Strona 100 z 113

Wyświetlacze

: 19 kwie 2019, 17:09
autor: Nordyk110
michael112 pisze:
19 kwie 2019, 15:41
#3814 z zupełnie niedziałającym SIP-em. Powtykano analogowe dechy.
Tramwaj mały?

Wyświetlacze

: 20 kwie 2019, 8:17
autor: MilosnikKomunikacji
2039, 2040 również już na biało ;)

Wyświetlacze

: 04 maja 2019, 16:07
autor: michael112
Nordyk110 pisze:
19 kwie 2019, 17:09
michael112 pisze:
19 kwie 2019, 15:41
#3814 z zupełnie niedziałającym SIP-em. Powtykano analogowe dechy.
Tramwaj mały?
Tak.
W tej chwili znów jadę #3814 i ponownie - dokładnie wszystkie ekrany w środku wyłączone:
https://ibb.co/WvsjgP4
https://ibb.co/WGJBJVR
https://ibb.co/r0xsCbQ

Wyświetlacze

: 07 cze 2019, 18:54
autor: SławekM
1412 ma już białe wyświetlacze.

Wyświetlacze

: 09 cze 2019, 9:10
autor: Tyrystor
Ostatnio w autobusach (3 kursy, 2 Solbusami, 1 Conecto z MZA) zauważam usterki wyświetlaczy wewnętrznych (na szczęście nie sprzętowe, a software'owe).
Niby nowy system, niby miało działać, a pierwszy ekran (pod sufitem, za kierowcą) albo nie wyświetla nic poza reklamami, albo jest wykrywany jako ekran reklamowy (czyli ma zamiast części SIP-owej (linia, godzina, trasa etc.) ten biały nagłówek z namiarami na dział reklamy MZA...)

Ech, dechy chociaż zawsze działały.

Wyświetlacze

: 11 cze 2019, 23:09
autor: drobert
W SIP w tramwajach zaktualizowane zostało przypisanie piktogramów z wózkiem inwalidzkim do poszczególnych przystanków. I tak np. takie przystanki jak Żytnia, Wawrzyszewska czy Młynów są niedostepne dla osób niepełnosprawnych ale już Biblioteka Narodowa gdzie niepelnosprawny jest skazany na to, że akurat winda działa, została oznaczona przystankiem o ograniczonym dostępie. Czy jest znana zasada, którą się kierowano oznaczając te przystanki w taki czy inny sposób?

Wyświetlacze

: 12 cze 2019, 21:52
autor: Piotrek_2274
Podejrzewam, że może chodzić o zbyt wąski peron, rampa wysuwa się na barierki.

Wyświetlacze

: 12 cze 2019, 23:07
autor: Stary Pingwin
Może być za wysoki peron. Jest kilka miejsc, gdzie nie wysuniesz rampy.

Wyświetlacze

: 13 cze 2019, 8:16
autor: Łukasz
Stary Pingwin pisze:Może być za wysoki peron. Jest kilka miejsc, gdzie nie wysuniesz rampy.
Czyli ktoś robi modernizacje przystanków, nie biorąc tego pod uwagę (nie mówię o Okopowej)?

Wyświetlacze

: 13 cze 2019, 13:18
autor: drobert
Na całej trasie 2 nie da rady wysunąć rampy w Jazzie bo peron jest za wysoki. Natomiast jeśli peron jest za wąski a jest osoba na wózku to i tak ją muszę wpuścić czy wypuścić i to nawet jeśli będzie to Most Poniatowskiego.

Wyświetlacze

: 13 cze 2019, 13:31
autor: Stary Pingwin
Nie wiem, jak to ma się do BHP, ale na Rondzie ONZ wyciągałem osobę na wózku elektrycznym. Na rampę za wysoki przystanek. Jeżeli coś stałoby się osobie na wózku, do końca życia bym się nie wypłacił. Gdyby coś stało się mnie, nie uznano by za wypadek przy pracy.

Wyświetlacze

: 13 cze 2019, 14:02
autor: drobert
Dlatego najlepszym tramwajem pod tym względem jest Swing Duo. Wole użyć rampy rozkładanej niż bawić się rampą elektryczną.

Wyświetlacze

: 13 wrz 2019, 23:54
autor: Matt Cubis
Pięknie przewijająca się Kawęczyńska-Bazylika na Swingach to kwestia starego softu, czy akurat na tych wyświetlaczach nie mieści się w dwóch linijkach?

Wyświetlacze

: 14 wrz 2019, 7:32
autor: SławekM
Matt Cubis pisze:
13 wrz 2019, 23:54
Pięknie przewijająca się Kawęczyńska-Bazylika na Swingach to kwestia starego softu, czy akurat na tych wyświetlaczach nie mieści się w dwóch linijkach?
Zmieścić by się zmieścił. Kwestia oprogramowania. Plac Narutowicza, Dw. Wschodni (Kijowska) też jest w jednym ciągu.

Wyświetlacze

: 12 paź 2019, 14:24
autor: Krzysztof_J
Wczoraj na 154 widziałem MANa z serii 42xx, w którym na przednim wyświetlaczu oprócz krańca wyświetlała się cała trasa (tak jak na bocznych). Pierwszy raz spotkałem się z czymś takim i nawet nie wiedziałem, że da się coś takiego ustawić. Czyżby coś zmienili w oprogramowaiu?