Informacja pasażerska

Moderatorzy: Tyrystor, Dantte

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 04 sie 2019, 12:43

Walas pisze:
04 sie 2019, 11:24
Już nie przesadzajcie. Większość autobusów co widziałem to miały napis "TARGÓWEK NOWA TRASA"
Bardziej jednak narzekałem na nieaktualne tablice, za które odpowiedzialny jest ZTM. :-?

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 04 sie 2019, 15:45

Wtyczki na 218 też dostały tablice, a wydaje się, że to tylko na miesiąc. Chyba że zastąpią 308.
ŁK

Paweł D.
Posty: 5246
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 20 sie 2019, 18:37

Taka ciekawa trasa objazdowa:
71
PKP SŁUŻEWIEC – Marynarska – Wołoska – św. Andrzeja Boboli – Rakowiecka – al. Niepodległości – al. Jana Pawła II – Słomińskiego – most Gdański – Starzyńskiego – rondo Starzyńskiego – Starzyńskiego – rondo Żaba – 11 Listopada – Targowa – plac Wileński – Targowa – Zamoyskiego – al. Zieleniecka – rondo Waszyngtona – al. Poniatowskiego – most Poniatowskiego – al. 3 Maja – Aleje Jerozolimskie – pl. Zawiszy – Grójecka – pl. Narutowicza – Grójecka – Banacha – BANACHA

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10639
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 20 sie 2019, 21:05

:rotfl: Normalnie można by spaść z wiaduktu, wróć, krzesła.
;)
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 20 sie 2019, 21:31

MSZ aleja 3 Maja rzeczywiście jest między Alejami Jerozolimskimi i Mostem Poniatowskiego. Aleje kończą się przy PKP Powiśle, most zaczyna od Wioślarskiej.
miłośnik 13N

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 20 sie 2019, 22:02

Stary Pingwin pisze:
20 sie 2019, 21:31
MSZ aleja 3 Maja rzeczywiście jest między Alejami Jerozolimskimi i Mostem Poniatowskiego. Aleje kończą się przy PKP Powiśle, most zaczyna od Wioślarskiej.
Aleja 3 Maja najpierw biegła od Nowego Światu do Wioślarskiej i obejmowała zarówno jezdnię główną, jak i boczne. Po wojnie nazwę zostawiono bocznym jezdniom.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 20 sie 2019, 22:25

Nie tak od razu po wojnie, chyba w 1950.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 21 sie 2019, 10:15

Dotychczas zawsze używano "wiaduktu mostu Poniatowskiego".
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 21 sie 2019, 10:54

KwZ pisze:
20 sie 2019, 21:05
:rotfl: Normalnie można by spaść z wiaduktu, wróć, krzesła.
;)
Może tramwaje będą jechać dołem z racji sypiącego się wiaduktu. :P :P :P :D :D :D 20 zniknie... :idea: :idea: :lol:
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 21 sie 2019, 11:34

Torowisko na dole jest, ale chyba na ..uj szersze.
miłośnik 13N

aaa
Posty: 278
Rejestracja: 19 wrz 2007, 10:58

Post autor: aaa » 21 sie 2019, 20:54

Paweł D. pisze:
20 sie 2019, 18:37
Taka ciekawa trasa objazdowa:
71
PKP SŁUŻEWIEC – Marynarska – Wołoska – św. Andrzeja Boboli – Rakowiecka – al. Niepodległości – al. Jana Pawła II – Słomińskiego – most Gdański – Starzyńskiego – rondo Starzyńskiego – Starzyńskiego – rondo Żaba – 11 Listopada – Targowa – plac Wileński – Targowa – Zamoyskiego – al. Zieleniecka – rondo Waszyngtona – al. Poniatowskiego – most Poniatowskiego – al. 3 Maja – Aleje Jerozolimskie – pl. Zawiszy – Grójecka – pl. Narutowicza – Grójecka – Banacha – BANACHA
Ciekawe, jaki jest klucz w doborze wymienionych rond i placów.

Paweł D.
Posty: 5246
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 23 sie 2019, 8:57

I ciężko doszukiwać się konsekwencji.
Dla 71 pominięto Rondo Radosława, dla 74 wpisano Rondo Radosława. Rondo Dmowskiego pominięto w ogóle :)
A już ciekawostką jest to, że w notce prasowej dot. zmian na Bródnie wpisane są ulice, ronda i place zupełnie inaczej.
74
WYŚCIGI – Puławska – pl. Unii Lubelskiej – Marszałkowska – pl. Zbawiciela – Marszałkowska – pl. Konstytucji – Marszałkowska – pl. Bankowy – al. Solidarności – most Śląsko-Dąbrowski – al. Solidarności – pl. Wileński – Targowa – 11 Listopada – rondo Żaba – Starzyńskiego – rondo Starzyńskiego – Starzyńskiego – most Gdański – Słomińskiego – rondo „Radosława” – Okopowa – Towarowa – pl. Zawiszy – Grójecka – PL. NARUTOWICZA
74
WYŚCIGI – Puławska – pl. Unii Lubelskiej – Marszałkowska – pl. Bankowy – al. Solidarności – most Śląsko-Dąbrowski – al. „Solidarności” – pl. Wileński – Targowa – 11 Listopada – rondo Żaba – S. Starzyńskiego – most Gdański – Z. Słomińskiego – rondo Zgrupowania AK „Radosław” – Okopowa – Towarowa – pl. A. Zawiszy – Grójecka – PL. NARUTOWICZA
Czy te przebiegi tras ktoś ręcznie przepisuje i "ozdabia" po swojemu? Nawet ciężko było się zdecydować autorowi czy dać Solidarności "" czy nie dać. Wyszło kompromisowo ;)

Matt Cubis
Posty: 446
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 04 wrz 2019, 23:54

Czy ktoś się orientuje jaki jest sens wyświetlania na ekranach wewnętrznych nazwy następnego przystanku z dopiskiem "- przystanek na żądanie"? Dokładnie ta sama informacja jest wyżej, a powoduje to przewijanie się całej nazwy zmniejszając czytelność. Przy podjeździe na sam przystanek jest już normalnie w górnej linijce "Przystanek na żądanie:" i w dolnej jego nazwa.

Próbowałem o to zapytać przez formularz kontaktowy ZTMu, ale mail został przekazany do spa.... merytorycznego działu i przepadł już chyba na zawsze.

px33
Posty: 1583
Rejestracja: 07 lut 2011, 17:43

Post autor: px33 » 05 wrz 2019, 1:08

Teraz to i tak jest pewnie nie do zmiany bo każda seria pojazdów ma informację wykonaną według (trochę) innych wymagań. I o ile jestem sobie w stanie wyobrazić, że któryś producent zmieni to grzecznościowo przy okazji jakiejś aktualizacji (co jest ryzykowne bo teoretycznie trzeba by też aneksować wymagania dla danej serii, z którymi taki pojazd już nie będzie zgodny), tak nie sądzę żeby ZTM chciał wyłożyć kasę na zmianę tego przez wszystkich przewoźników we wszystkich pojazdach.
Mści się IMO to, że ZTM nie zdecydował się kilka lat temu zamówić dla siebie oprogramowania szytego na miarę, które przewoźnik musiałby mieć zainstalowane na swoim sprzęcie.

PiotrekP
Posty: 3484
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 06 wrz 2019, 20:46

Pozdrawiam korale i zapowiedzi w autobusach uprawcie informujące o przystanku Katiuszy na żądanie. Został zawieszony już ponad tydzień temu.

ODPOWIEDZ