Torowisko w al. Wyzwolenia
Moderator: Wiliam
Hmm... Ale w sumie to jednak dałoby radę ten tramwaj zakończyć przy tym przystanku na Trasie łazienkowskiej, jeśliby zabrać jeden pas ruchu na tym ślimaku. Przy zastosowaniu kalecznych przyrządów pomiarowych wychodzi na styk, ale jednak daje radę, pod warunkiem, że ruch odbywałby się po jednym torze na dosyć długim odcinku. Tak, to ciekawe dość. Wtedy przystanek końcowy można by zrobić wspólny z autobusowym w stronę Ochoty i obyłoby się bez totalnej rozwałki. Dzięki temu zyskalibyśmy lepsze dojście na oba przystanki na TŁ i Al. Ujazdowskie w stronę centrum. Ciekawe to.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Myślałem o tym, ale nie wiem, czy by się tramwaj wysokościowo wyrobił ze ślimaka w lewo w Wyzwolenia. I czy by IR poszedł na tor pod prąd w jezdni na było nie było -GP.
Ale jak widzisz opcje wbrew pozorom różne są.
Ale jak widzisz opcje wbrew pozorom różne są.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Nie no, ja zakładałem torowisko wydzielone, wchodzące w miejsce przecięcia jezdni mniej więcej tam gdzie ty to zaznaczyłeś. Toru pod prąd nie podejrzewałem nawet w najśmielszych wyobrażeniach.Glonojad pisze:Myślałem o tym, ale nie wiem, czy by się tramwaj wysokościowo wyrobił ze ślimaka w lewo w Wyzwolenia. I czy by IR poszedł na tor pod prąd w jezdni na było nie było -GP.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No to musisz zrobić jezdnię szerokości ~3,50, odpadniesz na "wyjaśnić zasady obsługi w przypadku awarii pojazdu".
Ja miałem na myśli "wydzielone ale przejezdne", czyli de facto w jezdni, de jure wydzielone.
Gdyby jeszcze zlikwidować zatokę autobusową, żeby poszerzyć peron i zrobić windy...
Ja miałem na myśli "wydzielone ale przejezdne", czyli de facto w jezdni, de jure wydzielone.
Gdyby jeszcze zlikwidować zatokę autobusową, żeby poszerzyć peron i zrobić windy...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Fakt, o tym nie pomyślałem. A likwidacja zatoki wydaje się łatwa do przepchnięcia ze względu na obecność buspasa, a przynajmniej mam taką nadzieję.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Tak by to mogło wyglądać:
Peron ma 7 m
Peron ma 7 m
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Albo może przeciąć AL. Ujazdowskie w poziomie? i przestanek zrobić na murze oporowym na kawałku skarpy przy przystanku pl. na rozdrożu w kierunku ochoty?
Albo cos takiego (palcem po mapie ale cada nie chciało mi sie odpalać
Wyglada to trochę jak "rondo" wiatraczna"
Granatowe linie - ciąg głowny al. ujazdowskich,
niebieskie - ciągi drugorzędne
czerwone - tramwaj
pomarańczowa linia - buspas w przeciwnym kierunku do al. ujazdowskich
pomarańczowe pola - perony przystankowe
Fontannę można przenieść, tak jak wiele "świętych" pomników.
Oczywiście nie ma żadnej "bezkolizyjności" poza ciągiem TŁ.
To rozwiązanie daje możliwość potem zrobienia tramwaju w ciągu al. Ujazdowskich i dalej w kierunku Gocławia tramwaju.
Albo cos takiego (palcem po mapie ale cada nie chciało mi sie odpalać
Wyglada to trochę jak "rondo" wiatraczna"
Granatowe linie - ciąg głowny al. ujazdowskich,
niebieskie - ciągi drugorzędne
czerwone - tramwaj
pomarańczowa linia - buspas w przeciwnym kierunku do al. ujazdowskich
pomarańczowe pola - perony przystankowe
Fontannę można przenieść, tak jak wiele "świętych" pomników.
Oczywiście nie ma żadnej "bezkolizyjności" poza ciągiem TŁ.
To rozwiązanie daje możliwość potem zrobienia tramwaju w ciągu al. Ujazdowskich i dalej w kierunku Gocławia tramwaju.
Idealnie, teraz chciałbym tylko zobaczyć jak ktokolwiek rozpoczyna tę przebudowę. A 7 metrów to akurat chyba przyzwoitość nakazuje w takim miejscu bo na tych trzymetrowych truchełkach to się ludzie potrafią tratować.Tak by to mogło wyglądać:
to jest, literalnie rzecz ujmując bardzo drogie i realne jak deszcz żab. W sumie to rozwalania tam wszystkiego właśnie próbowaliśmy uniknąć.Teokryt pisze:Albo może przeciąć AL. Ujazdowskie w poziomie?
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
W tym kraju zbyt trwałe są prowizorki. Przejścia podziemne i tak są tam psu na budę. Zrobić raz a porządnie z opcjami do wersji na przyszłość. W ramach budowy muzeum Historii Polski (echm echm)Poc Vocem pisze:W sumie to rozwalania tam wszystkiego właśnie próbowaliśmy uniknąć.
Mogło by to mieć wtedy ręce i nogi, ale co ja tam wiem
- Solaris U10
- Posty: 2702
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Raczej nie, biorąc pod uwagę, że po drodze nie masz żadnej sygnalizacji. Minuta jazdy w jedną stronę, trzy na zmianę kierunku, minuta na ucieczkę. W sytuacji zaś, gdy dzieje się coś nie tak drugi, wjeżdżający skład może przecież zaczekać na wjeździe.
Nie powiem, że rozumię ten obrazek, poza tym, że jest tam tunel w ciągu TŁ. Chyba wolałbym zostać przy rzutach, aksonometrii czy czym tam. Perspektywa nie nadaje się do odwzorowań inżynierskich.Teokryt pisze:Mogło by to mieć wtedy ręce i nogi,
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Cały dowcip polega na tym aby nie robić pętli. To obniża koszty. Sama trasa w Al.Wyzwolenia nie kosztowała by chyba zbyt dużo.sajbeer pisze:A może pętla wokół fontanny Zmieści się chyba
http://www.youtube.com/user/esbek2
Filmy "tramwajowe" i nie tylko.
http://www.film.tramwaje.eu
Linki do filmów tramwajowych sortowane w/g krajów i miast
Filmy "tramwajowe" i nie tylko.
http://www.film.tramwaje.eu
Linki do filmów tramwajowych sortowane w/g krajów i miast
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
W planie można wiele, ale tam wysokościówka piszczy.sajbeer pisze:A może pętla wokół fontanny Zmieści się chyba
Oczywiście, jakby przykryć całość płytą, to sprawa się dramatycznie upraszcza, ale to oszustwo - zresztą nikt na to kasy nie da przez najbliższe 15 lat.
Jednotor to na linię co 10 niestety. Choć może całodzienne co 10. Coś z miasta by musiało na Nowowiejskiej zostać.
Choć w sumie, jakby świateł nie było, a wszystkie postoje na Banacha...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Przecież chodzi o wzmocnienie 15-tki albo inaczej mówiąc skrócenie 14-tki. I co 10 minut wystarczy.Glonojad pisze: Jednotor to na linię co 10 niestety. Choć może całodzienne co 10. Coś z miasta by musiało na Nowowiejskiej zostać.
Choć w sumie, jakby świateł nie było, a wszystkie postoje na Banacha...
http://www.youtube.com/user/esbek2
Filmy "tramwajowe" i nie tylko.
http://www.film.tramwaje.eu
Linki do filmów tramwajowych sortowane w/g krajów i miast
Filmy "tramwajowe" i nie tylko.
http://www.film.tramwaje.eu
Linki do filmów tramwajowych sortowane w/g krajów i miast