Moderator: vernalisadonis
-
ashir
- Posty: 27712
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 14 lut 2021, 18:45
I po co ta Warneńska? Tylko z nią problem, a tak kierowca pojechałby przez Św. Bonifacego.
-
SławekM
- (solaris8315)
- Posty: 17699
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
-
Kontakt:
Post
autor: SławekM » 14 lut 2021, 18:46
ashir pisze: ↑14 lut 2021, 18:45
I po co ta Warneńska?
"Na wniosek pasażerów".
-
Jurand
- Posty: 1076
- Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42
Post
autor: Jurand » 14 lut 2021, 19:12
konri pisze: ↑14 lut 2021, 18:38
Czasami nie ma wyjścia. Kara od ZTMu za pominięcie przystanków jest bardziej dotkliwa, od potencjalnego mandatu.
Mandat
Kolizja lub poważny wypadek, to czego bym się tam obawiał
Co mnie kara ZTMu tam by obchodziła.
Z Sobieskiego w prawo w Idzikowskiego i dopiero w Sikorskiego i na wprost na trasę, ile w DS by to czasu zajęło
-
karmat
- Posty: 314
- Rejestracja: 01 gru 2020, 20:25
- Lokalizacja: Nowodwory
-
Kontakt:
Post
autor: karmat » 14 lut 2021, 19:38
Zza klawiatury to każdy potrafi być mądry. Myślę, że ten zakaz skrętu w lewo go zaskoczył, a patrząc na street view, nie było przed skrzyżowaniem alternatywnej metody legalnego skrętu w lewo. Np.
mapa
-
Jurand
- Posty: 1076
- Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42
Post
autor: Jurand » 14 lut 2021, 19:43
karmat pisze: ↑14 lut 2021, 19:38
Zza klawiatury to każdy potrafi być mądry. Myślę, że ten zakaz skrętu w lewo go zaskoczył, a patrząc na street view, nie było przed skrzyżowaniem alternatywnej metody legalnego skrętu w lewo. Np.
mapa
Czy zza klawiatury, czy siedząc tam za kierownicą, nie wykonałbym tam lewo skrętu. Pojechał bym tak jak napisałem wyżej
-
Łukasz
- Posty: 10561
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łukasz » 14 lut 2021, 20:26
Może bał się o prąd!
ŁK
-
TGM
- Posty: 5244
- Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52
Post
autor: TGM » 15 lut 2021, 0:09
SławekM pisze: ↑14 lut 2021, 18:46
ashir pisze: ↑14 lut 2021, 18:45
I po co ta Warneńska?
"Na wniosek pasażerów".
Taa... Bo na wniosek pasażerów ze 195 zrobili to, co zrobili.
-
bartoni722
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Post
autor: bartoni722 » 15 lut 2021, 10:22
Kwestionowanie sensu Warneńskiej dla 503 to kwestionowanie sensu istnienia tej linii w ogóle.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
-
reserved
- Posty: 14595
- Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: reserved » 15 lut 2021, 10:57
bartoni722 pisze: ↑15 lut 2021, 10:22
Kwestionowanie sensu Warneńskiej dla 503 to kwestionowanie sensu istnienia tej linii w ogóle.
903 Warneńska - Tor Stegny na knypkach?
-
Łukasz
- Posty: 10561
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łukasz » 15 lut 2021, 12:31
No właśnie tam jest teraz tyle bloków, tylko te uliczki są kompletnie nie pod autobus, a jednak do głównej trasy jest dość daleko.
ŁK
-
reserved
- Posty: 14595
- Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: reserved » 15 lut 2021, 15:28
Łukasz pisze: ↑15 lut 2021, 12:31
No właśnie tam jest teraz tyle bloków, tylko te uliczki są kompletnie nie pod autobus, a jednak do głównej trasy jest dość daleko.
Może 163 mogłoby np. po dojechaniu na Sadybę jechać gdzieś dalej Bonifacego - Sikorskiego - Sobieskiego (z powrotem Sobieskiego - Czarnomorska - Bonifacego)?
-
Jurand
- Posty: 1076
- Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42
Post
autor: Jurand » 15 lut 2021, 15:48
reserved pisze: ↑15 lut 2021, 15:28
Łukasz pisze: ↑15 lut 2021, 12:31
No właśnie tam jest teraz tyle bloków, tylko te uliczki są kompletnie nie pod autobus, a jednak do głównej trasy jest dość daleko.
Może 163 mogłoby np. po dojechaniu na Sadybę jechać gdzieś dalej Bonifacego - Sikorskiego - Sobieskiego (z powrotem Sobieskiego - Czarnomorska - Bonifacego)?
Oj mógł nie zabłądzić ten 503, to by nie było knucia i kombinowania i Warneńska by sobie dalej tam spokojnie NŻ kwitła
-
Konied Makevski
- Posty: 159
- Rejestracja: 24 mar 2013, 15:06
Post
autor: Konied Makevski » 15 lut 2021, 15:49
Akurat Warneńska spokojnie mogłaby funkcjonować jako przystanek stały; jeżdżąc swego czasu dość często 503 praktycznie nie zdarzały się kursy, w których nie byłoby tam zatrzymania.
-
Łukasz
- Posty: 10561
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łukasz » 15 lut 2021, 18:50
Przywrócić 403 do separacji potoków w szczycie, a tu niech jeździ częsty zwyklak.
ŁK
-
Szymon
- (Mr_Kolesław)
- Posty: 7080
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
- Lokalizacja: Szamoty
-
Kontakt:
Post
autor: Szymon » 02 mar 2021, 10:17
Z powodu zablokowania ruchu na al. Prymasa Tysiąclecia w kierunku RZS linie 136, 154, 167, 178, 184 można było spotkać dziś przy pl. Zawiszy.