Pętle w Śródmieściu
Moderator: Wiliam
Akurat czy 1 czy 10 czy 60 ma znaczenie olbrzymie, jeśli wziąć pod uwagę wydzielony buspas do jazdy na wprost i wzbudzanie fazy. Zresztą ja bym to zrobił tak, że po prostu na czas przejazdu autobusu skracałbym czas trwania fazy dla lewoskrętu E->S. On ma punkt kolizji dość blisko od startu kierunku na wprost, więc strata byłaby minimalna.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Tylko typ jest akurat druga najbardziej obciążona rewelacja sens w tym węźle.
Ja im dłużej obserwuję ta dyskusję którą dam wywołałem tym bardziej dochodzę do wniosku że Gocław należy obrócić dokoła kampusu Politechniki a wtedy reszta sobie poradzi na obecnej zawrotce.
Ja im dłużej obserwuję ta dyskusję którą dam wywołałem tym bardziej dochodzę do wniosku że Gocław należy obrócić dokoła kampusu Politechniki a wtedy reszta sobie poradzi na obecnej zawrotce.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Ehem, ehem. Wawelska przez Niepodległości nie ma przejazdu górą na wprost.
Miałaby mieć. Stąd mowa o dodatkowej fazie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Tam nie ma pasa do jazdy prosto. Dobudujecie?
Idźcie z tym precz na forum sf&fantasy.
Idźcie z tym precz na forum sf&fantasy.
Tak, po prostu zmiana geometrii jednego wlotu przekreśla budowę pętli (czy jak chce nowa terminologia "terminala autobusowego")... Weź przestań
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Zablokowanie tramwajów, wydłużenie czasu jazdy autobusów z Ochoty, parking autobusów w parku przed pomnikiem, mów do mnie jeszcze.
To miasto widziało wiele gorszych projektów. Po większości jeździmy, żyjemy i tragedii nie ma.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Ta na Polu Mokotowskim nie przejdzie bo tam jest uchwalony plan miejscowy. Na Pl. Konstytucji można to powiedzmy organizacją ruchu załatwić. Ale do budżetu partycypacyjnego był rok temu zgłoszony projekt i bazaru i zieleńca i wszystko odrzucili, bo ..... parking przynosi 110 000 zł przychodu dla miasta.
-
- Posty: 5799
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
W odpowiedzi na: viewtopic.php?p=1035863#p1035863
Wiliam
Tak BTW to mam wrażenie, że Waryńskiego od Riviery do Batorego (czy jak im tam) ma tyle miejsca - i dodatkowo taki pas zieleni - że miejsca na sensowną pętlę "Metro Politechnika" by było aż nadto.
Wiliam
Tak BTW to mam wrażenie, że Waryńskiego od Riviery do Batorego (czy jak im tam) ma tyle miejsca - i dodatkowo taki pas zieleni - że miejsca na sensowną pętlę "Metro Politechnika" by było aż nadto.
ŁK
Przy Batorego miejsce może i jest, ale dla jakich linii miałaby sens ta pętla? Dziś tylko dla 118. Bo jeśli miałyby tam zawracać linie grochowskie i wilanowskie, to trochę kiepsko z przesiadką do metra. W takim wariancie dla linii grochowskich najbliższy przystanek przy metrze to DS Riviera, mało atrakcyjny przesiadkowo. A dla linii wilanowskich to Plac Unii Lubelskiej czyli zupełnie bez sensu.
Przesiadka jak przesiadka... To raczej wina metra, ze nie jest ani przy Politechnice, ani przy Rondzie, ani przy Konstytucji - ale nie jest jeszcze tak skrajnie najgorzej.Jalerb pisze:Przy Batorego miejsce może i jest, ale dla jakich linii miałaby sens ta pętla? Dziś tylko dla 118. Bo jeśli miałyby tam zawracać linie grochowskie i wilanowskie, to trochę kiepsko z przesiadką do metra. W takim wariancie dla linii grochowskich najbliższy przystanek przy metrze to DS Riviera, mało atrakcyjny przesiadkowo. A dla linii wilanowskich to Plac Unii Lubelskiej czyli zupełnie bez sensu.
Poza tym ten parking na środku konstytucji można by zlikwidować a pętle wsadzić na minus 1.
ŁK
Oj, nie bardzo widzę, gdzie miałyby być pochylnie do zjazdu i wyjazdu dla autobusów.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
To by musiało wyglądać trochę inaczej niż teraz - zwężone i przesunięte bliżej środka jezdnie 2x2, tranzyt tylko od Waryńskiego, z Marszałkowskiej tylko w Koszykową ("małą"), pochylnie od zewnętrznej strony .
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK