Dziwadła autobusowe - 2019-2022

Moderator: vernalisadonis

Zablokowany
ashir
Posty: 27709
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 24 paź 2019, 20:05

Ale taka wycieczka na stację diagnostyczną jest płatna dla przewoźnika czy nie? Powinna być płatna, jeśli pojazd nie wykonuje kursów, a kontrolę zakończył z wynikiem pozytywnym. Moje pytanie było pod kątem interesów przewoźnika, bo o pasażerów na szczęście ZTM (w tym przypadku) zadbał. Wozy to równie dobrze można wyłapywać przy wyjeździe z zajezdni, na wzór Wrocławia, ale wtedy to wychodzi to samo co ściąganie ich z pętli. Dlatego zapytałem o zjazdy. ;)

Jurand
Posty: 1075
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 24 paź 2019, 20:12

ashir pisze:
24 paź 2019, 20:05
Ale taka wycieczka na stację diagnostyczną jest płatna dla przewoźnika czy nie?
No przecież kurs nie został zrealizowany przez PKS tylko przez Arrive w tym przypadku, więc zapłacone będzie miała Arriva raczej :-k
W obu znanych mi przypadkach i tym z PKS również wozy zostały zesłane na bazy z powodu uchybień w stanie technicznym, więc raczej nie było to płatne :?:
Natomiast ciekawi mnie co w przypadku gdy w wozie nie było do czego się doczepić i wóz wraca na linię :?:

ashir
Posty: 27709
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 24 paź 2019, 20:20

Jurand pisze:
24 paź 2019, 20:12
Natomiast ciekawi mnie co w przypadku gdy w wozie nie było do czego się doczepić i wóz wraca na linię :?:
Właśnie o to mi chodzi, ZTM zsyła wóz (obojętnie jakiego przewoźnika) na stację diagnostyczną, nie ma do czego się przyczepić, pojazd wraca na linię. Tylko, że w czasie tej wycieczki pojazd nie realizuje kursów i przewoźnik nie zarabia, a wręcz jeszcze marnuje paliwo na przejazd z pętli do stacji diagnostycznej i z powrotem. Co innego, gdy uda się coś wykryć i kontrola pojazdu nie okazała się bezpodstawna.

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3073
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 24 paź 2019, 23:12

Szeregowy_Równoległy pisze:
24 paź 2019, 20:01
Nie bez powodu w MZA codziennie przynajmniej kilka dodatków B zjeżdża z powodu końca czasu pracy kierowcy.
We Wrocku to jeszcze proszą, żeby pojeździć za tramwaj.
ashir pisze:
24 paź 2019, 20:05
Wozy to równie dobrze można wyłapywać przy wyjeździe z zajezdni, na wzór Wrocławia, ale wtedy to wychodzi to samo co ściąganie ich z pętli.
Przy zjazdach też stali pod bramą i trzepali równo. Obojętnie czy to zjeżdżał z dodatków czy brygady całodziennej. Dodam, że tamtejsze niektóre służby na dodatkach razem z przerwami wynoszą prawie do 12:59h
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

Awatar użytkownika
MilosnikKomunikacji
Posty: 1246
Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
Kontakt:

Post autor: MilosnikKomunikacji » 28 paź 2019, 9:34

3360 :arrow: M6/169

Walas
Posty: 17079
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 01 lis 2019, 10:05

5257 :arrow: C76/M26
8800 :arrow: 166/7
8815 :arrow: 166/8
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7374
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 01 lis 2019, 19:36

9904 :arrow: 08/C51
9919 :arrow: 055/C51
9937 :arrow: 033/C51

hooligan83
Posty: 92
Rejestracja: 01 cze 2007, 4:24
Lokalizacja: Mokotów

Post autor: hooligan83 » 05 lis 2019, 12:37

#1915 - 163/04

Kabaciarz
Posty: 482
Rejestracja: 01 kwie 2007, 12:41
Lokalizacja: Kabaty

Post autor: Kabaciarz » 05 lis 2019, 17:41

8553 -> 8/192

lublin42
Posty: 288
Rejestracja: 21 paź 2010, 20:06

Post autor: lublin42 » 05 lis 2019, 21:05

Kabaciarz pisze:
05 lis 2019, 17:41
8553 -> 8/192
1022-174/010 :shock:
Dwudrzwiowy midik w miejsce planowej solówki.

Walas
Posty: 17079
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 20 lis 2019, 6:20

8745 :arrow: 185/013(A)
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3073
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 20 lis 2019, 6:57

W takim razie czemu nie pojechał np. na 521 tylko tutaj?
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

Walas
Posty: 17079
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 20 lis 2019, 7:57

vernalisadonis pisze:
20 lis 2019, 6:57
W takim razie czemu nie pojechał np. na 521 tylko tutaj?
A to już do dyspozytora pytanie.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Walas
Posty: 17079
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 21 lis 2019, 6:48

8141 :arrow: 339/2
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
5744
Posty: 879
Rejestracja: 09 mar 2006, 11:26

Post autor: 5744 » 22 lis 2019, 11:40

1412 :arrow: 142 - 2
610 Os. Górczewska - Dw. Wschodni (Lubelska).
Linię obsługuje zakład "Redutowa" i "Stalowa".

Zablokowany