Pod samochody. Koordynacja nocna jest wyłacznie pod samochody.
Priorytety dla tramwajów
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
A to nie była folk knowledge, że Puławska jest pod samochody na północ, a Niepodległości pod samochody na południe?Autobus Czerwon pisze: ↑07 lut 2023, 17:20Ostatnio jechałem autem w niedzielę z Ronda UE do Kiny Femina. Czerwone światło zatrzymywało mnie dosłownie na każdej jednej sygnalizacji. Wracałem w drugą stronę Wołoską po 1 w nocy i żeby nie stać na każdych światłach trzeba jechać powyżej 80 na godzinę.
Pod co lub pod kogo robione są te sygnalizacje? Chodzi o to żeby każdy miał tak samo źle, czy co? Po mieście jeździ się coraz gorzej zarówno autem jak i autobusem.
Mogłem o tym usłyszeć tylko na Wawkomie.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Puławska na północ to raczej zawsze miała czerwoną falę. Niepodległości ma trochę łatwiej, bo wszystkie boczne fazy są mega krótkie, a i lewoskrętów nie ma generalnie wydzielonych, więc jest zielona fala w każdą stronę.
ŁK
-
- Posty: 5791
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Czy normalne jest, że 4 kwitnie przed skrętem w Nowowiejską tak długo, że za nią stoją 4 składy? To było już po wyjazdach z zakładu, bo wtedy od GUS-u nie można ruszyć, taki zator. Mam wrażenie, że priorytet dla 78 jest najpriorytejszy. To nie jest jednorazowe, 4 ma coraz ciężej przy Nowowiejskiej.
miłośnik 13N
Oglądam to miejsce regularnie koło 6:30 jadąc do pracy (wyjazdów wówczas jak mrówków). Wydaje mi się, że bardzo dużo zależy od kolejności podjeżdżania wagonów. Czasami mam też wrażenie że jest problem z sygnałem że zwrotnicy od południa. Natomiast założenie że 10/78 (i R3-Nar w pakiecie) mają wyższy priorytet niż skręty odwrotne nie byłoby założeniem najgłupszym, bo to jednak te dwie relacje są bardziej intensywnie używane w układzie podstawowym.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 446
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
A 4 w ogóle ma tam jakikolwiek priorytet, skoro to jest tylko trasa tymczasowa?pawcio pisze: ↑10 lut 2023, 5:39Oglądam to miejsce regularnie koło 6:30 jadąc do pracy (wyjazdów wówczas jak mrówków). Wydaje mi się, że bardzo dużo zależy od kolejności podjeżdżania wagonów. Czasami mam też wrażenie że jest problem z sygnałem że zwrotnicy od południa. Natomiast założenie że 10/78 (i R3-Nar w pakiecie) mają wyższy priorytet niż skręty odwrotne nie byłoby założeniem najgłupszym, bo to jednak te dwie relacje są bardziej intensywnie używane w układzie podstawowym.
-
- Posty: 5791
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Na początku wszystko hulało, aż miło. Jak coś jest dobrze, to musi się zepsuć. Teoretycznie, składy czterech linii powinny jeździć w odstępach co 2 minuty. W praktyce, najpierw skręca w Nowowiejską 78, potem jedzie 35, a na końcu 4. Czyli po staremu- trójskład 18, 4 i 35.
miłośnik 13N
Ostatnio to 78 kwitło do skrętu w lewo. Przyjechał w trakcie cyklu na wprost, nie dostał światła. Potem po 15 światło dostała 4 w prawo, cykl dla 17 na wprost i dopiero ten 78 mógł pojechać.Stary Pingwin pisze: ↑09 lut 2023, 22:18Czy normalne jest, że 4 kwitnie przed skrętem w Nowowiejską tak długo, że za nią stoją 4 składy? To było już po wyjazdach z zakładu, bo wtedy od GUS-u nie można ruszyć, taki zator. Mam wrażenie, że priorytet dla 78 jest najpriorytejszy. To nie jest jednorazowe, 4 ma coraz ciężej przy Nowowiejskiej.
-
- Posty: 5791
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Najgorsze, że sygnalizacja w tym miejscu jest totalnie nieprzewidywalna.
miłośnik 13N
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Z dotychczasowych doświadczeń wynika, że źródłem problemu są zwrotnice. Przy czym czasem prowodyrem bywają motorniczowie, bo gdy jeden wjedzie za drugim od razu, zanim zejdzie strefa blokady, to kolejne zlecenie nie jest przetwarzane.
Przypadek do przeanalizowania tylko, jak zwykle, potrzebne by było doprecyzowanie trochę dokładniejsze, niż "ostatnio". Ostatnio to w związku ze zgłoszeniem o problemie pognaliśmy w silnym składzie na rano na skrzyżowanie a tam rejs: nudy, nic się nie dzieje
fazy!
faza!na wprost, nie dostał światła. Potem po 15 światło dostała 4 w prawo, cykl
Pytanie, w którym momencie fazy na wprost przyjechał i od kiedy czekała 4. Bo mogło być tak, że przyjechał na tyle późno, że nie zdążyłby wymienic pasażerów i dlatego nie dostał sygnału przed 15, a po 15 pierwsza w kolejce była 4 - to są niestety fazy kolizyjne, obsługiwane w kolejności zgłoszenia.dla 17 na wprost i dopiero ten 78 mógł pojechać.
Przypadek do przeanalizowania tylko, jak zwykle, potrzebne by było doprecyzowanie trochę dokładniejsze, niż "ostatnio". Ostatnio to w związku ze zgłoszeniem o problemie pognaliśmy w silnym składzie na rano na skrzyżowanie a tam rejs: nudy, nic się nie dzieje
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 5791
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
W dzień poprzedni czy wolny? Zdarza się, że 4 przyjedzie pierwsza i czeka. Przyjedzie 78 i szybko dostaje światełko. Przyjedzie zjazdowy od Narutowicza i skręca. Wreszcie 4. W stronę Wyścigów nie problem, odrobi czas. Gorzej w stronę Żerania-zajedzie ją 78 i 35, na Trasę WZ skręcamy na minus 4, na Żeraniu minus 7. Testowane na żywym organizmie motorniczego. Myślę, że problemy są po południu, rano to ja śpię.
miłośnik 13N
Problemy są przede wszystkim przy intensywnych wyjazdach z R3 na relatywnie dużym ruchu liniowym. Czyli 6-7 i 14-15.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 5791
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48