Dziwadła autobusowe - 2019-2022
Moderator: vernalisadonis
-
- Posty: 2116
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
#5941 04 A / 202
#5942 06 A / 202
#5943 07 A / 202
#5942 06 A / 202
#5943 07 A / 202
2023 174/1
2024 174/4
2030 174/6
5873 174/07(A)
6241 122/08(A)
8136 218/5
8176 168/6
8177 218/1
8811 218/2
2024 174/4
2030 174/6
5873 174/07(A)
6241 122/08(A)
8136 218/5
8176 168/6
8177 218/1
8811 218/2
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
8508/010B/166
5888/011B/166
2029/07B/174
5888/011B/166
2029/07B/174
-
- Posty: 2116
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
#5922 06 B / 117
5886 174/07(A)
8102 218/1
8103 218/3
8108 218/5
8898 174/1
8899 174/3
8102 218/1
8103 218/3
8108 218/5
8898 174/1
8899 174/3
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
5902/04B/198
5903/08B/168
5932/07B/142
5947/06B/117
6206/08B/122
8152/07B/174
8162/3/168
8348/M7/111
5903/08B/168
5932/07B/142
5947/06B/117
6206/08B/122
8152/07B/174
8162/3/168
8348/M7/111
2041 174/2
8116 166/8
8520 174/1
8521 174+N36/371
8526 174/3
8527 165/2
8542 733/1
8882 165/1
8890 166/3
8892 165/3
8893 166/1
8116 166/8
8520 174/1
8521 174+N36/371
8526 174/3
8527 165/2
8542 733/1
8882 165/1
8890 166/3
8892 165/3
8893 166/1
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Nic się nie wydarzyło, po prostu plan na solówki jest za wysoki.
8125 174/1
8164 174/2
8169 174/3
8186 165/4
8198 165/3
8538 165/2
8555 165/1
8819 174+N36/371
8164 174/2
8169 174/3
8186 165/4
8198 165/3
8538 165/2
8555 165/1
8819 174+N36/371
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Aż musiałem policzyć. 24 brygady solo na 25 wozów Solbus. Rozumiem, że MZA nie wie co ma Woronicza i po prostu przy wysyłaniu do ZTM policzyło wszystko co 12 metrów (tzn. i elektryki też). A na Woronicza to też im wszystko jedno co poślą na brygadę. Parafrazując: jest autobus? jest. Na ch.. drążyć temat. Mogli wysłać nadwyżkę SU12 ze Stalowej na Woronicza (te słynne 3 U12 skierowane do kasacji), ale po co...
A warto drążyć temat, bo z punktu widzenia ZTMu i pasażera dlaczego zamawiać mniejszy wóz, skoro można mieć większy za taką samą stawkę? Co innego, gdyby stawki były zróżnicowane w zależności od metrażu. Policz, ile R-1 wystawia planowo brygad przegubowych w DŚ i porównaj to do całkowitej liczby przegubowców na stanie Woronicza, ile wyjdzie? 40%? A w przypadku solówek zakładają, niemal 100%? A do kasacji to chyba skierowano 4 SU12, w dodatku szarpaki przecież kiedyś stacjonowały właśnie na Woronicza.
A może po prostu zwiększyć plan brygadowy na przeguby w DS? Wczoraj przejechałem się po południu 165 i o dziwo w kontekście obecnych uwarunkowań pandemicznych, to gabaryty w sam raz. Podobnie powinno być z 501, gdzie od lat w DS jeżdżą ostrobramskie solówki a obecnie normy pandemiczne są w niektórych kursach z pewnością przekraczane...SławekM pisze: ↑24 sty 2021, 8:07Aż musiałem policzyć. 24 brygady solo na 25 wozów Solbus. Rozumiem, że MZA nie wie co ma Woronicza i po prostu przy wysyłaniu do ZTM policzyło wszystko co 12 metrów (tzn. i elektryki też). A na Woronicza to też im wszystko jedno co poślą na brygadę. Parafrazując: jest autobus? jest. Na ch.. drążyć temat. Mogli wysłać nadwyżkę SU12 ze Stalowej na Woronicza (te słynne 3 U12 skierowane do kasacji), ale po co...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
-
- Posty: 4091
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Nie wiem jak jest planowo, ale rzeczywiście przeguby na 165 zarówno w DP jak i w DS wcale nie byłyby na wyrost.wincenty pisze: ↑24 sty 2021, 11:10A może po prostu zwiększyć plan brygadowy na przeguby w DS? Wczoraj przejechałem się po południu 165 i o dziwo w kontekście obecnych uwarunkowań pandemicznych, to gabaryty w sam raz. Podobnie powinno być z 501, gdzie od lat w DS jeżdżą ostrobramskie solówki a obecnie normy pandemiczne są w niektórych kursach z pewnością przekraczane...SławekM pisze: ↑24 sty 2021, 8:07
Aż musiałem policzyć. 24 brygady solo na 25 wozów Solbus. Rozumiem, że MZA nie wie co ma Woronicza i po prostu przy wysyłaniu do ZTM policzyło wszystko co 12 metrów (tzn. i elektryki też). A na Woronicza to też im wszystko jedno co poślą na brygadę. Parafrazując: jest autobus? jest. Na ch.. drążyć temat. Mogli wysłać nadwyżkę SU12 ze Stalowej na Woronicza (te słynne 3 U12 skierowane do kasacji), ale po co...
W DP na 165 są planowo przeguby, a w DŚ solówki.