 8:34

222.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 15 paź 2020, 9:35

144

Delwin
Posty: 259
Rejestracja: 21 mar 2017, 16:37

Post autor: Delwin » 15 paź 2020, 9:46

Jarek pisze:
14 paź 2020, 15:50
Przebudowa pl. Unii Lubelskiej nie wchodzi w zakres "Wilanowa". Poprawa na pl. Unii Lubelskiej jest tematem zupełnie niezależnym od inwestycji. A coś się poprawić, zrobić zawsze da. Teraz nie wiem jeszcze co. Ale trzeba coś wymyślić. Może priorytet lokalny?
Ale przynajmniej powinien zostać ruszony kawałek przy Rakowieckiej i chociaż wlot/wylot kierunku PU (przecięcie z jezdnią Waryńskiego) bo trzeba będzie tam (mam nadzieję) światła skoordynować z nowym wylotem tramwajowym. A sam PU - no niestety fakt, że układ przystanków nie pomaga...

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 15 paź 2020, 9:57

Na dziś jest do skrócenia zielone dla Puławskiej przy Rakowieckiej w kierunku PUL. Zielone dla samochodów świeci się długo po tym, jak przy Goworka jest czerwone i robi się korek. W rezultacie pojazdy z Rakowieckiej nie mają gdzie wjechać, bo Puławska stoi. Torowisko jest blokowane.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 15 paź 2020, 10:24

zarówno skręt w Waryńskiego jak i skrzyżowanie z Rakowiecką są w zakresie, choćby dlatego, że zmienia się układ przystanków (na typowy "na wylocie").
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Delwin
Posty: 259
Rejestracja: 21 mar 2017, 16:37

Post autor: Delwin » 15 paź 2020, 11:50

Zawsze coś - obecnie jest fatalnie.

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 15 paź 2020, 11:54

Glonojad pisze:No mogę sobie wyobrazić projekt, w którym Polna wpada w Batorego (z wjazdem w jezdnię serwisową ex zachodnią Puławskiej), a z jezdni wschodniej Puławskiej da się pojechać tylko w Klonową, Bagatelę i Szucha. Choć przebieg 222ex122ex144 na południe robi się wtedy dziwaczny nieco (Szucha - Klonowa - Gagarina - Puławska), to chyba nie jest tak naprawdę dłuższy, niż przez Batorego i Waryńskiego.
Jarek pisze:
14 paź 2020, 22:37
Fajnie by Jazz piszczał na takich łukach, ale strata czasu byłaby wysoka, porównywalna ze złą sygnalizacją.
Można zrobić pętlę z przecięciem przez środek. Coś jak tutaj:
Maxmonument.jpg
Ale 122 tak jeździło przecież chyba, nie?
ŁK

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36584
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 15 paź 2020, 16:38

Przez jakiś czas tak, ale potem dostało chyba przystanek przy Waryńskiego.

@G@Glonojad: nie Batorego, tylko Boya, i nie Gagarina, tylko Goworka.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 16 paź 2020, 12:19

Glonojad pisze:
15 paź 2020, 8:02
No mogę sobie wyobrazić projekt, w którym Polna wpada w Boya(z wjazdem w jezdnię serwisową ex zachodnią Puławskiej), a z jezdni wschodniej Puławskiej da się pojechać tylko w Klonową, Bagatelę i Szucha. Choć przebieg 222ex122ex144 na południe robi się wtedy dziwaczny nieco (Szucha - Klonowa - Goworka - Puławska), to chyba nie jest tak naprawdę dłuższy, niż przez Batorego i Waryńskiego.
Jarek pisze:
14 paź 2020, 22:37
Fajnie by Jazz piszczał na takich łukach, ale strata czasu byłaby wysoka, porównywalna ze złą sygnalizacją.
Można zrobić pętlę z przecięciem przez środek. Coś jak tutaj:

Maxmonument.jpg
EDIT: poprawiono omyłki
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 29 paź 2020, 21:44

Szykuje się upgrade na pl. Zawiszy, który nieco poprawi samochodom.

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 29 paź 2020, 21:53

Jarek pisze:Szykuje się upgrade na pl. Zawiszy, który nieco poprawi samochodom.
A tramwajom bardzo zepsuje?
ŁK

ODPOWIEDZ