Dziwadła autobusowe - 2019-2022
Moderator: vernalisadonis
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Tego nie wiem.
1919 218/5
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
64222 1/L47
- vernalisadonis
- Posty: 3058
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Pewnie znów jakiś związkowiec miał 218 w grafiku.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
A nie mógł pojechać solówką bo byłby smutny, a smutny związkowiec to sytuacja niepożądana. Będzie smutny i stanie się... Pewnie nic, ale lepiej, żeby nie był smutny. Po to ma wóz na stałe, żeby nim jeździć. Nawet jeśli to bez sensu. Chciałbym, żeby MZA zostały zmuszone do działalności chociaż trochę zbliżonej do zasad rynkowych. Żeby musiały liczyć pieniądze, a nie palić nimi w tłokach SU18 jeżdżącego zamiast solówki.
Niemarudzący związkowiec to dla pracodawcy duża wartość dodana. Większa niż koszty przeguba zamiast solówki.Szeregowy_Równoległy pisze: ↑24 lut 2020, 14:56A nie mógł pojechać solówką bo byłby smutny, a smutny związkowiec to sytuacja niepożądana. Będzie smutny i stanie się... Pewnie nic,
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 13 sty 2018, 0:16
Na nockach w przypadku 90% brygad oprócz R-4 puszczane są przeguby... mimo tego, że na nockach planowe są solówki... tego też nie potrafię zrozumiećSzeregowy_Równoległy pisze: ↑24 lut 2020, 14:56A nie mógł pojechać solówką bo byłby smutny, a smutny związkowiec to sytuacja niepożądana. Będzie smutny i stanie się... Pewnie nic, ale lepiej, żeby nie był smutny. Po to ma wóz na stałe, żeby nim jeździć. Nawet jeśli to bez sensu. Chciałbym, żeby MZA zostały zmuszone do działalności chociaż trochę zbliżonej do zasad rynkowych. Żeby musiały liczyć pieniądze, a nie palić nimi w tłokach SU18 jeżdżącego zamiast solówki.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Masz solówkę i jedziesz. Co z punktu widzenia pracodawcy może pójść źle? Odmówi pracy? Nadąsa się?pawcio pisze: ↑24 lut 2020, 20:40Niemarudzący związkowiec to dla pracodawcy duża wartość dodana. Większa niż koszty przeguba zamiast solówki.Szeregowy_Równoległy pisze: ↑24 lut 2020, 14:56A nie mógł pojechać solówką bo byłby smutny, a smutny związkowiec to sytuacja niepożądana. Będzie smutny i stanie się... Pewnie nic,
E tam strajk zrobię o podwyżkę i będe jeździł przegubem.
I jescze rwetes zrobię że ludziom każą się tłoczyć w autobusach, a większym nie mogę jeździć bo miasto oszczędza żeby magistrat miał na premie.
I jescze rwetes zrobię że ludziom każą się tłoczyć w autobusach, a większym nie mogę jeździć bo miasto oszczędza żeby magistrat miał na premie.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
A mnie się wydaje, że to jest głównie kwestia organizacji pracy w zajezdni.
Według mnie mniejszym kosztem jest wyjazd przegubu niż awaryjnego Solbusa i potem go ściąganie z trasy.
Akurat na tę jedną brygadę, a na 3 pozostałe nie?SU89 pisze:Według mnie mniejszym kosztem jest wyjazd przegubu niż awaryjnego Solbusa i potem go ściąganie z trasy.
ŁK
8872 010B/166