Priorytety dla tramwajów

Moderator: Wiliam

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 04 sty 2019, 12:19

drobert pisze:
04 sty 2019, 11:47
Miałem 11 w weekend i nie stając przy P+R minutę można nadrobić. Dobrze, że dodali minutę między Fortem Wola a Sowińskiego co też pomagało. Ale, że w przyrodzie nic nie ginie to zabrano minutę przed Płocką.
W sobotę 11 latałem i co Fort Wola to minus jeden lub dwa i na ogonie 10. Ale już ZRP Wola plus 1. Więc tu zgubisz tam nadrobisz. Najlepsze to ruszając z OCHOTA-Ratusz ucieka skręt na Narutowicza bajka brakuje jak jesteś na pierwszego około 6 sekund by było dłużej. No ale nie da się. Nawet startując światła wcześniej też gaśnie przed nosem. A według NR jak się kocie zapalą na wysokości drugich drzwi wjazd był prawidłowy :lol: :D
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10639
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 04 sty 2019, 12:48

A według NR jak się kocie zapalą na wysokości drugich drzwi wjazd był prawidłowy :lol:
A to chyba akurat prawda. Zwłaszcza w metrze widać, jak światło się zmienia na wysokości drugiego wagonu i wnioskuję, że zezwalające obowiązuje dla czoła pojazdu.

Że zjeżdżający na pętlę stoi na światłach, to trudno - jeśli tak wychodzi z koordynacji. Ale tej zdaje się nie ma, albo jest ustawiona nie pod tramwaje, skoro jadąc prosto w przeciwną stronę (1, 7, 9 czy 25) po ruszeniu ze świateł na północnym wylocie z placu praktycznie zawsze się stoi przed Niemcewicza.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 04 sty 2019, 12:55

Za to 11 czy krótka 1 z Narutowicza zdąża przy Niemcewicza.
miłośnik 13N

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 04 sty 2019, 13:17

Zdąża :D
W sobotę zrobiłem eksperyment start na pałke, nie na pomarańczowe aut :-D
Zwrotnica całym składem 15 :-D
Efekt za izolatorem widziałem już kocie :lol:
A więc zdążą się jak przy kombinujesz. Ale czy o to chodzi. To samo Zawiszy ruszając na pierwszym, przepuszczając z przeciwka. Lewoskret. Plus 15km/h. Drugie gaśnie, plus po prawo widzisz już zielone dla aut. Czyli opuszczasz na świetle....
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 04 sty 2019, 13:24

Projektanci sygnalizacji świetlnej biorą pod uwagę przepisy krajowe(36km/h na zwrotnicach), a nie wewnętrzne typu 15 na zwrotnicach i krzyżakach, zakazy na lewoskrętnych zwrotnicach. Wczoraj w nocy miałem wrażenie, że setka oczu obserwuje mnie z Parku Saskiego. W sumie, po Kercelaku i Królewskiej ......
miłośnik 13N

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 04 sty 2019, 13:27

:D :D :D :D :D 36km/h toć to w 105Na szyby by wypadły. 8-)
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 04 sty 2019, 13:29

A w jazzach plomby z zębów pasażerów.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10639
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 04 sty 2019, 13:43

Tak, 10 m/s. I Glonojad upiera się, że krajowe przepisy z książeczki dla inżynierów są ważniejsze od wewnętrznych regulaminów przewoźników. Tylko że teoria rozjeżdża się z praktyką.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 04 sty 2019, 13:50

Nie że ważniejsze, tylko że nie sposób zakwestionować stosowania wyższych prędkości przez zarządców ruchu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 04 sty 2019, 13:53

KwZ pisze:
04 sty 2019, 13:43
Tak, 10 m/s. I Glonojad upiera się, że krajowe przepisy z książeczki dla inżynierów są ważniejsze od wewnętrznych regulaminów przewoźników. Tylko że teoria rozjeżdża się z praktyką.
Oj ostatnia 20 z 10 przy 36km/h ciekawie by było. :twisted:
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 04 sty 2019, 13:55

Motorniczego obowiązuje święta instrukcja i rozliczany jest ze stosowania przepisów w niej zawartych.
miłośnik 13N

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 04 sty 2019, 14:07

KwZ pisze:
04 sty 2019, 13:43
Tak, 10 m/s. I Glonojad upiera się, że krajowe przepisy z książeczki dla inżynierów są ważniejsze od wewnętrznych regulaminów przewoźników. Tylko że teoria rozjeżdża się z praktyką.
Co jest największym absurdem gdyż Glon jest zatrudniony przez TW. Co innego by było gdyby to była firma obca działająca na zlecenie TW...

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 04 sty 2019, 15:42

Przepisy obowiązują bez względu na miejsce zatrudnienia. Dwa, że moje miejsce zatrudnienia to moja prywatna sprawa i nic nikomu do tego. Trzy, ja przepisów nie piszę, ale je muszę stosować. Cztery, że oczywiście największe rozbieżności się w projektach uwzględnia, ale ani Zawiszy, ani Naruciaka, nie robil nikt na zlecenie TW.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 04 sty 2019, 23:28

Dlatego jako pracownik TW powinieneś działać dla dobra współpracowników i tworzyć priorytet pod wewnętrzny regulamin a nie przepisy państwowe.

drobert
Posty: 1424
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 04 sty 2019, 23:31

Niekoniecznie tyczy się to Glonojada ale sam wiesz, że w TW bardziej się liczy ujebanie współpracownika a nie działanie dla jego dobra.

ODPOWIEDZ