Informacja pasażerska

Moderatorzy: Tyrystor, Dantte

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 19 wrz 2018, 22:35

A na wuj w ogóle 33 jeździ z Trasą zmienioną, zwłaszcza w kierunku Młocin? To się nigdy nie skończy?
ŁK

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10640
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 21 wrz 2018, 6:59

drobert pisze:
19 wrz 2018, 19:22
A ja widziałem wczoraj wolski skład w którym wewnętrzne BUSE pokazywało Huta zamiast Metro Młociny.
:shock: A to zombie
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3058
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 22 wrz 2018, 23:02

Dzisiaj 742 jeździło do Wilanowa trasą objazdową przez Sobieskiego. Czy w dobie nowinek technicznych i takiej technologi w KM nie udało się wgrać trasy objazdowej?
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25289
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 22 wrz 2018, 23:06

Wiertnicza była zarządzona na ostatnią chwilę, więc mogło rozkładów nie być przygotowanych.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3058
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 22 wrz 2018, 23:18

A to przepraszam.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

drobert
Posty: 1424
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 23 wrz 2018, 9:16

Ciekawe czy kiedyś doczekamy czasów kiedy prowadzący pojazd będzie mógł sam wprowadzić trasę objazdową do SIP.

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 23 wrz 2018, 9:20

drobert pisze:Ciekawe czy kiedyś doczekamy czasów kiedy prowadzący pojazd będzie mógł sam wprowadzić trasę objazdową do SIP.
Wolałbym chyba, żeby jednak tego nie tykał.
Trasy powinny być ustawiane zdalnie przez centralę.

Na razie jednak pokonajmy problemy typu niedziałające wszystkie wyświetlacze czy Huta.
ŁK

drobert
Posty: 1424
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 23 wrz 2018, 9:26

Centrala ułoży rozkłady jak wie odpowiednio wcześniej. Jeśli jest objazd w ostatniej chwili albo dlatego, że coś się stało to mamy na tablicach pierwszy i ostatni przystanek. Jeśli to jest lepszym rozwiązaniem to niech centrala układa rozkłady.

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 23 wrz 2018, 9:30

Akurat w tramwajach to jeszcze jest maksymalnie kilka tras, więc sterownik mógłby coś podpowiadać rzeczywiście. Przynajmniej powinien pozwalać wybrać przystanek, od którego się wraca na trasę - puste miejsce w środku by może mniej raziło.

W autobusach robi się już nieskończenie dużo.
ŁK

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 23 wrz 2018, 9:35

Łukasz pisze:
23 wrz 2018, 9:30
Akurat w tramwajach to jeszcze jest maksymalnie kilka tras, więc sterownik mógłby coś podpowiadać rzeczywiście. Przynajmniej powinien pozwalać wybrać przystanek, od którego się wraca na trasę - puste miejsce w środku by może mniej raziło.

W autobusach robi się już nieskończenie dużo.
Ale w autobusach można robić inaczej. Na ostatnim przystanku przed zjazdem na objazd, kierowca przełącza tablice w tryb "trasa zmieniona", na tablicy znikają przystanki i jednocześnie jest wygłaszana zapowiedź "Uwaga ! zmiana trasy". Potem na pierwszym przystanku kierowca włącza z powrotem tablice z trasą podstawową od przystanku, na którym wrócił "w trasę". Nie da się? Da, parę razy mi się tak zdarzyło. Ale to była raczej inwencja twórcza i dobra wola prowadzącego, niż odgórny "prikaz".

drobert
Posty: 1424
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 23 wrz 2018, 9:41

To można zacząć od tramwajów póki co. Na przykład jadę 33 i na Nowowiejskiej stoi NR i każe jechać przez Marszałkowską do Stawek to wbijam Nowowiejską. Dalej mamy wybór Filtrowa albo Marszałkowska bo tylko te idą od Nowowiejskiej. Wybieram Marszałkowską po czym system podpowiada Andersa, Solidarności albo Puławską. Wybieram Andersa a sterownik sugeruje Stawki, Międzyparkową albo Mickiewicza. To wybieram Stawki a tam jedyne co może podpowiedzieć do Jana Pawła.

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 23 wrz 2018, 11:43

A tak swoją drogą - jesteś przekonany, że wszyscy Twoi koledzy (i koleżanki) poradziliby sobie z obsługą takiego systemu?
ŁK

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 23 wrz 2018, 18:19

Odpowiem za Roberta, nie. Niestety część motorowych ma problemy z wbiciem trasy zmienionej a druga część oczekuje, że to samo się zrobi.

drobert
Posty: 1424
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 24 wrz 2018, 17:29

Jeśli ktoś nie potrafi ogarnąć systemu to niech się zgłosi do kierownika i poprosi wyłącznie jazdę 105Nx. W ten sposób to nigdy nie będzie można nic nowego wprowadzić bo znajdzie się grupa, która mimo ośmiu lat jazdy Swingiem nie ogarnia SIP.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 24 wrz 2018, 21:33

Po 0,5 roku, L33 nadal jeździ z tablicą bez przystanku Strużańska-Fabryki (i z Czarną Strugą jako na żądanie). Swoją drogą ta decha była aż przez 5 dni aktualna. Ciekawe czy Stalko dostało nową i jeśli tak to co się z nią stało? :P

ODPOWIEDZ