Informacja pasażerska

Moderatorzy: Tyrystor, Dantte

Łukasz
Posty: 7886
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Informacja pasażerska

Post autor: Łukasz » 27 gru 2019, 7:53

Że niby 709 to po torach nie pojedzie? Potrzymaj mi piwo!
ŁK

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 9648
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 27 gru 2019, 8:28

228 pojedzie do Wagonowni. Czy jeśli stanę na torach i złapię drut z zasilaniem, to pojadę jak tramwaj?
Podpiszcie proszę petycję przeciw ustawie kagańcowej! To dalsza część pełzającego zamachu stanu:
https://dzialaj.akcjademokracja.pl/camp ... ropo--sign

Awatar użytkownika
marcus
Posty: 563
Rejestracja: 20 wrz 2008, 23:24
Lokalizacja: Ursus

Post autor: marcus » 29 gru 2019, 12:26

Mi bardziej podoba się dwudniowy sylwester.

Gdynianin
Posty: 386
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 29 gru 2019, 15:45

KwZ pisze:
27 gru 2019, 8:28
228 pojedzie do Wagonowni. Czy jeśli stanę na torach i złapię drut z zasilaniem, to pojadę jak tramwaj?
Jeszcze lepiej: 228 pojedzie do Wagonowni w zastępstwie 206, chociaż 206 nie będzie zawieszone ;)

fraktal
Posty: 4417
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 30 gru 2019, 23:36

MZA na liniach objeżdżających Krakowskie Przedmieście i Nowy Świat pomyka sobie z dechami i przystankami w R&G trasy podstawowej, oczywiście przystanki rozjeżdżają się na całej trasie, bo kierowcom nie chce się poprawiać sterowników... XXI wiek w stolicy.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14042
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 03 sty 2020, 1:14

W niektórych systemach SIL wspomaga się GPSem i po zezwoleniu na otwarcie drzwi lub otwarciu drzwi sprawdzana jest aktualna pozycja pojazdu i po potwierdzeniu, że to przystanek, odległość jest zerowana. Problem polega na tym, że chyba przystanki są w innych miejscach, niż powinny być, bo często autobus uważa, że nie jest na przystanku, chociaż jest. Wtedy rozbieżności w odległościach międzyprzystankowych nie są zerowane. Na takim 181 problem dotyczył mniej więcej połowy przystanków.
6, 15, 18, 35, 111, 116, 157, 178, 180, 227, 503, 518, N41, N44

Nazywam się Major Bień

fluger
Posty: 473
Rejestracja: 01 paź 2008, 20:28

Post autor: fluger » 17 lut 2020, 21:03

Dziś na linii 168 w SU18 z 2008r. widziałem zamontowany nowy SIP, po nowemu ze wszystkimi białymi elektrodechami w tych samych miejscach co w nowych autobusach, z tym że na tylnej ścianie jest fabryczny wyświetlacz tylko z numerem linii, więc ten długi z numerem linii i nazwą krańca, że nie nie mieści, przymocowali na górnej krawędzi tylnej szyby pod "starym" wyświetlaczem. Powiem tak. Z daleka od tych wyświetlaczy był taki jasny blask, że dopiero z bliska zobaczyłem co to za autobus, nawet w nowych wozach one tak mocno nie świecą.

Walas
Posty: 16413
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 17 lut 2020, 21:16

fluger pisze:
17 lut 2020, 21:03
Dziś na linii 168 w SU18 z 2008r. widziałem zamontowany nowy SIP, po nowemu ze wszystkimi białymi elektrodechami w tych samych miejscach co w nowych autobusach, z tym że na tylnej ścianie jest fabryczny wyświetlacz tylko z numerem linii, więc ten długi z numerem linii i nazwą krańca, że nie nie mieści, przymocowali na górnej krawędzi tylnej szyby pod "starym" wyświetlaczem. Powiem tak. Z daleka od tych wyświetlaczy był taki jasny blask, że dopiero z bliska zobaczyłem co to za autobus, nawet w nowych wozach one tak mocno nie świecą.
W zm. A jeździł 8880 ten SIP jest na testach.
1040, 1069
Ulubione wozy: 8112, 8122
1, 2, 2BIS, 3, 3BIS, 4, 5, 6, WKD, R1, R-1, S1

fluger
Posty: 473
Rejestracja: 01 paź 2008, 20:28

Post autor: fluger » 17 lut 2020, 21:26

Aha. Ja widziałem go tylko z zewnątrz, a czy w środku ma LCD?

Awatar użytkownika
Tyrystor
Posty: 1786
Rejestracja: 30 gru 2005, 16:07
Lokalizacja: Ursynów
Kontakt:

Post autor: Tyrystor » 17 lut 2020, 21:42

Ma wszystko.
Obrazek

Wstał z martwych po długiej przerwie, wita ponownie.

michael112
Posty: 1607
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 21 lut 2020, 12:07

Walas pisze:
17 lut 2020, 21:16
W zm. A jeździł 8880 ten SIP jest na testach.
Słyszałem o tym wozie. Bardzo jestem ciekaw, co oni testują. Czy może myślą o montażu SIP-u w niektórych autobusach, które go nie mają ale jeszcze trochę po Wawie pojeżdżą (np. te SU18 i SU12 z 2008 r.)?

Awatar użytkownika
marcus
Posty: 563
Rejestracja: 20 wrz 2008, 23:24
Lokalizacja: Ursus

Post autor: marcus » 22 lut 2020, 13:48

SIMSa testują, to chyba jedyny z popularnych SIPów którego w MZA nie zdążyli jeszcze zepsuć :D

Awatar użytkownika
marcus
Posty: 563
Rejestracja: 20 wrz 2008, 23:24
Lokalizacja: Ursus

Post autor: marcus » 29 kwie 2020, 9:09

W dołączonym do informacji o wyłączeniu metra schemacie zaznaczony jest zły przebieg ZM1. Jeśli autobus skręci w Woronicza z al. Niepodległości, nie zaliczy przystanku Metro Wierzbno 01. Ciekawe, czy oprócz strony poszły gdzieś w miasto :D

https://www.wtp.waw.pl/wp-content/uploa ... 6x1024.png

ODPOWIEDZ