Ścieżki i pasy rowerowe
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 5799
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Są torowiska na nowiutkich wiaduktach(i nikt obok nie mieszka) z ograniczeniem do 20.
miłośnik 13N
Jedyna 20 na wiadukcie jaka mi przychodzi do głowy, oprócz Poniatowskiego, to Park Kaskada.
Na wiadukcie Towarowej nie ma 20? Chyba nie, nie zauważyłem, choć samochody mają 30 (którego na trzypasmówce nikt nie widzi).
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
- Posty: 5799
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Po prostu masz z nią do czynienia tak często jak ja.
miłośnik 13N
Dywizjonu 303?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 5799
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Przecież potwierdziłem, że Park Kaskada. Tam chyba przed remontem jeździło się szybciej.
miłośnik 13N
Na Dywizjonu 303 już od kilku lat jest 40. A na Kaskadzie przed remontem też była 20.
Argument o hałasie OK, ale chyba bardziej dbitnie dla kierowców by wyglądało gdyby za każdym skrzyżowaniem był znak 50 czy 40 niż domaganie się respektowania obszaru zabudowanego, którego nie ma. Swoja drogą ZP Most Poniatowskiego jest naturlnym środkiem spowolnienia ruchu - ograniczenie do 40km/h i realnie lepiej więcej jak 60 tam nie jechać.KwZ pisze: ↑18 lis 2019, 20:25Otóż twierdzę, że nie. 50 km/h, a nawet 40 km/h, jest na moście potrzebne, głównie ze względów bezpieczeństwa. Ok, wypadek rowerzystki to wypadek, ale serio to nie jest argument za podniesieniem prędkości. Most jest na to za wąski. Poza tym hałas. Tramwaje mają się toczyć 20 km/h a samochody zap... dowolnie szybko?
Serio, 50 km/h akurat w tamtym miejscu nie wynika tylko z martwego przepisu o terenie zabudowanym.
W tym:
[/quote]
A tak przepraszam. Już wyedytowałem tamten post. Oczywiście chodziło o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury.
-
- Posty: 5799
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Czyli wydano dużo kasy w celu niepolepszenia sytuacji.
miłośnik 13N
Takim naturalnym środkiem spowolnienia ruchu, że kilka osób miesięcznie traci prawo jazdy za przekroczenie prędkości o ponad 50 km/h. No nie jest.Sebastian pisze: ↑20 lis 2019, 17:48Argument o hałasie OK, ale chyba bardziej dbitnie dla kierowców by wyglądało gdyby za każdym skrzyżowaniem był znak 50 czy 40 niż domaganie się respektowania obszaru zabudowanego, którego nie ma. Swoja drogą ZP Most Poniatowskiego jest naturlnym środkiem spowolnienia ruchu - ograniczenie do 40km/h i realnie lepiej więcej jak 60 tam nie jechać.KwZ pisze: ↑18 lis 2019, 20:25Otóż twierdzę, że nie. 50 km/h, a nawet 40 km/h, jest na moście potrzebne, głównie ze względów bezpieczeństwa. Ok, wypadek rowerzystki to wypadek, ale serio to nie jest argument za podniesieniem prędkości. Most jest na to za wąski. Poza tym hałas. Tramwaje mają się toczyć 20 km/h a samochody zap... dowolnie szybko?
Serio, 50 km/h akurat w tamtym miejscu nie wynika tylko z martwego przepisu o terenie zabudowanym.
I skoro chcesz się tak literalnie trzymać przepisów, to most jest na terenie zabudowanym, skoro znaki tak twierdzą. To tylko ty się upierasz, żeby stosować jakieś rozporządzenie, mimo że ustawa twierdzi, że od tego są znaki i mają pierwszeństwo.
Znak za każdym skrzyżowaniem z przypomnieniem o dopuszczalnej prędkości to byłoby za dużo znaków do ogarnięcia dla kierowców. I tak jest bez tego. To by miało sens dopiero po wprowadzeniu tego śmiesznego systemu kamerek sterujących tempomatem.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Ty twierdzisz, że rozwiązaniem większości problemów jest eliminacja ruchu indywidualnego ze Śródmieścia. Moim zdaniem nie ma potrzeby wytyczania czegokolwiek. Rowery precz na jezdnię, ograniczenie do 40km/h, odcinkowy pomiar i wystarczy.
Generalnie uważa się że przyjazne ulice dla rowerów mają 30 km/h, także jak już tak chcecie zrobić to by się przydała 30. Tym bardziej że w polskiej rzeczywistości 30 oznacza zwykle 50-60 km/h.Szeregowy_Równoległy pisze: ↑21 lis 2019, 13:45Ty twierdzisz, że rozwiązaniem większości problemów jest eliminacja ruchu indywidualnego ze Śródmieścia. Moim zdaniem nie ma potrzeby wytyczania czegokolwiek. Rowery precz na jezdnię, ograniczenie do 40km/h, odcinkowy pomiar i wystarczy.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.