Informacja pasażerska

Moderatorzy: Tyrystor, Dantte

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 14 sty 2023, 13:07

ashir pisze:
14 sty 2023, 7:05
Na 78 kursują 105Na, więc nie można zmienić numeru na Metro Politechnika...
A to mało jest 105Ni, N2k i 123N? W dodatku większość jest na Woli.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 14 sty 2023, 13:17

One też mają dechy...

Krzysztof_J
Posty: 446
Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
Kontakt:

Post autor: Krzysztof_J » 14 sty 2023, 13:19

Yelonker pisze:
14 sty 2023, 13:07
ashir pisze:
14 sty 2023, 7:05
Na 78 kursują 105Na, więc nie można zmienić numeru na Metro Politechnika...
A to mało jest 105Ni, N2k i 123N? W dodatku większość jest na Woli.
A czy w BUSE jest możliwość automatycznej zmiany numeru linii na trasie, tak jak w Novamedia (jak było np. w Swingach)?

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 14 sty 2023, 13:36

Może ktoś w końcu pomyśli aby wdrożyć proces montażu systemów elektronicznej informacji pasażerskiej w już istniejących pojazdach i pożegna się z dechami*. W wypadku tramwajów dobry moment chyba właśnie nadchodzi, po dostawach Hyundai'ów i podjęciu decyzji, z którymi wagonami TW się rozstaje.
(Zakładam że taki proces oznaczałby również wymianę systemów BUSE, bazujących na znacznie starszej technologii. Zresztą, kiedyś już ktoś o tym mówił.)


* za wyjątkiem przypadków awarii systemów, które niestety są dosyć częste

px33
Posty: 1581
Rejestracja: 07 lut 2011, 17:43

Post autor: px33 » 14 sty 2023, 14:07

Nowy kompletny system informacji do tramwaju razem z monitoringiem to lekko 120-150k za pociąg. Czy na pewno warto i na pewno to jest najpilniejsza inwestycja? A jak jeszcze trafi się na złego dostawcę, to w ogóle może być kolorowo.

Za to może jakimś pomysłem byłaby wymiana systemu w 120N przy okazji jakichś większych remontów i odłożenie zdemontowanych części na kupkę serwisową. Może nawet dałoby się to jakoś zgrać z akcją serwisową na Jazzy.

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 14 sty 2023, 14:09

px33 pisze:
14 sty 2023, 14:07
Za to może jakimś pomysłem byłaby wymiana systemu w 120N przy okazji jakichś większych remontów i odłożenie zdemontowanych części na kupkę serwisową.
120N to na pewno.
px33 pisze:
14 sty 2023, 14:07
Może nawet dałoby się to jakoś zgrać z akcją serwisową na Jazzy.
To dobry pomysł.

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 14 sty 2023, 15:27

ashir pisze:
14 sty 2023, 13:17
One też mają dechy...
To chyba mnie dorwało jakieś zaćmienie i musiałem coś pomylić ze 116Na/1, bo dałbym sobie rękę uciąć, że przynajmniej część z nich miało dechy z wyświetlaczami.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 14 sty 2023, 16:33

One mają zarówno elektroniczne korale (prawa strona wagonu), jak i tradycyjną tablicę (lewa strona wagonu).

Awatar użytkownika
AdamKlocusky
Posty: 565
Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
Lokalizacja: Targówek
Kontakt:

Post autor: AdamKlocusky » 14 sty 2023, 18:24

ashir pisze:One też mają dechy...
I chwała im za to.
Obrazek
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12

Łukasz
Posty: 10488
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 14 sty 2023, 19:04

A naprawdę jest konieczność wysyłania jazzow na 31+75?
ŁK

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 14 sty 2023, 19:39

Chyba lepiej żeby jeździły na tym niż np. na 17?

Łukasz
Posty: 10488
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 14 sty 2023, 19:44

Autobus Czerwon pisze:Chyba lepiej żeby jeździły na tym niż np. na 17?
Na 17 nje trzeba zmieniać tablic co kółko.
ŁK

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 14 sty 2023, 20:39

Służewiec -Tarchomin, Służewiec -Potocka i zjazdowe. Tylko 3 komplety.
miłośnik 13N

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 14 sty 2023, 20:40

Łukasz pisze:
14 sty 2023, 19:44
Autobus Czerwon pisze:Chyba lepiej żeby jeździły na tym niż np. na 17?
Na 17 nje trzeba zmieniać tablic co kółko.
Czasem trzeba! 17 ma 3 warianty trasy...

Łukasz
Posty: 10488
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 14 sty 2023, 20:55

Stary Pingwin pisze:Służewiec -Tarchomin, Służewiec -Potocka i zjazdowe. Tylko 3 komplety.
Oj no dobra. Tylko tam kółko trwa pół dnia ;p
ŁK

ODPOWIEDZ