Ginące gatunki - 2019-2022
Moderator: vernalisadonis
Złom? Nie rozumiem, dlaczego większym problemem nie jest przyzwolenie na zawieszenie porannych dodatków na 150, które jeździły na Marymont? Nawet dobrze, że już tam nie jeżdżą, ale 3 autobusy zamiast stać w zajezdni to by mogły rano jeździć na Młociny i rozładować tłok?
Jelcz z 2008 roku (to już 13 lat!), z samego końca produkcji, z silnikiem Iveco, który jest daleki od ideału. Niskowejściowy, a nie niskopodłogowy (i jeszcze do tego bez klimatyzacji, chociaż aktualnie to bez znaczenia). Jak dla mnie nie powinien się już pojawiać w sieci ZTM.
Porównanie z taborem tramwajowym (albo jeszcze bardziej kolejowym) nie jest właściwe, bo tabor szynowy projektuje się jednak troszkę inaczej i na dłuższy okres eksploatacji. Pięćdziesięcioletni pociąg czy dwudziestoletni tramwaj mniej mnie drażni, niż trzynastoletni autobus - zwłaszcza jeśli nie spełnia dzisiejszych standardów.
Jelcze od dawna są wysyłane tylko na dodatki, a niektóre są bardzo krótkie, więc jaki problem? Nie na każdej brygadzie musi jeździć najnowszy Solaris...
Ja się tylko spytałem, czy w związku z tym, że ostatnio wyjeżdżał najczęściej jeden Jelcz, a od poniedziałku do ruchu włączono dwa nowe Solarisy, to istnieje nadal konieczność wysyłania Jelczy do sieci ZTM (poza sytuacjami szczególnie awaryjnymi), czy może jest to kwestia czyjegoś subiektywnego widzimisię. Natomiast widzę, że uszczęśliwianie pasażerów autobusami z poprzedniej epoki w ramach linii regularnych (a nie turystycznych) ma tu zaciekłych obrońców, więc proponuję EOT.
8108 167/010
8115 402/1
8119 174/5
8120 522/1
8123 139/1
8129 172/011
8130 174/3
8131 138/7
8132 167/8
8133 522/013
8134 143/8
8136 167/011
8137 167/012
8138 522/2
8139 185/4
8142 402/8
8143 174/4
8145 402/012
8146 501/5
8147 519/2
8148 172/1
8151 138/2
8152 165/2
8153 167/5
8154 519/7
8155 331/06
8156 217/05
8159 331/04
8162 174/6
8166 138/5
8167 148/5
8169 331/03
8175 174/09
8176 141/013
8177 519/1
8178 139/3
8180 138/0111
8182 331/01
8185 402/5
8187 522/017
8188 217/1
8189 136/014
8190 174/07
8193 136/7
8196 148/6
8197 501/4
8198 331/05
8199 165/1
8202 143/1
8214 125/7
8218 720/02
8220 171/7
8222 502/02
8223 125/08
8226 520/013
8228 143/6
8229 509/3
8239 125/5
8403 521/012
8414 141/8
8430 514/3
8440 171/2
8115 402/1
8119 174/5
8120 522/1
8123 139/1
8129 172/011
8130 174/3
8131 138/7
8132 167/8
8133 522/013
8134 143/8
8136 167/011
8137 167/012
8138 522/2
8139 185/4
8142 402/8
8143 174/4
8145 402/012
8146 501/5
8147 519/2
8148 172/1
8151 138/2
8152 165/2
8153 167/5
8154 519/7
8155 331/06
8156 217/05
8159 331/04
8162 174/6
8166 138/5
8167 148/5
8169 331/03
8175 174/09
8176 141/013
8177 519/1
8178 139/3
8180 138/0111
8182 331/01
8185 402/5
8187 522/017
8188 217/1
8189 136/014
8190 174/07
8193 136/7
8196 148/6
8197 501/4
8198 331/05
8199 165/1
8202 143/1
8214 125/7
8218 720/02
8220 171/7
8222 502/02
8223 125/08
8226 520/013
8228 143/6
8229 509/3
8239 125/5
8403 521/012
8414 141/8
8430 514/3
8440 171/2
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Zm. B:
8121 136/013
8129 143/011
8144 141/013
8156 522/014
8168 174/07
8169 331/01
8170 331/05
8172 522/013
8174 217/05
8180 143/010
8181 136/018
8183 138/010
8192 174/08
8194 727/05
8195 504/013
8198 143/09
8218 521/07
8222 704/03
8223 148/010
8226 125/08
8403 507/012
8121 136/013
8129 143/011
8144 141/013
8156 522/014
8168 174/07
8169 331/01
8170 331/05
8172 522/013
8174 217/05
8180 143/010
8181 136/018
8183 138/010
8192 174/08
8194 727/05
8195 504/013
8198 143/09
8218 521/07
8222 704/03
8223 148/010
8226 125/08
8403 507/012
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1