Priorytety dla tramwajów

Moderator: Wiliam

Konied Makevski
Posty: 158
Rejestracja: 24 mar 2013, 15:06

Post autor: Konied Makevski » 25 lip 2019, 1:08

Yelonker pisze:To skrzyżowanie w ogóle jest przykładem tego, jak nie programować sygnalizacji świetlnej
To prawda, ile razy się nakląłem na te światła jeżdżąc 220 to moje... Zresztą podobnie jak sygnalizacja na wyjeździe z Nowego Bemowa - czasem zielone jest od razu, czasem czeka się 2-3 minuty nie wiadomo na co.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 25 lip 2019, 8:54

Tam jest sygnalizacja inteligentna inaczej.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 25 lip 2019, 9:23

stawianie świateł na przejściach dla pieszych gdzie kursują wylacznie tramwaje to katorga zarówno dla pasażerów, jak i pieszych (i publiczne pieniądze w błoto). Jakos nie przypominam sobie potrąceń pieszych na nieosygnalizowanych przejściach na Rembielinskiej
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

drobert
Posty: 1424
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 25 lip 2019, 18:57

Na Marymonckiej przez kilkadziesiąt lat ludzie z lasu wychodzili i wypadków nie było a było taniej dla budżetu miasta. Na Rembielińskiej na nowych światłach przy budowie M2 stoją tylko tramwaje bo piesi klasycznie światła olewają a kierowcy po zorientowaniu się w sytuacji również mijają sygnalizatory beztrosko.

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 26 lip 2019, 9:02

Godzina koło 22 pieszy wciska guzik dla pieszych w celu wzbudzenia sygnalizacji. Po chwili na czerwonym przełazi bo po co czekać pieszy dawno przejdzie i w tym czasie czerwone wszyscy stoją. To po co to wciskać. (-X
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 26 lip 2019, 9:05

Dantte pisze:
25 lip 2019, 9:23
stawianie świateł na przejściach dla pieszych gdzie kursują wylacznie tramwaje to katorga zarówno dla pasażerów, jak i pieszych (i publiczne pieniądze w błoto). Jakos nie przypominam sobie potrąceń pieszych na nieosygnalizowanych przejściach na Rembielinskiej
I rosną takie światła jak grzyby po deszczu. Ktoś na tym zarabia, a cierpią pasażerowie. O bezsensownym pobieraniu prądu nie wspomnę. Przykład przejście koło Dzikiej przy Radosława. Ile to tramwajów staje i po chwili rusza. Miejsce gdzie można by było zaoszczędzić sporo prądu.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10639
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 26 lip 2019, 13:50

Podobno kiedyś było potrącenie na pl. Narutowicza i po nim właśnie postawiono tam światła.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

drobert
Posty: 1424
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 26 lip 2019, 18:10

Myślę, że dużo więcej było potrąceń na światłach nie mówiąc już o potrąceniach w miejscach gdzie pieszych nie powinno być.

Paweł D.
Posty: 5246
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 26 lip 2019, 19:54

A nie wynika to wprost z przepisów i musi być zrobione przy okazji modernizacji sygnalizacji/skrzyżowania/organizacji ruchu?

drobert
Posty: 1424
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 26 lip 2019, 21:15

Równie dobrze może to wynikać z interpretacji przepisów bo niby przepisy te same a w każdym mieście sygnalizacje są inaczej robione.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7650
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 26 lip 2019, 23:21

KwZ pisze:
26 lip 2019, 13:50
Podobno kiedyś było potrącenie na pl. Narutowicza i po nim właśnie postawiono tam światła.
Te to są postawione na lewo bez wymaganych uzgodnień.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

drobert
Posty: 1424
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 08 sie 2019, 9:04

Czy oprócz al. Reymonta, Conrada, Zajezdni Wola, Wrocławskiej czy Czapelskiej są jeszcze planowane wyłączenia priorytetów?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 08 sie 2019, 22:18

A co się na Czapelskiej stało?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

drobert
Posty: 1424
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 08 sie 2019, 23:16

Światło wzbudza się dopiero po dojechaniu pod sygnalizator a zapalało się bez potrzeby zwalniania.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 10 sie 2019, 9:34

Jest jakiś kłopot z serwerem. Działamy.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ