Bardziej jednak narzekałem na nieaktualne tablice, za które odpowiedzialny jest ZTM.
Informacja pasażerska
Wtyczki na 218 też dostały tablice, a wydaje się, że to tylko na miesiąc. Chyba że zastąpią 308.
ŁK
Taka ciekawa trasa objazdowa:
71
PKP SŁUŻEWIEC – Marynarska – Wołoska – św. Andrzeja Boboli – Rakowiecka – al. Niepodległości – al. Jana Pawła II – Słomińskiego – most Gdański – Starzyńskiego – rondo Starzyńskiego – Starzyńskiego – rondo Żaba – 11 Listopada – Targowa – plac Wileński – Targowa – Zamoyskiego – al. Zieleniecka – rondo Waszyngtona – al. Poniatowskiego – most Poniatowskiego – al. 3 Maja – Aleje Jerozolimskie – pl. Zawiszy – Grójecka – pl. Narutowicza – Grójecka – Banacha – BANACHA
Normalnie można by spaść z wiaduktu, wróć, krzesła.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
- Posty: 5791
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
MSZ aleja 3 Maja rzeczywiście jest między Alejami Jerozolimskimi i Mostem Poniatowskiego. Aleje kończą się przy PKP Powiśle, most zaczyna od Wioślarskiej.
miłośnik 13N
Aleja 3 Maja najpierw biegła od Nowego Światu do Wioślarskiej i obejmowała zarówno jezdnię główną, jak i boczne. Po wojnie nazwę zostawiono bocznym jezdniom.Stary Pingwin pisze: ↑20 sie 2019, 21:31MSZ aleja 3 Maja rzeczywiście jest między Alejami Jerozolimskimi i Mostem Poniatowskiego. Aleje kończą się przy PKP Powiśle, most zaczyna od Wioślarskiej.
-
- Posty: 5791
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Dotychczas zawsze używano "wiaduktu mostu Poniatowskiego".
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Może tramwaje będą jechać dołem z racji sypiącego się wiaduktu. 20 zniknie...
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
-
- Posty: 5791
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Ciekawe, jaki jest klucz w doborze wymienionych rond i placów.Paweł D. pisze: ↑20 sie 2019, 18:37Taka ciekawa trasa objazdowa:71
PKP SŁUŻEWIEC – Marynarska – Wołoska – św. Andrzeja Boboli – Rakowiecka – al. Niepodległości – al. Jana Pawła II – Słomińskiego – most Gdański – Starzyńskiego – rondo Starzyńskiego – Starzyńskiego – rondo Żaba – 11 Listopada – Targowa – plac Wileński – Targowa – Zamoyskiego – al. Zieleniecka – rondo Waszyngtona – al. Poniatowskiego – most Poniatowskiego – al. 3 Maja – Aleje Jerozolimskie – pl. Zawiszy – Grójecka – pl. Narutowicza – Grójecka – Banacha – BANACHA
I ciężko doszukiwać się konsekwencji.
Dla 71 pominięto Rondo Radosława, dla 74 wpisano Rondo Radosława. Rondo Dmowskiego pominięto w ogóle
A już ciekawostką jest to, że w notce prasowej dot. zmian na Bródnie wpisane są ulice, ronda i place zupełnie inaczej.
Dla 71 pominięto Rondo Radosława, dla 74 wpisano Rondo Radosława. Rondo Dmowskiego pominięto w ogóle
A już ciekawostką jest to, że w notce prasowej dot. zmian na Bródnie wpisane są ulice, ronda i place zupełnie inaczej.
74
WYŚCIGI – Puławska – pl. Unii Lubelskiej – Marszałkowska – pl. Zbawiciela – Marszałkowska – pl. Konstytucji – Marszałkowska – pl. Bankowy – al. Solidarności – most Śląsko-Dąbrowski – al. Solidarności – pl. Wileński – Targowa – 11 Listopada – rondo Żaba – Starzyńskiego – rondo Starzyńskiego – Starzyńskiego – most Gdański – Słomińskiego – rondo „Radosława” – Okopowa – Towarowa – pl. Zawiszy – Grójecka – PL. NARUTOWICZA
Czy te przebiegi tras ktoś ręcznie przepisuje i "ozdabia" po swojemu? Nawet ciężko było się zdecydować autorowi czy dać Solidarności "" czy nie dać. Wyszło kompromisowo74
WYŚCIGI – Puławska – pl. Unii Lubelskiej – Marszałkowska – pl. Bankowy – al. Solidarności – most Śląsko-Dąbrowski – al. „Solidarności” – pl. Wileński – Targowa – 11 Listopada – rondo Żaba – S. Starzyńskiego – most Gdański – Z. Słomińskiego – rondo Zgrupowania AK „Radosław” – Okopowa – Towarowa – pl. A. Zawiszy – Grójecka – PL. NARUTOWICZA
-
- Posty: 446
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Czy ktoś się orientuje jaki jest sens wyświetlania na ekranach wewnętrznych nazwy następnego przystanku z dopiskiem "- przystanek na żądanie"? Dokładnie ta sama informacja jest wyżej, a powoduje to przewijanie się całej nazwy zmniejszając czytelność. Przy podjeździe na sam przystanek jest już normalnie w górnej linijce "Przystanek na żądanie:" i w dolnej jego nazwa.
Próbowałem o to zapytać przez formularz kontaktowy ZTMu, ale mail został przekazany do spa.... merytorycznego działu i przepadł już chyba na zawsze.
Próbowałem o to zapytać przez formularz kontaktowy ZTMu, ale mail został przekazany do spa.... merytorycznego działu i przepadł już chyba na zawsze.
Teraz to i tak jest pewnie nie do zmiany bo każda seria pojazdów ma informację wykonaną według (trochę) innych wymagań. I o ile jestem sobie w stanie wyobrazić, że któryś producent zmieni to grzecznościowo przy okazji jakiejś aktualizacji (co jest ryzykowne bo teoretycznie trzeba by też aneksować wymagania dla danej serii, z którymi taki pojazd już nie będzie zgodny), tak nie sądzę żeby ZTM chciał wyłożyć kasę na zmianę tego przez wszystkich przewoźników we wszystkich pojazdach.
Mści się IMO to, że ZTM nie zdecydował się kilka lat temu zamówić dla siebie oprogramowania szytego na miarę, które przewoźnik musiałby mieć zainstalowane na swoim sprzęcie.
Mści się IMO to, że ZTM nie zdecydował się kilka lat temu zamówić dla siebie oprogramowania szytego na miarę, które przewoźnik musiałby mieć zainstalowane na swoim sprzęcie.
Pozdrawiam korale i zapowiedzi w autobusach uprawcie informujące o przystanku Katiuszy na żądanie. Został zawieszony już ponad tydzień temu.