Informacja w Swingach i Jazzach

Moderatorzy: Tyrystor, Dantte

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 23 lis 2015, 20:29

A czy ten swing był chociaż żoliborski?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4851
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 23 lis 2015, 20:40

Tak, żoliborski. 3139 dokładnie.
ObrazekObrazek

px33
Posty: 1581
Rejestracja: 07 lut 2011, 17:43

Post autor: px33 » 23 lis 2015, 21:13

Będą musieli zmienić kiedyś tego flasha
Nic nie zmienią. Toto przecież działa na Windows XP, jeszcze bardziej niewspieranym.

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 03 gru 2015, 6:41

Wczoraj miałem okazję zobaczyć tramwaj linii 17, kurs skrócony do Marymontu. Dobrze że ani kierunek nie jest w negatywie, ani nie ma dopisku "Trasa skrócona", ani nic nie jest napisane na kwadratach, na wyświetlaczach bocznych tym bardziej... A potem się dziwić, że są pretensję do motorniczego.

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4851
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 03 gru 2015, 7:14

Niektóre jeżdżą z kursem skróconym i w negatywie.
ObrazekObrazek

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 03 gru 2015, 9:19

Autobus Czerwon pisze:Wczoraj miałem okazję zobaczyć tramwaj linii 17, kurs skrócony do Marymontu. Dobrze że ani kierunek nie jest w negatywie, ani nie ma dopisku "Trasa skrócona", ani nic nie jest napisane na kwadratach, na wyświetlaczach bocznych tym bardziej... A potem się dziwić, że są pretensję do motorniczego.
To już jest wina prowadzącego, że nie wbił z palca kursu skróconego i sam sobie narobi biedy, a za to są ładne kary od kierowników.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 03 gru 2015, 9:41

Naprawdę 'kurs skrócony' nie może być dostarczony w pliku?

primoż
Posty: 3699
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 03 gru 2015, 11:30

MichalJ pisze:Naprawdę 'kurs skrócony' nie może być dostarczony w pliku?
Pewnie w Pradzie tak nie ma. Pracownicy ZTM-u muszą się udać do innego europejskiego miasta, żeby takie coś odkryć :term:
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 03 gru 2015, 16:45

To akurat nie problem Pragi tylko posiadanego oprogramowania w Warszawie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 05 gru 2015, 10:28

Wczoraj widziałem Swinga w którym pierwsza elektrodecha miała aktualny soft, a druga stary z początku kursowania Swingów :D

gfedorynski
Posty: 715
Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45

Post autor: gfedorynski » 11 sty 2016, 9:42

Dlaczego właściwie Jazzy (zaobserwowane konkretnie na 13 i pętli Koło) pomiędzy końcowym przystankiem a pętlą wyświetlają "Przejazd techniczny"? Niby ostatnim przystankiem jest Koło 02, więc teoretycznie wjazd na pętlę jest bez pasażerów (ale sensu w tym żadnego, bo wyjazd z pętli już z pasażerami), ale to jednak mylące. Rozumiem, że może mieć sens dla zmiany kierunku jedenastki, ale tutaj?

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 11 sty 2016, 10:03

Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. ;)

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 11 sty 2016, 11:52

Jazzy wszystkie odcinki pokonywane bez pasażerów jadą z "PT" na wyświetlaczach. Kasowniki też się blokują. A nie rozumiem co mylącego może być we wjeździe na pętlę z napisem "Przejazd techniczny", jak w momencie zatrzymania się na pętli następuje zmiana kierunku i powrót numeru linii. Nie rozumiem też czemu z pętli na Kole trzeba jechać z pasażerami (których tam zwyczajnie nie ma, jakoś nie są zainteresowani), ale to nie tylko tej pętli temat by dotyczył.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

gfedorynski
Posty: 715
Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45

Post autor: gfedorynski » 11 sty 2016, 13:58

Ja nie mówię, że trzeba albo nie trzeba, tylko że takie teraz są rozkłady i w związku z tym nie widzę powodu, dla którego ten pierwszy przystanek nie może jednocześnie być ostatnim dla przeciwnego półkursu.

Oraz, oczywiście że PT może być mylący. Stoję sobie na przystanku rondo Daszyńskiego, przejeżdża obok mnie PT. Nie każdy wpadnie, żeby się za takim tramwajem oglądać, bo po zatrzymaniu magicznie zmieni się w jedenastkę.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 11 sty 2016, 20:05

I właśnie dlatego 13 wyjeżdża z pętli jako 13, żeby nie myliła tak, jak myli 11. Choc infry do obslugi pasażerow to Koło za bardzo nie ma.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ