Dziwadła autobusowe - 2019-2022

Moderator: vernalisadonis

Zablokowany
Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 17 lut 2020, 17:09

Tego nie wiem.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Walas
Posty: 17069
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 18 lut 2020, 6:43

1919 :arrow: 218/5
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

alojz
Posty: 2652
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 20 lut 2020, 9:15

64222 :arrow: 1/L47

Łukasz
Posty: 10492
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 23 lut 2020, 22:21

8510 -> 218 / 4 to w niedzielę niehandlową lekki ekscentryzm.
ŁK

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3058
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 24 lut 2020, 1:27

Pewnie znów jakiś związkowiec miał 218 w grafiku.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 24 lut 2020, 14:56

A nie mógł pojechać solówką bo byłby smutny, a smutny związkowiec to sytuacja niepożądana. Będzie smutny i stanie się... Pewnie nic, ale lepiej, żeby nie był smutny. Po to ma wóz na stałe, żeby nim jeździć. Nawet jeśli to bez sensu. Chciałbym, żeby MZA zostały zmuszone do działalności chociaż trochę zbliżonej do zasad rynkowych. Żeby musiały liczyć pieniądze, a nie palić nimi w tłokach SU18 jeżdżącego zamiast solówki.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25289
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 24 lut 2020, 20:40

Szeregowy_Równoległy pisze:
24 lut 2020, 14:56
A nie mógł pojechać solówką bo byłby smutny, a smutny związkowiec to sytuacja niepożądana. Będzie smutny i stanie się... Pewnie nic,
Niemarudzący związkowiec to dla pracodawcy duża wartość dodana. Większa niż koszty przeguba zamiast solówki.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Ursusiak345
Posty: 37
Rejestracja: 13 sty 2018, 0:16

Post autor: Ursusiak345 » 24 lut 2020, 21:37

Szeregowy_Równoległy pisze:
24 lut 2020, 14:56
A nie mógł pojechać solówką bo byłby smutny, a smutny związkowiec to sytuacja niepożądana. Będzie smutny i stanie się... Pewnie nic, ale lepiej, żeby nie był smutny. Po to ma wóz na stałe, żeby nim jeździć. Nawet jeśli to bez sensu. Chciałbym, żeby MZA zostały zmuszone do działalności chociaż trochę zbliżonej do zasad rynkowych. Żeby musiały liczyć pieniądze, a nie palić nimi w tłokach SU18 jeżdżącego zamiast solówki.
Na nockach w przypadku 90% brygad oprócz R-4 puszczane są przeguby... mimo tego, że na nockach planowe są solówki... tego też nie potrafię zrozumieć

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 24 lut 2020, 21:54

pawcio pisze:
24 lut 2020, 20:40
Szeregowy_Równoległy pisze:
24 lut 2020, 14:56
A nie mógł pojechać solówką bo byłby smutny, a smutny związkowiec to sytuacja niepożądana. Będzie smutny i stanie się... Pewnie nic,
Niemarudzący związkowiec to dla pracodawcy duża wartość dodana. Większa niż koszty przeguba zamiast solówki.
Masz solówkę i jedziesz. Co z punktu widzenia pracodawcy może pójść źle? Odmówi pracy? Nadąsa się?
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1615
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 24 lut 2020, 22:30

E tam strajk zrobię o podwyżkę i będe jeździł przegubem.
I jescze rwetes zrobię że ludziom każą się tłoczyć w autobusach, a większym nie mogę jeździć bo miasto oszczędza żeby magistrat miał na premie.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

fraktal
Posty: 5469
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 24 lut 2020, 22:47

A mnie się wydaje, że to jest głównie kwestia organizacji pracy w zajezdni.

SU89
Posty: 416
Rejestracja: 14 wrz 2016, 14:48
Lokalizacja: 400 metrów od R-5

Post autor: SU89 » 25 lut 2020, 7:38

Według mnie mniejszym kosztem jest wyjazd przegubu niż awaryjnego Solbusa i potem go ściąganie z trasy.

Jurand
Posty: 1062
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 25 lut 2020, 8:27

SU89 pisze:
25 lut 2020, 7:38
Według mnie mniejszym kosztem jest wyjazd przegubu niż awaryjnego Solbusa i potem go ściąganie z trasy.
Te Solbusy nie są awaryjne (-(

Łukasz
Posty: 10492
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 25 lut 2020, 9:28

SU89 pisze:Według mnie mniejszym kosztem jest wyjazd przegubu niż awaryjnego Solbusa i potem go ściąganie z trasy.
Akurat na tę jedną brygadę, a na 3 pozostałe nie?
ŁK

Kabaciarz
Posty: 482
Rejestracja: 01 kwie 2007, 12:41
Lokalizacja: Kabaty

Post autor: Kabaciarz » 25 lut 2020, 17:42

8872 -> 010B/166

Zablokowany