Są też miejsca jak przy Koszykowej gdzie po postawieniu nowej wiaty słupek zabrano całkowicie.Wiliam pisze:No dobra, są miejsca gdzie słupki pozostały (tam gdzie dostawiono nowe wiaty, a gdzie wcześniej wiat nie było), tylko zostały ogołocone z listw z numerami linii i nazwą przystanku.MichalJ pisze:Ale w jakim sensie pozbyto się słupków? Przy starych wiatach zasadniczo słupków nie było...
Oznakowanie przystanków
To ja mam, co przystanek omamy widocznie, bo za każdym razem widzę coś takiego: https://www.google.pl/maps/@52.2038443, ... 312!8i6656MichalJ pisze:Ale tam gdzie były wiaty nie było co do zasady słupków...
Albo nie łapię kompletnie, o co ci chodzi.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
No przecież mówię, że co do zasady, wyjątki były.
https://goo.gl/maps/B2R5PRrwh722
https://goo.gl/maps/cN3fTn7CAN52
https://goo.gl/maps/ikFArSysCER2
https://goo.gl/maps/gZDj7fvRKW82
https://goo.gl/maps/iM9nrxVA36q
Nawet jeśli trafił się słupek, to raczej służył jako znak drogowy, a nie po to, żeby wieszać na nim rozkłady czy numery linii.
https://goo.gl/maps/iPLwATWQe362
https://goo.gl/maps/pkqkpmrAmu62
https://goo.gl/maps/B2R5PRrwh722
https://goo.gl/maps/cN3fTn7CAN52
https://goo.gl/maps/ikFArSysCER2
https://goo.gl/maps/gZDj7fvRKW82
https://goo.gl/maps/iM9nrxVA36q
Nawet jeśli trafił się słupek, to raczej służył jako znak drogowy, a nie po to, żeby wieszać na nim rozkłady czy numery linii.
https://goo.gl/maps/iPLwATWQe362
https://goo.gl/maps/pkqkpmrAmu62
- Daniel_FCB
- (kaczofob)
- Posty: 1596
- Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
- Lokalizacja: Natolin
Jeśli na tych nowych słupkach będą umieszczane tarczki z numerem linii oraz z nazwą i numerem przystanku, to jestem kontent.
A jakby jeszcze się okazało, że wchodzą w nie większe arkusze rozkładu jazdy (tramwajowe kolumny DP, Sobota, Niedziela, trasa), to by w ogóle było super.
A jakby jeszcze się okazało, że wchodzą w nie większe arkusze rozkładu jazdy (tramwajowe kolumny DP, Sobota, Niedziela, trasa), to by w ogóle było super.
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
Gdyby jeszcze niektóre z tych słupków nie stały w polu rażenia lusterka, to w ogóle byłoby ekstra.
noidea
Masz za duże lusterka w małym Autosanie!
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
- TranslatorPS
- Posty: 623
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: 東武東上線志木駅
OT: Jeszcze żeby się takie płachty dało wydrukować z programu. EOT.Daniel_FCB pisze:A jakby jeszcze się okazało, że wchodzą w nie większe arkusze rozkładu jazdy (tramwajowe kolumny DP, Sobota, Niedziela, trasa), to by w ogóle było super.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
- Daniel_FCB
- (kaczofob)
- Posty: 1596
- Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
- Lokalizacja: Natolin
A nie generuje? Ja myślałem, że podział na 2 arkusze jest tylko z powodu tego, że trasa się nie mieści jako 4. kolumna.
I ogólnie - ten podział na 2 arkusze uważam za największą niespójność w systemie informacji pasażerskiej.
I ogólnie - ten podział na 2 arkusze uważam za największą niespójność w systemie informacji pasażerskiej.
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
Na tych rozkładach przystankowych są tylko te informacje, które są także umieszczone na www? To ja mogę w 'cynie społecnym' napisać program, który wydrukuje w dowolnej liczbie kolumn i rozmiarze papieru...
Generator i baza danych jest jedna wiec awizo to samo. Większy problem to format papieru i włożenie go w tabliczki przystankowe.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Awizo?
Problem chyba głównie w tym, że trzeba by zamówić większe ramki.
Problem chyba głównie w tym, że trzeba by zamówić większe ramki.
Brak informacji na przystankach Ursynów Płd, Metro Imielin dla kursów wariantowych 401.
- TranslatorPS
- Posty: 623
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: 東武東上線志木駅
Daniel_FCB pisze:A nie generuje? Ja myślałem, że podział na 2 arkusze jest tylko z powodu tego, że trasa się nie mieści jako 4. kolumna. (...)
Dokładnie do tego zmierzałem. Nie wiem jak TeeR, ale BusMan z automatu generuje tylko taki rozmiar >> https://www.dropbox.com/s/3snn4mf8syqpv ... 9.pdf?dl=0 . Względnie mogę ręcznie wygenerować osobną tabliczkę na DP i osobną na weekend manipulując nagłówki kolumn godzinowych.pawcio pisze:(...) Większy problem to format papieru i włożenie go w tabliczki przystankowe.
...Poza tym widać ile papieru marnuje się. Toć to kartka A4. Częstochowska tabliczka przystankowa w układzie poziomym ma opcję generowania na cały arkusz A4....
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Jeśli już są osobne, to niech będzie osobna na 3 dni i osobna z trasą...
- TranslatorPS
- Posty: 623
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: 東武東上線志木駅
Ja nie wiem, czy nie byłoby lepszym rozwiązaniem zrobić tak jak w Krakowie - darować sobie minione przystanki jeśli brakuje miejsca na rozkład w trójpodziale wła...dnia , i wyliczać na przykład tylko końcowy, trójkropek, obecny i jazda do końca. Oczywiście na pierwszych kilkunastu/parudziesięciu przystankach jest to rozwiązanie które nic nie zmienia (o początkowym nie wspominając), ale w centrum myślę, że może być więcej z tego pożytku jak szkody.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023