Tak. Na przykład w Gdańsku
O stronach ZTM MZA i TW
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Taaak, tam to jest wręcz karykaturalne - poza godzinami szczytu rzeźbienie pojedynczymi kursami...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
True. Nic tak mnie nie bawi jak tytuł na zasadzie "dostosowujemy rozkład do potrzeb pasażerów", po czym w treści znajduje się informacja o przesunięciu kursu dosłownie o dwie-trzy minuty...
O, pierwsze z brzegu:
O, pierwsze z brzegu:
NIEMNIEJ, sytuacja która występuje w Warszawie również nie jest IMHO optymalna. Czym innym jest korekta rozkładu linii pokroju 509 czy 523, a czym innym linii kursujących dużo rzadziej. Kiedyś (za czasów bardzo starej strony ZTM) publikowano tabele z wykazem linii, które miały mieć zmieniane RJ. Taka informacja przynajmniej wzmaga czujność. Obecnie nawet nie wiesz czy coś się zmienia, czy nie.ZTM Gdańsk pisze: 113, 127, 175, 199, 213: więcej autobusów, łatwiejszy dojazd do szkół
Od środy, 16.09.2020 r. zostaną wprowadzone korekty w powszednich rozkładach jazdy linii 127, 175, 199 i 213.
W dni powszednie, w okresie nauki szkolnej, na tych liniach będą wykonywane kursy zasilające na krótkich fragmentach tras, na których występuje duże napełnienie pojazdów. Drobnej korekcie ulegnie również powszedni rozkład jazdy linii 113.
Linia 113
- by poprawić dojazd do miejsc pracy oraz dojazd uczniów do szkoły zlokalizowanej przy ul. Wielkopolskiej, godziny odjazdów wybranych porannych kursów zostaną przyspieszone:
z pętli Gościnna: z godz. 05:53 na 05:50, z godz. 07:13 na 07:06,
z przystanku początkowego Olimpijska: z godz. 06:28 na 06:25, z godz. 07:48 na 07:41.
(...)
https://ztm.gda.pl/komunikaty/113-127-1 ... kol,a,6424
Przecież na stronie z rozkładami masz teraz zaznaczone numery linii na czerwono. Że ten kolor ma wartość trzeciej prawdy tischnerowskiej, to już insza inszość.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
No bo czym innym jest kosmetyczna zmiana rozkładowa (zmiana przystanku na zastępczy, dodatkowy kurs zjazdowy, itp), a czym innym poważne zmiany (częstotliwość, ramowe godziny kursowania, etc). Ogarnianie tego automatem porównującym daty ważności rozkładów jest awykonalne jednakowoż, i należałoby z tego zmienić i zastąpić prostymi komunikatami opisującymi charakter zmian.
Oczywiście, zrobienie tego spowodowałoby, że wszystkie cięcia częstotliwości byłyby widoczne od razu jak na dłoni, więc nie spodziewam się implementacji.
Oczywiście, zrobienie tego spowodowałoby, że wszystkie cięcia częstotliwości byłyby widoczne od razu jak na dłoni, więc nie spodziewam się implementacji.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
W Gdyni i Gdańsku dochodzi do przesady - informacje dotyczą korekt pojedynczych godzin odjazdu. Chociaż to co napisał wyżej @fik też nie jest do końca prawdą. Cięć nie widać "jak na dłoni" - w ich przypadku jest mowa tylko o "przesunięciach godzin odjazdów", bez detali. Tak stało się np. z linią R czy 194.
Natomiast faktem jest, że brak informacji o zmianach godzin odjazdów jest w Warszawie problemem. W szczycie tego się nie zauważa, ale np. wieczorami czy na liniach z częstotliwością co 20 lub 30 - tak. Sam się kiedyś na tym przejechałem, gdy "na pamięć" poszedłem na jeden z wieczornych kursów.
Tu strona zkmgdynia.pl jest moim zdaniem przykładem. Po lewej stronie mamy już na stronie głównej wylistowanie linii z nowymi rozkładami:
-
Inna sprawa, że aż się prosi, by "Zmiany w komunikacji:" miały już na stronie głównej filtr np. dzielnicowy. Mieszkańca Włoch czy Ursusa nie obchodzi zmiana lokalizacji przystanku CHOTOMÓW 01 i uruchomienie parę metrów dalej słupka 51. A jednocześnie niezwykle ważna dla nich informacja, o skróceniu 228 i 328 w tym tygodniu i ucięciu ich do Instalatorów, wisi gdzieś na drugiej stronie i jest kompletnie niewidoczna.
Natomiast faktem jest, że brak informacji o zmianach godzin odjazdów jest w Warszawie problemem. W szczycie tego się nie zauważa, ale np. wieczorami czy na liniach z częstotliwością co 20 lub 30 - tak. Sam się kiedyś na tym przejechałem, gdy "na pamięć" poszedłem na jeden z wieczornych kursów.
Tu strona zkmgdynia.pl jest moim zdaniem przykładem. Po lewej stronie mamy już na stronie głównej wylistowanie linii z nowymi rozkładami:
Analogicznie - zmiany na stronie głównej nie są w kafelkach, a na liście z pogrubionymi numerami linii, których zmiana dotyczy oraz krótkim opisem.Zmiany w rozkładach
od 05.10.2020: 23 32 33 700 770
od 01.10.2020: 84 87 137 204
-
Inna sprawa, że aż się prosi, by "Zmiany w komunikacji:" miały już na stronie głównej filtr np. dzielnicowy. Mieszkańca Włoch czy Ursusa nie obchodzi zmiana lokalizacji przystanku CHOTOMÓW 01 i uruchomienie parę metrów dalej słupka 51. A jednocześnie niezwykle ważna dla nich informacja, o skróceniu 228 i 328 w tym tygodniu i ucięciu ich do Instalatorów, wisi gdzieś na drugiej stronie i jest kompletnie niewidoczna.
Edit 16:56
Już działa strona
Na stronie https://www.wtp.waw.pl wyświetla się komunikat taki jak poniżej
There has been a critical error on your website.
Learn more about debugging in WordPress.
Już działa strona
Na stronie https://www.wtp.waw.pl wyświetla się komunikat taki jak poniżej
There has been a critical error on your website.
Learn more about debugging in WordPress.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
Fragmenty dwóch komunikatów ze strony ZTM (podkreślenia moje):
ZTM Warszawa pisze:W związku z zakończeniem przebudowy al. Jana Pawła II od dnia 1.12.2020 r. od początku kursowania linii dziennych wprowadza się niżej podane zmiany w funkcjonowaniu komunikacji autobusowej w tym rejonie. (...) Przywraca się funkcjonowanie przystanków DW.CENTRALNY 03, 04 i 05.
Przystanek obowiązuje lub nie w zależności od tego, który komunikat pasażer przeczyta najpierw?ZTM Warszawa pisze:W związku z prowadzonymi pracami w rejonie nowobudowanego budynku i przystanku DW. CENTRALNY 03 od dnia 1.12.2020 r. od początku kursowania linii dziennych zawiesza się funkcjonowanie ww. przystanku. W zamian za zawieszony przystanek nie uruchamia się przystanku zastępczego.
Jak dla mnie przywrócili wszystkie,a jeden z nich ponownie zawiesili. Pewnie jakieś procedury i tyle.MZ pisze: ↑27 lis 2020, 21:41Fragmenty dwóch komunikatów ze strony ZTM (podkreślenia moje):
ZTM Warszawa pisze:W związku z zakończeniem przebudowy al. Jana Pawła II od dnia 1.12.2020 r. od początku kursowania linii dziennych wprowadza się niżej podane zmiany w funkcjonowaniu komunikacji autobusowej w tym rejonie. (...) Przywraca się funkcjonowanie przystanków DW.CENTRALNY 03, 04 i 05.Przystanek obowiązuje lub nie w zależności od tego, który komunikat pasażer przeczyta najpierw?ZTM Warszawa pisze:W związku z prowadzonymi pracami w rejonie nowobudowanego budynku i przystanku DW. CENTRALNY 03 od dnia 1.12.2020 r. od początku kursowania linii dziennych zawiesza się funkcjonowanie ww. przystanku. W zamian za zawieszony przystanek nie uruchamia się przystanku zastępczego.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
No to proste: trzeba było zawiesić przystanek, ale był już zawieszony, a zawieszonego przystanku nie można zawiesić, więc trzeba go było odwiesić, aby można było go zawiesić.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Jedna osoba kontroluje, że kończy się przebudowa skrzyżowania i należy odwiesić przystanki, które były z jej tytułu zawieszone (3,4,5).
Druga osoba pisze komunikat, że od 1.12.2020 trzeba zawiesić przystanek 3.
Druga osoba nie wie, nad czym pracuje pierwsza, bo wszyscy są zawaleni robotą.
A to są komunikaty dla przewoźników, skopiowane dla publiczności tylko dlatego, że prawo wymaga, a nie dla wygody pasażera.
Druga osoba pisze komunikat, że od 1.12.2020 trzeba zawiesić przystanek 3.
Druga osoba nie wie, nad czym pracuje pierwsza, bo wszyscy są zawaleni robotą.
A to są komunikaty dla przewoźników, skopiowane dla publiczności tylko dlatego, że prawo wymaga, a nie dla wygody pasażera.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Tylko się cieszyć, że mamy takie prawo A wygoda pasażera.... Bez żartów
Oba zlecenia pisała ta sama osoba. A to, że komunikat na stronie to (prawie) odbicie zlecenia, to wygląda jak wygląda xDKwZ pisze: ↑28 lis 2020, 2:12Jedna osoba kontroluje, że kończy się przebudowa skrzyżowania i należy odwiesić przystanki, które były z jej tytułu zawieszone (3,4,5).
Druga osoba pisze komunikat, że od 1.12.2020 trzeba zawiesić przystanek 3.
Druga osoba nie wie, nad czym pracuje pierwsza, bo wszyscy są zawaleni robotą.
A to są komunikaty dla przewoźników, skopiowane dla publiczności tylko dlatego, że prawo wymaga, a nie dla wygody pasażera.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
I rozkłady na WTP zdechły.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.