Wypadki i awarie - 2019-2022
Moderator: vernalisadonis
8588 ściągany o 7:20 ciężkim pogotowiem 304 na sztywnym holu z ulicy Chełmżyńskiej.
Pozdrawiam. Szerokiej drogi.
Ikarus
Ikarus
Właśnie padły ładowarki na Chomiczówce. 9 brygad 180 i 5 brygad 116 utkwiło na pętli i ulicy. Pierwszy ciepły dzień, klima, korki i awaryjne ładowarki pokazały do czego to się nadaje.
17 + 17 = 34 brygady do zastąpienia..
610 Os. Górczewska - Dw. Wschodni (Lubelska).
Linię obsługuje zakład "Redutowa" i "Stalowa".
Linię obsługuje zakład "Redutowa" i "Stalowa".
-
- Posty: 12138
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
https://warszawawpigulce.pl/armagedon-n ... NQtv0cY7Qg mocne! Z tego co widzę w BusLive to chyba nie wszystkie padły? Bo to wygląda tak jakby wóz co około 20-25 minut odjeżdżał. Czy jest może jakiś awaryjny tryb wolnego ładowania? Z ciekawszych smaczków na 1/180 powinno ruszyć z Chomików o 16:31 a rusza teraz (18:46) więc drobne -135. Rano były duże utrudnienia na Świętokrzyskiej z okazji miesięcznicy i wygląda że wtedy system ładowania zaczął się sypać jak domek z kart.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Na 128/175 też sporo diesli.
610 Os. Górczewska - Dw. Wschodni (Lubelska).
Linię obsługuje zakład "Redutowa" i "Stalowa".
Linię obsługuje zakład "Redutowa" i "Stalowa".
Może po kablu?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Na Włościańską pojechały się ładować
610 Os. Górczewska - Dw. Wschodni (Lubelska).
Linię obsługuje zakład "Redutowa" i "Stalowa".
Linię obsługuje zakład "Redutowa" i "Stalowa".
-
- Posty: 12138
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
No i jest to akurat bardzo dobry pomysł. Dobrze by było żeby buda na Chomikach miała ciągłość obsady i robiła tak operacyjnie w ciągu dnia - bo zamknięcia TK czy nawarstwianie opóźnień nie zniknie.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Problem jest taki, jak już mówiłem zresztą, ze będzie. W 15 minut postoju spalinowym nadrobisz przynajmniej 10. Na elektrykach dołożysz kolejne 10. Oczywiście to też przez to, że nie ma ładowania na drugim krańcu lub choćby w pobliżu, a na ładowaniu w takich warunkach jeździ się kółko.
ŁK
Wystarczyłoby połowę zastąpić i elektryka puszczać w takim odstępie, w jakim się ładuje.5744 pisze:17 + 17 = 34 brygady do zastąpienia..
ŁK
Żeby to było przez klimę, to trzeba ją jeszcze włączyć (numer taborowy i brygadę zachowam w pamięci). W każdym razie z dwóch, ktorymi dzisiaj zdarzyło mi się jechać, klima działała tylko w jednym ostrobramskim.
Do 18 w kierunku Chomiczówki wszystko jeździło w miarę regularnie, później to nie wiem. Ale to dziwne, jeśli padły jednocześnie wszystkie. Wygląda na awarię zasilania.
Tak jak gdzieś wspomniałem, powinny być w rezerwie autobusy gazowe, stojące na przykład na M. Młociny, bo na Chomiczówce nie ma miejsca za bardzo.
Czyli po to kupowano te super nowoczesne i ekologiczne wozy za grube miliony żeby inne wozy kupione za mniejsze miliony stały w przyslowiowych krzakach zwarte i gotowe?
I żeby w przypadku awarii tych kupionych za grubsze miliony lub awarii ładowarek do nich ,mogły je na szybko zastąpić ☹
Toż to po trzykroć patologia
I żeby w przypadku awarii tych kupionych za grubsze miliony lub awarii ładowarek do nich ,mogły je na szybko zastąpić ☹
Toż to po trzykroć patologia
Były testy, ładowanie na zakładach, w razie czego szybka podmianka. Teraz się zaczyna większa skala, więc wychodzą inne choroby wieku dziecięcego. Na razie trzeba trochę zabezpieczeń. Kto wie, może w ogóle na początek trzeba było na 116/180 wysyłać połowę spalinowych - choć z drugiej strony na 503 jakoś to funkcjonuje. Trzeba obserwować, a być może ze 2 wozy na Chomiczówce lub jakieś klasyczne wtyczki by nie zaszkodziły.
ŁK