Strona 304 z 393

Priorytety dla tramwajów

: 29 gru 2019, 22:16
autor: kajo
Glonojad pisze:
29 gru 2019, 22:14
No, zioło to chyba było faktycznie grane :p
kajo pisze:
29 gru 2019, 22:11
To chyba zaczyna być normą że zioło a strzałka się pali jak teamy piesi i rowerzyści mają czerwone. Może na odwrót, umocować taką sytuację w przepisach o tym?
Alkokorekta :)

Rozkłady tramwajowe (2020)

: 12 sty 2020, 11:38
autor: Stary Pingwin
Sygnalizacja dla tramwaju na MRA sięgnęła dna- 5 sekund zezwalającego dla trama.
Komunikacją miejską szybciej- pieszo najszybciej.

Priorytety dla tramwajów

: 13 sty 2020, 6:23
autor: Łukasz
Stary Pingwin pisze:Sygnalizacja dla tramwaju na MRA sięgnęła dna- 5 sekund zezwalającego dla trama.
Komunikacją miejską szybciej- pieszo najszybciej.
No ale to chyba znów przez imprezę.

Priorytety dla tramwajów

: 13 sty 2020, 8:39
autor: Stary Pingwin
Na Bankowym była wyłączona. Chodzi o przejście vis a vis KINA MURANÓW.

Priorytety dla tramwajów

: 13 sty 2020, 11:13
autor: Paweł D.
Przecież tam od lat jest tak zrobione aby przejechał jeden skład, a ten z przeciwnej musiał odstać swoje pod sygnalizatorem. Wydawałoby się, że to kwestia wydłużenia zezwalającego i przesunięcia pętli. Ale pewnie to nowy projekt, nowe kable, nowe sterowniki, nowy program, dofinansowanie z Unii i lepiej tego nie ruszać. Podobnie jak świateł dla pieszych przed Stawkami które aż proszą się o przyciski. Ale dawno temu bodajże Glon pisał, że to tak stara instalacja, że konserwator (zabytków) musi dać zgodę ;)

Priorytety dla tramwajów

: 13 sty 2020, 11:32
autor: Stary Pingwin
Po obserwacjach dostosowałem styl jazdy do tej paskudnej sygnalizacji. Zezwalające świeci się od 37 do 42 sekundy, w każdej minucie.

Priorytety dla tramwajów

: 13 sty 2020, 11:39
autor: Kelly
Od czasu zrobienia przejścia przez Andersa te światła zostały rozwalone. Wcześniej tramwaj miał ciągle a pieszy musiał wcisnąć przycisk, poczekać z 10 sekund i przechodził.

Priorytety dla tramwajów

: 14 sty 2020, 8:40
autor: Stary Pingwin
I komu to przeszkadzało? To woda na młyn przeciwników tramwajów- patrzcie, te tramwaje to zawalidrogi i nawet na wydzielonym torowisku więcej stoją, niż jadą.

Priorytety dla tramwajów

: 14 sty 2020, 10:23
autor: Glonojad
Generalnie co audyt BRD, to postulat "światła na przejściach przez tory". Sądzę, że w perspektywie 5 lat liczba sygnalizacji na istniejących trasach tramwajowych dobije do 300 (obecnie jest ok. 260).

Priorytety dla tramwajów

: 14 sty 2020, 10:38
autor: Stary Pingwin
A może zaproponować stare, sprawdzone rozwiązania? Spojrzyj w lewo, spojrzyj w prawo, jeszcze w lewo, ruszaj żwawo. Konkrety znamy- co z tego, że świeci się czerwone dla pieszych, kiedy właśnie na przystanku stoi ten jedyny, ostatni w tym roku tramwaj i JA muszę nim jechać. Jeżeli zadzwonię na takiego delikwenta, to w najlepszym wypadku popuka się w czoło, a w najgorszym zbiorę joby??
Osobiście nie wchodzę przed jadący tramwaj, nawet jak mam zielone. Taki nawyk z dzieciństwa.

Priorytety dla tramwajów

: 14 sty 2020, 11:15
autor: person
Może być tylko gorzej.
Do Budżetu obywatelskiego ktoś złożył projekt polegający na... postawieniu "sygnalizacji świetlnej na dwóch przejściach dla pieszych przy pętli autobusowo-tramwajowej Nowe Bemowo, wraz z projektem organizacji ruchu".

https://app.twojbudzet.um.warszawa.pl/p ... 0049?user=

Priorytety dla tramwajów

: 14 sty 2020, 11:42
autor: Glonojad
W kategorii nonsensownych projektów z budżetu partycypacyjnego ten jest jednym z bardziej nonsensownych. Niestety, nie ma czegoś takiego jak ocena merytoryczna projektu.

Priorytety dla tramwajów

: 14 sty 2020, 19:31
autor: Solaris U10
Każdy projekt drogowy opiniuje BPMiT. Negatywnie zaopiniowane nie są dopuszczane do głosowania. Sygnalizacja odpada akurat z uwagi na brak możliwości realizacji w ciągu jednego roku.

Priorytety dla tramwajów

: 14 sty 2020, 20:38
autor: Jarek
Ja lubię światła na przejściach przez tory, dzięki czemu motorniczowie mogą jechać szybciej. Najchętniej osygnalizowałbym z czasem wszystkie punkty kolizyjne. Bez tego nie da się zapewne uruchomić tramwajów autonomicznych. One są bardzo potrzebne.

Priorytety dla tramwajów

: 14 sty 2020, 20:49
autor: mb112
Wszystkie ? Bez przesady. Ja rozumiem, że faktycznie np. takie przejście przez tory na Powstańców przy Sterniczej albo np. przez Broniewskiego przy Braci Załuskich są dość niefajne i mogłaby tam być sygnalizacja (wzbudzana przez tramwaj rzecz jasna). Ale już np. przejście przy Siodlarskiej które jest tuż przy przystanku i jeździ tam jedna dwudziestka ? To by było wywalanie kasy w błoto, nikt by się takimi światłami nie przejmował.