Wypadki i awarie - 2019-2022
Moderator: vernalisadonis
Autobus komunikacji miejskiej Łomianki rozbity przez pijanego kierowcę wywrotki: https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/ ... zu-1322183 , Informacja za Tvn Warszawa.
Pozdrawiam. Szerokiej drogi.
Ikarus
Ikarus
Czołowe zderzenie busa z autobusem miejskim na Patriotów: https://tvn24.pl/tvnwarszawa/ulice/wars ... em-1322983 , Informacja za portalem Tvn Warszawa.
Pozdrawiam. Szerokiej drogi.
Ikarus
Ikarus
Twardy solaris, no gdzie się wbił w kabinę.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
71xx stał na przyst. Markowska przed 19 w towarzystwie pogota. Obstawiam, że 138.
ŁK
Jak 71xx to na pewno x=0
Jest jeden zaczynający się na 71 7100. Chyba, że gazowiec z serii 72 lub 73.
Utrudnienia w kursowaniu linii 742 .
08:25
Z przyczyn technicznych do odwołania występują utrudnienia w kursowaniu autobusów linii 742. Możliwe opóźnienia oraz odwołania kursów.
WTF?
08:25
Z przyczyn technicznych do odwołania występują utrudnienia w kursowaniu autobusów linii 742. Możliwe opóźnienia oraz odwołania kursów.
WTF?
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
02 brygada padła i 8166 wyjechał po zjeździe z 709/011
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
No tak, bo wypisać odwołane kursy tej brygady to już problem...
Po zjeździe na zakład, czyli ten 709/011 był tak ważny, że nie mógł od razu popędzić na 742 ? Choć trochę zależy, gdzie był.
ŁK
Musiał drugi kierowca wyjechać i musiały być tablice.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
To mnie fascynuje w MZA, że nie ma opcji, żeby NR podrzucił kierowcę, dechy i papiery, tylko autobus musi zjechać, a potem wyjechać ponownie. NR jest do wyższych celów. Podobnie nie ogarniam, czemu w sytuacjach awaryjnych, typu choroba kierowcy, NR sprowadza autobus do zakładu, zamiast kontynuować kurs aż do dostarczenia kierowcy dyżurnego. Przecież drugi instruktor, ten, który nie prowadzi autobusu, mógłby to ogarnąć.
Nie było sprawnego autobusu, że trzeba było czekać aż coś zjedzie do zajezdni?
A rezerwy na mieście co wtedy robiły?
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.