Nowe przystanki (planowane)

Moderator: Wiliam

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 01 lis 2016, 8:49

MichalJ pisze:Robione są zatoczki na przystankach Pomnik Sapera. Szkoda, że dopiero teraz, dwa sezony przeleciały, w tym długotrwałe zamknięcie przystanków Torwar. A miało być "za tydzień"...
Takie wygibasy tam porobili (przynajmniej w kierunku południowym), że może trzeba było czekać na organizację ruchu. Ostatnio i tak jakiś wycieczkowy mnie prawie zmiótł z prawego pasa, bo nie chciało mu się ruszać kierownicą, będąc na środkowym.
ŁK

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 02 lis 2016, 16:42

Zawsze uruchomienie przystanku wymaga zmiany organizacji ruchu.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 02 lis 2016, 17:57

Przy pomniku Sapera żadnych wygibasów nie widzę.

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 02 lis 2016, 23:39

To źle patrzysz. Zrób sobie wycieczkę i popatrz na linie.
ŁK

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 02 lis 2016, 23:51

Jechałem w niedzielę. Nie było żadnych wygibasów, tylko słupki między prawym pasem a rozgrzebaną zatoczką.

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 03 lis 2016, 7:51

Zwężony środkowy pas i przesunięta lewa granica prawego. Ale niewykluczone że linie porwał deszcz.
ŁK

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 01 lis 2020, 16:19

Ktoś chyba bardzo nie lubi mieszkańców Siekierek. Po kuriozalnym projekcie poszerzenia Bartyckiej, wdrażany jest właśnie inny, wcale nie lepszy. Budowana ulica Batalionu AK "Bałtyk", mimo że raczej nie ma pełnić roli tranzytowej, jest dwujezdniowa i posiada dwa pasy w każdą stronę, co jednak nie jest najgorsze. Najgorsze jest to, że mimo tego ktoś uparł się żeby zrobić zatoczkę przystankową na południowym wylocie skrzyżowania Bluszczańskiej i Batalionu AK "Bałtyk". Autobus będzie przez to podjeżdżał do niezbyt chodnika sąsiadującego bezpośrednio ze ścieżką rowerową. Dzięki temu, prawie niemożliwe będzie ustawienie tam wiaty przystankowej, a dodatkowo każdy element infrastruktury przystanku będzie dość istotnie utrudniał życie pieszym. Jak na infrastrukturę wybudowaną w 2020 roku, to tragedia.

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 01 lis 2020, 21:00

O ile mi wiadomo, ulica Batalionu AK "Bałtyk" jest dwujezdniowa, bo ma nią przebiegać linia tramwajowa przez planowany Miejski Park Technologiczny do EC Siekierki.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 01 lis 2020, 21:56

Yelonker pisze:
01 lis 2020, 21:00
O ile mi wiadomo, ulica Batalionu AK "Bałtyk" jest dwujezdniowa, bo ma nią przebiegać linia tramwajowa przez planowany Miejski Park Technologiczny do EC Siekierki.
A nie miała?

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 02 lis 2020, 1:01

SławekM pisze:
01 lis 2020, 21:56
Yelonker pisze:
01 lis 2020, 21:00
O ile mi wiadomo, ulica Batalionu AK "Bałtyk" jest dwujezdniowa, bo ma nią przebiegać linia tramwajowa przez planowany Miejski Park Technologiczny do EC Siekierki.
A nie miała?
SISKOM może i ma parę nieaktualnych planów, w tym chyba także trasę tramwaju na Gocław, ale nie kojarzę żeby ktokolwiek kiedykolwiek powiedział, że plany przedłużenia tramwaju na Gagarina idą do śmietnika (zresztą nawet, gdyby tak było, to nikt by tego głośno nie powiedział), czekają więc na realizację w przyszłości™. Zresztą wydzielony buspas kończy się na skrzyżowaniu alei Polski Walczącej z ulicą Batalionu AK "Bałtyk", więc zgadzałoby się to z planami przedłużenia linii tramwajowej (o tyle, o ile może się zgadzać z jakąkolwiek logiką budowanie wydzielonego buspasa dla jednej linii co kwadrans, by utrzymywać rezerwę na tramwaj, ale zarazem niepołożenie torów, co oznacza, że jak tramwaj powstanie, to ten rezerwowy buspas trzeba będzie rozkopać).

ODPOWIEDZ