Moim zdaniem pętla na placu Unii to by się w ogóle przydała,ale na to nie liczę wcale.Stary Pingwin pisze: ↑14 paź 2020, 16:56Pamiętam jeszcze, jak na Placu Unii jeździło się w kółko. Nie pamiętam, czy tramwaje pierwsze jeździły prosto, czy było to jednocześnie z samochodami.
Priorytety dla tramwajów
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26809
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Fajnie by Jazz piszczał na takich łukach, ale strata czasu byłaby wysoka, porównywalna ze złą sygnalizacją.
Coś mi się pomerdało chyba - ale głowę bym dał, że widziałem plan, gdzie nie było przelotu w Marszałkowską i Puławską.Glonojad pisze:Nie znam planu na zrobienie tam skrzyżowania skanalizowanego. Jak by to miało wyglądać?
ŁK
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26809
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No mogę sobie wyobrazić projekt, w którym Polna wpada w Batorego (z wjazdem w jezdnię serwisową ex zachodnią Puławskiej), a z jezdni wschodniej Puławskiej da się pojechać tylko w Klonową, Bagatelę i Szucha. Choć przebieg 222ex122ex144 na południe robi się wtedy dziwaczny nieco (Szucha - Klonowa - Gagarina - Puławska), to chyba nie jest tak naprawdę dłuższy, niż przez Batorego i Waryńskiego.
Można zrobić pętlę z przecięciem przez środek. Coś jak tutaj:
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 5793
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Ale przynajmniej powinien zostać ruszony kawałek przy Rakowieckiej i chociaż wlot/wylot kierunku PU (przecięcie z jezdnią Waryńskiego) bo trzeba będzie tam (mam nadzieję) światła skoordynować z nowym wylotem tramwajowym. A sam PU - no niestety fakt, że układ przystanków nie pomaga...
-
- Posty: 5793
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Na dziś jest do skrócenia zielone dla Puławskiej przy Rakowieckiej w kierunku PUL. Zielone dla samochodów świeci się długo po tym, jak przy Goworka jest czerwone i robi się korek. W rezultacie pojazdy z Rakowieckiej nie mają gdzie wjechać, bo Puławska stoi. Torowisko jest blokowane.
miłośnik 13N
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26809
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
zarówno skręt w Waryńskiego jak i skrzyżowanie z Rakowiecką są w zakresie, choćby dlatego, że zmienia się układ przystanków (na typowy "na wylocie").
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Zawsze coś - obecnie jest fatalnie.
Ale 122 tak jeździło przecież chyba, nie?Glonojad pisze:No mogę sobie wyobrazić projekt, w którym Polna wpada w Batorego (z wjazdem w jezdnię serwisową ex zachodnią Puławskiej), a z jezdni wschodniej Puławskiej da się pojechać tylko w Klonową, Bagatelę i Szucha. Choć przebieg 222ex122ex144 na południe robi się wtedy dziwaczny nieco (Szucha - Klonowa - Gagarina - Puławska), to chyba nie jest tak naprawdę dłuższy, niż przez Batorego i Waryńskiego.
Można zrobić pętlę z przecięciem przez środek. Coś jak tutaj:
ŁK
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36607
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Przez jakiś czas tak, ale potem dostało chyba przystanek przy Waryńskiego.
@G@Glonojad: nie Batorego, tylko Boya, i nie Gagarina, tylko Goworka.
@G@Glonojad: nie Batorego, tylko Boya, i nie Gagarina, tylko Goworka.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26809
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
EDIT: poprawiono omyłkiGlonojad pisze: ↑15 paź 2020, 8:02No mogę sobie wyobrazić projekt, w którym Polna wpada w Boya(z wjazdem w jezdnię serwisową ex zachodnią Puławskiej), a z jezdni wschodniej Puławskiej da się pojechać tylko w Klonową, Bagatelę i Szucha. Choć przebieg 222ex122ex144 na południe robi się wtedy dziwaczny nieco (Szucha - Klonowa - Goworka - Puławska), to chyba nie jest tak naprawdę dłuższy, niż przez Batorego i Waryńskiego.
Można zrobić pętlę z przecięciem przez środek. Coś jak tutaj:
Maxmonument.jpg
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Szykuje się upgrade na pl. Zawiszy, który nieco poprawi samochodom.
A tramwajom bardzo zepsuje?Jarek pisze:Szykuje się upgrade na pl. Zawiszy, który nieco poprawi samochodom.
ŁK