Wypadki i awarie - 2019-2022

Moderator: vernalisadonis

Zablokowany
Stary Pingwin
Posty: 5799
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 28 maja 2019, 10:43

A tor obok? Z niego też można wjechać na techniczny.
miłośnik 13N

fraktal
Posty: 5475
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 28 maja 2019, 10:59

Stary Pingwin pisze:
28 maja 2019, 10:24
Krzysztof_J pisze:
27 maja 2019, 12:12
Zderzenie 1282+1281 z 3503 na Młocinach.
Niebezpiecznie robi się na Hucie. Duży ruch tramwajowy i techniczna 2 kręcąca kółka po pętli. Pisałem kiedyś, że 2 zjeżdżająca na postój powinna wjeżdżać z miasta na tor dla wysiadających z 6, a następnie na tor techniczny, bez kręcenia kółek po pętli. Pętla Huta po przebudowie jest niebezpieczna, jest dużo relacji kolizyjnych.
2 w ogóle nie powinna zjeżdżać na tor techniczny - w sensie tramwaj. Motorniczy powinien swoją przerwę odbywać albo na ekspedycji na Młocinach albo w zajezdni Żoliborz. Nie blokowałaby niepotrzebnie toru, nie kręciłaby się w kółko po pętli, a może nawet udałoby się odzyskać jeden niskopodłogowy tramwaj na inną linię. Ale niestety jest jak jest.

Stary Pingwin
Posty: 5799
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 28 maja 2019, 11:10

Są różne rozwiązania, wybrano najprostsze, a jednocześnie najbardziej kolizyjne.
miłośnik 13N

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 28 maja 2019, 13:00

fraktal pisze:
28 maja 2019, 10:59
2 w ogóle nie powinna zjeżdżać na tor techniczny - w sensie tramwaj. Motorniczy powinien swoją przerwę odbywać albo na ekspedycji na Młocinach albo w zajezdni Żoliborz. Nie blokowałaby niepotrzebnie toru, nie kręciłaby się w kółko po pętli, a może nawet udałoby się odzyskać jeden niskopodłogowy tramwaj na inną linię. Ale niestety jest jak jest.
Jednocześnie 2 jest na tyle krótką linią, że nie powinno być problemu z punktualnością. ;)

Łukasz
Posty: 10539
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 28 maja 2019, 13:35

ashir pisze:
fraktal pisze:
28 maja 2019, 10:59
2 w ogóle nie powinna zjeżdżać na tor techniczny - w sensie tramwaj. Motorniczy powinien swoją przerwę odbywać albo na ekspedycji na Młocinach albo w zajezdni Żoliborz. Nie blokowałaby niepotrzebnie toru, nie kręciłaby się w kółko po pętli, a może nawet udałoby się odzyskać jeden niskopodłogowy tramwaj na inną linię. Ale niestety jest jak jest.
Jednocześnie 2 jest na tyle krótką linią, że nie powinno być problemu z punktualnością. ;)
I jeszcze spriorytetyzowaną.
ŁK

lumx
Posty: 152
Rejestracja: 02 kwie 2016, 19:02

Post autor: lumx » 28 maja 2019, 15:10

Z przyczyn technicznych kursowanie linii : 3, 9, 10, 13, 20, 23, 24, 26, 27, 28 odbywa się ze zmniejszoną częstotliwością.
Coś się dzieje z zajezdnią Wola?

Awatar użytkownika
MilosnikKomunikacji
Posty: 1246
Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
Kontakt:

Post autor: MilosnikKomunikacji » 28 maja 2019, 15:39

Żaden dodatek z Woli nie wyjechał :D

wincenty
Posty: 1319
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 28 maja 2019, 15:42

MilosnikKomunikacji pisze:
28 maja 2019, 15:39
Żaden dodatek z Woli nie wyjechał :D
Powódź #-o?
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Awatar użytkownika
MilosnikKomunikacji
Posty: 1246
Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
Kontakt:

Post autor: MilosnikKomunikacji » 28 maja 2019, 16:05

Na wyjeździe z zajezdni zwrotnice nawaliły i jakaś stłuczka była. Już ogarnięte.

Mateusz950
Posty: 734
Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
Lokalizacja: Pionki/Warszawa

Post autor: Mateusz950 » 29 maja 2019, 12:44

https://uetbdu.webwave.dev/
NOWY ADRES OD 9.03.2023.

Zapraszam. :)

Awatar użytkownika
No Limit Biker
Posty: 417
Rejestracja: 18 gru 2005, 15:54
Lokalizacja: Peryferie Stolicy

Post autor: No Limit Biker » 30 maja 2019, 11:48

3406 -> 160

jest naprawiany na pętli Witebska i prawdopodobnie będzie ściągany przez PT.
Droit au but!!
No Limit Bikers 4L!!

5556
Posty: 2586
Rejestracja: 24 sie 2006, 11:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 5556 » 30 maja 2019, 16:09

A736 stoi zepsuty na przystanku Pl.Bernardyński
185 - najlepsza linia w mieście!

Łukasz
Posty: 10539
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 30 maja 2019, 16:28

Niedziwne, tam nic nie widać. A i na tych światłach trzeba bardzo uważać, bo i tramwaje, i autobusy jeżdżą tam dość szybko.

Wczoraj miałem wgl wrażenie, że już zaczął działać priorytet, bo zielone do zawrotki zniknęło po jakichś 2 sekundach od zapalenia się - i za moment przemknął tramwaj.
ŁK

drobert
Posty: 1424
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 30 maja 2019, 18:40

Na zawrotce światło nie świeciło się nigdy zbyt długo a poza tym światła na zawrotce są skoordynowane z przejściem przy Bielańskiej. Wzbudzanie dla samochodów nie działa już od dłuższego czasu.

Awatar użytkownika
No Limit Biker
Posty: 417
Rejestracja: 18 gru 2005, 15:54
Lokalizacja: Peryferie Stolicy

Post autor: No Limit Biker » 31 maja 2019, 11:37

Dziś armagedon tramwajowy rano na Odrowąża w kierunku Bródna, od Ronda Żaba wszystko stało. Pierwsza w kolejce bodajże 4226 -> 4. Nadzór TW wycofywał tramwaje przez rondo.
Droit au but!!
No Limit Bikers 4L!!

Zablokowany