Informacja pasażerska
Zastanawia mnie czemu ZM1 w obu kierunkach nie jedzie Świętokrzyską i Marszałkowską (tylko w stronę Kabat, powrót Grzybowską).
-
- Posty: 12140
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Hmm, może brak bezpiecznego wyjazdu z przystanku Metro Świętokrzyska 03 na lewy pas?
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Ciekawe jak będzie z lewoskrętem w Koszykową. Nowy program z fazą do skrętu?
-
- Posty: 4091
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Na dobrą sprawę dałoby radę wytrasować ZM1 tak żeby zaliczyło wszystkie wyłączone z użytku stacje metra, natomiast domyślam się że czas przejazdu byłby wtedy dalece odbiegający od atrakcyjności. No i w sumie trasa przez JP II zapewnia dokladnie te same przesiadki, a jak już kilka razy padło na forum, Metro Centrum bardzo rzadko jest docelowym punktem podróży.
Metro Politechnika, może przerzucenie jakichś potoków z kawałka Ochoty, ogólnie wyglada to na skróconą 15 z BWL.Paweł D. pisze:Wytłumaczy mi ktoś ideę 75? Już szczególnie w piątek wieczorem...
Nocne jeżdżą, ale w nocy…bartoni722 pisze:Hmm, może brak bezpiecznego wyjazdu z przystanku Metro Świętokrzyska 03 na lewy pas?
Pewnie jakis tymczasowy z wycięciem wszystkiego kolizyjnego na czas skrętu.Paweł D. pisze:Ciekawe jak będzie z lewoskrętem w Koszykową. Nowy program z fazą do skrętu?
ŁK
W teorii... Stacja jest spokojnie w zasięgu 71 z Pl. Zbawiciela i autobusów na Waryńskiego. Ale jeśli dla łącznika ZM1 z Politechniką uruchamia się tramwaj przez spory kawałek miasta, to chyba nie mam co wnikać
-
- Posty: 12140
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Nie no, nie tylko. To także zwiększenie podaży na Marszałkowskiej mniejszą ilością brygad niż by miały jeździć na 71 oraz zastąpienie 14 na Nowowiejskiej.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Mam nadzieję, że 71 nie będzie rzadsze niż w zeszły weekend. Bo o dziwo po Puławskiej puste nie jeździło.
Nie będzie. 71 i 75 będą obie co 7,5.
Zakładam że 75 jest po to by zapewnić styk ZM1 z Niepodległości do tramwaju do Centrum.
Zakładam że 75 jest po to by zapewnić styk ZM1 z Niepodległości do tramwaju do Centrum.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
No i super. Wreszcie tramwaje na Puławskiej będą zapełnione. Zobaczymy jak z koordynacją tylko będzie.
Ps. Osobiście wybrałbym dojazd Jerozolimskimi do Centrum, niż Nowowiejską. O ile ZM1 górą nie pojedzie
Ps. Osobiście wybrałbym dojazd Jerozolimskimi do Centrum, niż Nowowiejską. O ile ZM1 górą nie pojedzie
Generalnie jest jakoś totalnie to popieprzone, w piątek po 18 z mordoru już nie będzie na pewno tłoku, wiec 17/18/31, mogłyby spokojnie jeździć normalnie, a zamiast tego 71, dla czytelności.
ŁK
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26817
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ciekawe, czy 75 będzie co 7-8 czy 5-10, z dziurą na 15?
71 było co 5 w zeszły weekend chyba.
71 było co 5 w zeszły weekend chyba.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Przypomniałeś mi tym obserwację z wrześniowych wakacji. Miałem wtedy styczność z budapeszteńskim M3 zastępującym trzecią linię lokalnego metra. I jakoś to metropotlo (dosł. zametro) było wytrasowane tak, by zatrzymać się nad każdą zamkniętą stacją metra, nie gdzieś nieopodal, na okolicznym wiadukcie, tylko tuż obok wejścia do stacji.Autobus Czerwon pisze: ↑17 lis 2021, 13:11Na dobrą sprawę dałoby radę wytrasować ZM1 tak żeby zaliczyło wszystkie wyłączone z użytku stacje metra, natomiast domyślam się że czas przejazdu byłby wtedy dalece odbiegający od atrakcyjności.
Nie można zapomnieć również o dwujęzycznej głosowej informacji pasażerskiej, aż za dużo tego było, ale za to co kilka przystanków wygłaszany był komunikat i nie można zarzucić organizatorowi, że nie zadbał o to, by pasażer się nie zgubił. Nawet ten, co po węgiersku ani słowa nie zna.
(Szkoda, że o wiele gorzej wypada poziom informacji pasażerskiej na zwykłych liniach. Po prostu zatrzymujemy sterownik, pomijamy każdy przystanek na objeździe i zatrzymujemy się dopiero po powrocie na stałą trasę, ale to już zupełnie inna kwestia)
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11