Ścieżki i pasy rowerowe

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 19 lis 2019, 10:18

Swoją drogą, mam wrażenie że stan torowiska się regularnie pogarsza i zastanawiam się, czy to nie wynika z problemów z samą konstrukcją mostu (swoje lata ma).

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 19 lis 2019, 13:03

Są torowiska na nowiutkich wiaduktach(i nikt obok nie mieszka) z ograniczeniem do 20.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 19 lis 2019, 14:24

Ale jakie torowiska?

drobert
Posty: 1424
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 19 lis 2019, 17:54

Jedyna 20 na wiadukcie jaka mi przychodzi do głowy, oprócz Poniatowskiego, to Park Kaskada.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10639
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 19 lis 2019, 18:04

Na wiadukcie Towarowej nie ma 20? Chyba nie, nie zauważyłem, choć samochody mają 30 (którego na trzypasmówce nikt nie widzi).
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 19 lis 2019, 19:22

drobert pisze:
19 lis 2019, 17:54
Jedyna 20 na wiadukcie jaka mi przychodzi do głowy, oprócz Poniatowskiego, to Park Kaskada.
Po prostu masz z nią do czynienia tak często jak ja.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 19 lis 2019, 20:02

Dywizjonu 303?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 19 lis 2019, 20:33

Przecież potwierdziłem, że Park Kaskada. Tam chyba przed remontem jeździło się szybciej.
miłośnik 13N

drobert
Posty: 1424
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 20 lis 2019, 14:19

Na Dywizjonu 303 już od kilku lat jest 40. A na Kaskadzie przed remontem też była 20.

Sebastian
Posty: 907
Rejestracja: 28 mar 2015, 21:56

Post autor: Sebastian » 20 lis 2019, 17:48

KwZ pisze:
18 lis 2019, 20:25
Otóż twierdzę, że nie. 50 km/h, a nawet 40 km/h, jest na moście potrzebne, głównie ze względów bezpieczeństwa. Ok, wypadek rowerzystki to wypadek, ale serio to nie jest argument za podniesieniem prędkości. Most jest na to za wąski. Poza tym hałas. Tramwaje mają się toczyć 20 km/h a samochody zap... dowolnie szybko?
Serio, 50 km/h akurat w tamtym miejscu nie wynika tylko z martwego przepisu o terenie zabudowanym.
Argument o hałasie OK, ale chyba bardziej dbitnie dla kierowców by wyglądało gdyby za każdym skrzyżowaniem był znak 50 czy 40 niż domaganie się respektowania obszaru zabudowanego, którego nie ma. Swoja drogą ZP Most Poniatowskiego jest naturlnym środkiem spowolnienia ruchu - ograniczenie do 40km/h i realnie lepiej więcej jak 60 tam nie jechać.
Sebastian pisze:
14 lis 2019, 21:37
W którym miejscu nie napisałem źródła?
W tym:
Sebastian pisze:
12 lis 2019, 22:24
[/quote]
A tak przepraszam. Już wyedytowałem tamten post. Oczywiście chodziło o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 21 lis 2019, 8:59

drobert pisze:
20 lis 2019, 14:19
Na Dywizjonu 303 już od kilku lat jest 40. A na Kaskadzie przed remontem też była 20.
Czyli wydano dużo kasy w celu niepolepszenia sytuacji.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10639
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 21 lis 2019, 13:28

Sebastian pisze:
20 lis 2019, 17:48
KwZ pisze:
18 lis 2019, 20:25
Otóż twierdzę, że nie. 50 km/h, a nawet 40 km/h, jest na moście potrzebne, głównie ze względów bezpieczeństwa. Ok, wypadek rowerzystki to wypadek, ale serio to nie jest argument za podniesieniem prędkości. Most jest na to za wąski. Poza tym hałas. Tramwaje mają się toczyć 20 km/h a samochody zap... dowolnie szybko?
Serio, 50 km/h akurat w tamtym miejscu nie wynika tylko z martwego przepisu o terenie zabudowanym.
Argument o hałasie OK, ale chyba bardziej dbitnie dla kierowców by wyglądało gdyby za każdym skrzyżowaniem był znak 50 czy 40 niż domaganie się respektowania obszaru zabudowanego, którego nie ma. Swoja drogą ZP Most Poniatowskiego jest naturlnym środkiem spowolnienia ruchu - ograniczenie do 40km/h i realnie lepiej więcej jak 60 tam nie jechać.
Takim naturalnym środkiem spowolnienia ruchu, że kilka osób miesięcznie traci prawo jazdy za przekroczenie prędkości o ponad 50 km/h. No nie jest.

I skoro chcesz się tak literalnie trzymać przepisów, to most jest na terenie zabudowanym, skoro znaki tak twierdzą. To tylko ty się upierasz, żeby stosować jakieś rozporządzenie, mimo że ustawa twierdzi, że od tego są znaki i mają pierwszeństwo.

Znak za każdym skrzyżowaniem z przypomnieniem o dopuszczalnej prędkości to byłoby za dużo znaków do ogarnięcia dla kierowców. I tak jest bez tego. To by miało sens dopiero po wprowadzeniu tego śmiesznego systemu kamerek sterujących tempomatem.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 21 lis 2019, 13:39

A ja uparcie twierdzę, że rozwiązaniem problemu jest wywalenie z mostu ruchu indywidualnego i wytyczenie normalnych DDR wraz z poszerzeniem ciągów pieszych. XXI wiek.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 21 lis 2019, 13:45

Ty twierdzisz, że rozwiązaniem większości problemów jest eliminacja ruchu indywidualnego ze Śródmieścia. Moim zdaniem nie ma potrzeby wytyczania czegokolwiek. Rowery precz na jezdnię, ograniczenie do 40km/h, odcinkowy pomiar i wystarczy.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

kajo
Posty: 2787
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 21 lis 2019, 14:32

Szeregowy_Równoległy pisze:
21 lis 2019, 13:45
Ty twierdzisz, że rozwiązaniem większości problemów jest eliminacja ruchu indywidualnego ze Śródmieścia. Moim zdaniem nie ma potrzeby wytyczania czegokolwiek. Rowery precz na jezdnię, ograniczenie do 40km/h, odcinkowy pomiar i wystarczy.
Generalnie uważa się że przyjazne ulice dla rowerów mają 30 km/h, także jak już tak chcecie zrobić to by się przydała 30. Tym bardziej że w polskiej rzeczywistości 30 oznacza zwykle 50-60 km/h.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

ODPOWIEDZ