Tramwaj mały?michael112 pisze: ↑19 kwie 2019, 15:41#3814 z zupełnie niedziałającym SIP-em. Powtykano analogowe dechy.
Wyświetlacze
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
2039, 2040 również już na biało
-
- Posty: 2821
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Tak.Nordyk110 pisze: ↑19 kwie 2019, 17:09Tramwaj mały?michael112 pisze: ↑19 kwie 2019, 15:41#3814 z zupełnie niedziałającym SIP-em. Powtykano analogowe dechy.
W tej chwili znów jadę #3814 i ponownie - dokładnie wszystkie ekrany w środku wyłączone:
https://ibb.co/WvsjgP4
https://ibb.co/WGJBJVR
https://ibb.co/r0xsCbQ
1412 ma już białe wyświetlacze.
Ostatnio w autobusach (3 kursy, 2 Solbusami, 1 Conecto z MZA) zauważam usterki wyświetlaczy wewnętrznych (na szczęście nie sprzętowe, a software'owe).
Niby nowy system, niby miało działać, a pierwszy ekran (pod sufitem, za kierowcą) albo nie wyświetla nic poza reklamami, albo jest wykrywany jako ekran reklamowy (czyli ma zamiast części SIP-owej (linia, godzina, trasa etc.) ten biały nagłówek z namiarami na dział reklamy MZA...)
Ech, dechy chociaż zawsze działały.
Niby nowy system, niby miało działać, a pierwszy ekran (pod sufitem, za kierowcą) albo nie wyświetla nic poza reklamami, albo jest wykrywany jako ekran reklamowy (czyli ma zamiast części SIP-owej (linia, godzina, trasa etc.) ten biały nagłówek z namiarami na dział reklamy MZA...)
Ech, dechy chociaż zawsze działały.
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
W SIP w tramwajach zaktualizowane zostało przypisanie piktogramów z wózkiem inwalidzkim do poszczególnych przystanków. I tak np. takie przystanki jak Żytnia, Wawrzyszewska czy Młynów są niedostepne dla osób niepełnosprawnych ale już Biblioteka Narodowa gdzie niepelnosprawny jest skazany na to, że akurat winda działa, została oznaczona przystankiem o ograniczonym dostępie. Czy jest znana zasada, którą się kierowano oznaczając te przystanki w taki czy inny sposób?
- Piotrek_2274
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
- Lokalizacja: Nowe Górce
Podejrzewam, że może chodzić o zbyt wąski peron, rampa wysuwa się na barierki.
-
- Posty: 5799
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Czyli ktoś robi modernizacje przystanków, nie biorąc tego pod uwagę (nie mówię o Okopowej)?Stary Pingwin pisze:Może być za wysoki peron. Jest kilka miejsc, gdzie nie wysuniesz rampy.
ŁK
Na całej trasie 2 nie da rady wysunąć rampy w Jazzie bo peron jest za wysoki. Natomiast jeśli peron jest za wąski a jest osoba na wózku to i tak ją muszę wpuścić czy wypuścić i to nawet jeśli będzie to Most Poniatowskiego.
-
- Posty: 5799
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Nie wiem, jak to ma się do BHP, ale na Rondzie ONZ wyciągałem osobę na wózku elektrycznym. Na rampę za wysoki przystanek. Jeżeli coś stałoby się osobie na wózku, do końca życia bym się nie wypłacił. Gdyby coś stało się mnie, nie uznano by za wypadek przy pracy.
miłośnik 13N
Dlatego najlepszym tramwajem pod tym względem jest Swing Duo. Wole użyć rampy rozkładanej niż bawić się rampą elektryczną.
-
- Posty: 450
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Pięknie przewijająca się Kawęczyńska-Bazylika na Swingach to kwestia starego softu, czy akurat na tych wyświetlaczach nie mieści się w dwóch linijkach?
Zmieścić by się zmieścił. Kwestia oprogramowania. Plac Narutowicza, Dw. Wschodni (Kijowska) też jest w jednym ciągu.Matt Cubis pisze: ↑13 wrz 2019, 23:54Pięknie przewijająca się Kawęczyńska-Bazylika na Swingach to kwestia starego softu, czy akurat na tych wyświetlaczach nie mieści się w dwóch linijkach?
-
- Posty: 448
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
Wczoraj na 154 widziałem MANa z serii 42xx, w którym na przednim wyświetlaczu oprócz krańca wyświetlała się cała trasa (tak jak na bocznych). Pierwszy raz spotkałem się z czymś takim i nawet nie wiedziałem, że da się coś takiego ustawić. Czyżby coś zmienili w oprogramowaiu?