Wyświetlacze
A, to wymaga całkowitej wymiany wyświetlaczy.... To dość diametralnie zmienia postać rzeczy....
Choć ciężko mi pojąć czemu w niektórych wozach to działa, a w innych nie....
Tam zastosowano inne wyświetlacze niż w klasycznych swingach, że trzeba je wyrzucić bo nie dają rady?
Choć ciężko mi pojąć czemu w niektórych wozach to działa, a w innych nie....
Tam zastosowano inne wyświetlacze niż w klasycznych swingach, że trzeba je wyrzucić bo nie dają rady?
W Swingach same wyświetlacze chyba wyjmowane nie były, ale osprzętu już trochę wymieniano.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Powinny jeszcze ze 25. A ile faktycznie wytrzymają, to chyba nikt nie wie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
W DUO coś tam się wyświetla, w szczeniakach to - przynajmnięj w tym,już nic, ale o dziwo dziaĺają zapowiedzi przystanków, przynajmniej w tym, którym jechałem dziś.
Kilkanaście miesięcy to strasznie długi czas. Szczególnie biorąc pod uwagę, że Solaris umiał usprawnić Novamedię, a RG z przystawkami jest w stanie wysterować istniejące tablice (które, za wyjątkiem powypalanych LCD, chyba jakoś tam się trzymają). Więc odpowiednia technologia istnieje na rynku i najprawdopodobniej koszt jej wdrożenia nie byłby zaporowy a przy odpowiednich chęciach pewnie dałoby się to wdrożyć w ciągu kilku miesięcy.
Tak się zastanawiam czy ktoś o czymś zapomniał (ZTM/TW) czy ktoś tak wymyślił i tak ma być
1 - w kierunku krańca Plac Narutowicza bez informacji, że to kurs skrócony (co ciekawe wyjazdy R-4 Narutowicza automatycznie odpalają się z tym znacznikiem)
17 - w kierunku krańca Tarchomin Kościelny bez informacji, że to kurs skrócony (jakby ktoś pisał, że przecież ostatni przystanek jest poza trasą podstawową to uprzedzam, na 2 działa to prawidłowo i wyświetla się kurs skrócony i działają zapowiedzi głosowe)
33 - wyjazdy z R-3 od razu skrócone do Piasek - bez kursu skróconego (ba, w rozkładzie na stronie nawet nie mają oznaczenia, że są skrócone dopóki nie wejdzie się w szczegóły kursu), kursy z Kieleckiej do Piasek poprawnie z kursem skróconym
I w sumie skoro 31 teraz docelowo jeździ na Dworkową to i kursy do Wierzbno też dobrze byłoby aby wyświetlały się z kursem skróconym+zapowiedziami dźwiękowymi.
No chyba, że ktoś wyszedł z założenia, że pasażerowie nauczyli się czytać ale życie pokazuje, że tylko zostawiają swoje białe laski w domu bo o ile większa część społeczeństwa nauczyła się korzystać z kursów skróconych to zawsze znajdzie się jakaś zaskoczona owca
1 - w kierunku krańca Plac Narutowicza bez informacji, że to kurs skrócony (co ciekawe wyjazdy R-4 Narutowicza automatycznie odpalają się z tym znacznikiem)
17 - w kierunku krańca Tarchomin Kościelny bez informacji, że to kurs skrócony (jakby ktoś pisał, że przecież ostatni przystanek jest poza trasą podstawową to uprzedzam, na 2 działa to prawidłowo i wyświetla się kurs skrócony i działają zapowiedzi głosowe)
33 - wyjazdy z R-3 od razu skrócone do Piasek - bez kursu skróconego (ba, w rozkładzie na stronie nawet nie mają oznaczenia, że są skrócone dopóki nie wejdzie się w szczegóły kursu), kursy z Kieleckiej do Piasek poprawnie z kursem skróconym
I w sumie skoro 31 teraz docelowo jeździ na Dworkową to i kursy do Wierzbno też dobrze byłoby aby wyświetlały się z kursem skróconym+zapowiedziami dźwiękowymi.
No chyba, że ktoś wyszedł z założenia, że pasażerowie nauczyli się czytać ale życie pokazuje, że tylko zostawiają swoje białe laski w domu bo o ile większa część społeczeństwa nauczyła się korzystać z kursów skróconych to zawsze znajdzie się jakaś zaskoczona owca
-
- Posty: 446
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
Dzisiaj zauważyłem, że w wagonie 3640 pod wyświetlaczami z przodu zamontowano specjalne podświetlane ramki na kwadratowe tablice z nr linii. Czyli nikomu w TW nie spieszy się z doprowadzeniem wyświetlaczy do porządku?
- ZielonyJamnik
- Posty: 670
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
No, ale przecież TW podpisało ugodę z Pesa i mają wymieniać w przyszłym roku
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Przyszły rok już jest chyba nieaktualny.ZielonyJamnik pisze: ↑17 lis 2022, 22:30No, ale przecież TW podpisało ugodę z Pesa i mają wymieniać w przyszłym roku
Kolejny dowód na upadek systemu informacji pasażerskiej w Warszawie.Krzysztof_J pisze: ↑17 lis 2022, 17:03Dzisiaj zauważyłem, że w wagonie 3640 pod wyświetlaczami z przodu zamontowano specjalne podświetlane ramki na kwadratowe tablice z nr linii. Czyli nikomu w TW nie spieszy się z doprowadzeniem wyświetlaczy do porządku?
- ZielonyJamnik
- Posty: 670
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Jak to? A cóż takiego się stało, że zapowiedzi z przed 1,5mies już nie aktualne
Mkną po koleinach zielone jamniki...
Według informacji opublikowanych we wrześniu to w przyszłym roku proces naprawy miał się rozpocząć a zakończyć do końca 2024 roku.
-
- Posty: 2812
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Łomatko, ręce opadają... To już MZA chyba szybciej sobie poradziło z problemem. (przynajmniej w miarę poradziło)
Chyba czas na to żeby ZTM mocniej trzepał kary za takie kursy.
Pośpiech jest potrzebny przy łapaniu pcheł!