Wyświetlacze

Moderatorzy: Tyrystor, Dantte

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 26 gru 2019, 18:22

A przyjeżdżać to sobie mogą, nie ma znaczenia.

Asesino
Posty: 179
Rejestracja: 20 kwie 2012, 14:01

Post autor: Asesino » 26 gru 2019, 19:44

Ma znaczenie. Jak stoję na przystanku i widzę, że podstawia się przejazd techniczny, to zakładam, ze to przejazd techniczny, a nie że muszę uważnie obserwować wyświetlacz aż do momentu odjazdu, bo zaraz może się okazać, że to jednak 175.

SU89
Posty: 416
Rejestracja: 14 wrz 2016, 14:48
Lokalizacja: 400 metrów od R-5

Post autor: SU89 » 26 gru 2019, 19:46

O jeju, na 103 na Młocinach jest to irytujące. Wydłuża to czas postoju na przystanku, bo ludzie podrywają się z ławki dopiero, gdy jest napisane 103...

Walas
Posty: 17069
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 26 gru 2019, 20:10

Ale na Lotnisku na przystanku przyloty to raczej nie podjedzie zjazd do zajezdni czy inny wynalazek. Wiadomo że to jakaś linia co jedzie do miasta.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 26 gru 2019, 20:19

Tak, jak właśnie przyleciałeś z Fidżi i jesteś pierwszy raz na północ od równika, to z pewnością masz taką wiedzę. :term:
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 26 gru 2019, 20:27

Jeśli jesteś na tyle dziwny, że będąc z Fidżi pierwszy raz na północ od równika lądować na przystanku ZTM na warszawskim lotnisku, to niewykluczone że jesteś też na tyle dziwnym żeby wiedzieć że 175 to obsługuje Arriva, a 188 MZA.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 26 gru 2019, 20:29

Ja nie wątpię, że ashir zna rozkład brygadowy ajentów w Ba i wie, gdzie mają przerwy śniadaniowe, ale myślę, że on jest jednak jedyny w swoim rodzaju :P
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10639
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 28 gru 2019, 10:32

Mnie PT na Okęciu nic by nie mówiło.

Lepiej:
ostatnio na pl. Narutowicza 7 zapowiedziała "Koniec trasy. Prosimy o opuszczenie pojazdu". I faktycznie, 3/4 pasażerów wysiadło. Ja nie, bo stałem na torze do jazdy na wprost, a nie do zjazdu na pętlę, więc fizycznie nie dało się zakończyć kursu, a nawet PT jest z pasażerami w tramwajach. I co z tego, że motorniczy poprawił zapowiedzi przystanek dalej? Szkoda, że po pomyłce od razu nie skorzystał z mikrofonu.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 28 gru 2019, 10:57

Sip w tramwajach potrafi nagle zakończyć trasę i ogłosić jej koniec, sam z siebie. Sterownik kasowników potrafi niespodziewanie wyłączyć kasowniki i zarzucić komunikat "praca zakończona"
miłośnik 13N

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 20 sty 2020, 22:51

Podobno 8880 dostał elektroniczny SIP.
Może plany MZA są takie że po zakończeniu dostaw autobusów elektrycznych (te z podpisaną umową) i gazowych (te, na które rozpisują przetarg) część autobusów zostanie skasowana (zapewne serie 81XX, 82XX i 84XX), natomiast pozostałe dostaną elektroniczną informację pasażerską, tak żeby już wszystkie autobusy ją miały? (marzenia)

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 21 sty 2020, 15:19

michael112 pisze:
20 sty 2020, 22:51
Podobno 8880 dostał elektroniczny SIP.
Może plany MZA są takie że po zakończeniu dostaw autobusów elektrycznych (te z podpisaną umową) i gazowych (te, na które rozpisują przetarg) część autobusów zostanie skasowana (zapewne serie 81XX, 82XX i 84XX), natomiast pozostałe dostaną elektroniczną informację pasażerską, tak żeby już wszystkie autobusy ją miały? (marzenia)
Po co? Stary R&G działa w porządku, informuje o kolejnych przystankach. Dopóki SIP w pojazdach nie będzie informował np. o najbliższych odjazdach na węźle przesiadkowym a jedynie pokazywał reklamy :lol:, jest to zbytek, bo o wiele więcej się z elektronicznych korali od tradycyjnych nie dowiesz.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 21 sty 2020, 15:35

Zaletą elektronicznych wyświetlaczy jest możliwość pokazania aktualnej trasy w sytuacji jakiegoś krótkotrwałego acz planowego objazdu, z powodu np. frezowania. Można byłoby wreszcie (a w przypadku wozów gdzie już są ekrany, można już teraz) skończyć z podwieszaniem tych karteczek informujących o objeździe.

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 21 sty 2020, 15:38

michael112 pisze:
21 sty 2020, 15:35
Zaletą elektronicznych wyświetlaczy jest możliwość pokazania aktualnej trasy w sytuacji jakiegoś krótkotrwałego acz planowego objazdu, z powodu np. frezowania. Można byłoby wreszcie (a w przypadku wozów gdzie już są ekrany, można już teraz) skończyć z podwieszaniem tych karteczek informujących o objeździe.
To najpierw wypadałoby dopracować, żeby ten system był jakkolwiek dynamiczny. Przecież nawet jedna głupia interaktywna mapa nie potrafi brać pod uwagę tymczasowych zmian, a co dopiero wyświetlacze w setkach wozów.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 21 sty 2020, 15:47

Dantte pisze:
21 sty 2020, 15:38
To najpierw wypadałoby dopracować, żeby ten system był jakkolwiek dynamiczny. Przecież nawet jedna głupia interaktywna mapa nie potrafi brać pod uwagę tymczasowych zmian, a co dopiero wyświetlacze w setkach wozów.
Nie twierdzę, że by nie wypadało. Chociaż na szczęście, przynajmniej jeśli wygenerowano na dany dzień rozkład uwzględniający objazd, to raczej trasa teź jest wyświetlana.
Za to do poprawy - i to zdecydowanie - jest stabilność działania SIP. Szczególnie irytujący jest fakt notorycznych wręcz awarii w krótkich Solbusach, którym już raz wymieniono ekrany i wyświetlacze. Wprawdzie najczęściej dotyczy to jedynie ekranów podsufitowych, ale po coś raczej wydano te pieniądze, i jak są, to powinny działać.

Awatar użytkownika
Tyrystor
Posty: 1833
Rejestracja: 30 gru 2005, 16:07
Lokalizacja: Zielone Pola Białej Łąki
Kontakt:

Post autor: Tyrystor » 21 sty 2020, 16:00

Co rusz się coś gdzieś psuje. Z wczoraj tylko... krótki Solbus z samymi reklamami pod sufitem (defekt typowy), nowe Conecto ze Stalowej bez 3 monitora pod sufitem, notorycznie się resetował...

Wariant lubelski zdaje się być najstabilniejszym, czyli połączenie elektrodechy ze starym LCD pod sufitem.
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11

ODPOWIEDZ