Informacja pasażerska
Ciekawe czy linie z TŁ dostaną nowe korale, czy podwieszki (także przy elektrodeskach - nie wiedzieć po co one?) będą wywieszane przez ten rok z okładem.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Plasterek się przyczepi.pawcio pisze:Ciekawe czy linie z TŁ dostaną nowe korale, czy podwieszki (także przy elektrodeskach - nie wiedzieć po co one?) będą wywieszane przez ten rok z okładem.
ŁK
No skąd. Nawet spora część 83xx nie ma o wcześniejszych nie wspominając.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Do 2010 roku kupowano autobusy, które nie były wyposażone w elektrodechy.
Chyba już wszystkie pojazdy, bez względu na to, czy mają elektrodechę, czy dechy, mają zaciski na karteczki. Dziwi tylko, że nie zawsze są one pod elektrodeską, czasem poprzyczepiano to w okolicznych oknach.
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
-
- Posty: 2821
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
To jest dziwne że projektując system elektrodech nie przewidziano elektronicznej wersji tychże karteczek.
A elektrodech nie ma w starszych 83xx (bodajże do *41 lub *42), a także w szarpakach, 18xx i 88xx. No i oczywiście w podlegających już wycofaniu 81xx, 82xx i 84xx.
Przecież przewidziano, to jest to żółte pole pod numerem linii
@px33 to pole było tylko w pierwszej serii elektrodech Nigdy nie zostało użyte.
Straszy do dziś, na pewno w przegubowych MAN-ach ze Stalowej, może też w najstarszych SU10.
Teraz tego pola już nie ma.
Straszy do dziś, na pewno w przegubowych MAN-ach ze Stalowej, może też w najstarszych SU10.
Teraz tego pola już nie ma.
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
Ponoć wymiana rozkładów to kosztowna zabawa.
Szkoda, że wieszając rozkłady "feryjne" dla tramwajów nie wzięto pod uwagę, że rozkładowe ferie mogą się przedłużyć i na rozkładach zamieszono informację, że obowiązują do 11.02. I właśnie jesteśmy po wymianie rozkładów na identyczne, ale bez daty ważności. Nadzieja, że jeszcze kiedyś zostaną wykorzystane.... Ale kto bogatemu zabroni....
Szkoda, że wieszając rozkłady "feryjne" dla tramwajów nie wzięto pod uwagę, że rozkładowe ferie mogą się przedłużyć i na rozkładach zamieszono informację, że obowiązują do 11.02. I właśnie jesteśmy po wymianie rozkładów na identyczne, ale bez daty ważności. Nadzieja, że jeszcze kiedyś zostaną wykorzystane.... Ale kto bogatemu zabroni....
Moje gratulacje dla pracownika ZTM odpowiedzialnego za rozkłady przystankowe dla linii 33.
Mianowicie kursy zjazdowe z Kieleckiej na Żoliborz są opisane jako "kurs do przystanku PL. GRUNWALDZKI kurs dalej do zajezdni "ŻOLIBORZ"".
No i pasażer który nie wie gdzie jest zamknięcie zaczyna myśleć - przez Broniewskiego czy przez Marymoncką? A może jeszcze inaczej?
Bractwu miłośniczemu obecnemu na Wawkomie odpowiem - pasażer nie ma się domyślać "jeśli remont jest tu to tramwaj pojedzie tamtędy", pasażer ma mieć to podane czytelnie i jednoznacznie.
Tak więc któryś pracownik ZTM właśnie się nominował do nagrody "zero pomyślunku"
Mianowicie kursy zjazdowe z Kieleckiej na Żoliborz są opisane jako "kurs do przystanku PL. GRUNWALDZKI kurs dalej do zajezdni "ŻOLIBORZ"".
No i pasażer który nie wie gdzie jest zamknięcie zaczyna myśleć - przez Broniewskiego czy przez Marymoncką? A może jeszcze inaczej?
Bractwu miłośniczemu obecnemu na Wawkomie odpowiem - pasażer nie ma się domyślać "jeśli remont jest tu to tramwaj pojedzie tamtędy", pasażer ma mieć to podane czytelnie i jednoznacznie.
Tak więc któryś pracownik ZTM właśnie się nominował do nagrody "zero pomyślunku"
Tu nie ma co się domyślać, skoro ostatnim przystankiem na trasie linii 33 jest Pl. Grunwaldzki to dalej jedzie poza trasą. Ponadto w wersji internetowej można wejść w szczegóły kursu. Patologią to są kursy stopiątek wyjeżdżające z zajezdni z dechami trasy podstawowej linii i weź się domyśl po jakiej trasie wyjeżdża. Gdyby dzisiaj na 35 na Rondzie ONZ podjechał mi nie Swing, a 105Na to żeby się dowiedzieć czy tramwaj na Feminie jedzie prosto czy też skręca musiałbym obserwować... położenie zwrotnicy i czy jest włączony kierunkowskaz. Dodatkowo kursy w całości poza trasą nie są w ogóle widoczne w rozkładzie.
Wybacz, ale nie każdy zna sieć na tyle, aby to wiedzieć. Od ponad 15 lat kłapie o tym dziobem, ale mityczne 256 znaków zamieniło się w totalny niedasizm. A wystarczy krótki dopisek "przez ul. Marymoncką".
W przypadku linii np. 4 trasa zjazdu jest kompletną zagadką.
W przypadku linii np. 4 trasa zjazdu jest kompletną zagadką.
Pasażer nie ma się domyślać.
Pasażer ma mieć to jednoznacznie opisane - inaczej taka informacja pasażerska jest do d...