Zagubione owieczki - 2019-2022

Moderator: vernalisadonis

Zablokowany
Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 02 sie 2019, 7:34

Walas pisze:
02 sie 2019, 7:02
Łukasz pisze:
02 sie 2019, 6:51
Kiedyś trzeba było stemplować kartę, ale może w erze gps już od tego się odeszło...
CENZURA
Postanowiłeś publicznie napisać o nielegalnych praktykach? Pisząc takie rzeczy w praktyce piszesz donos. I za to dostaniesz punkt.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

drobert
Posty: 1424
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 02 sie 2019, 10:50

Łukasz pisze:
02 sie 2019, 6:51
Kiedyś trzeba było stemplować kartę, ale może w erze gps już od tego się odeszło...
A skąd wiesz czy kierowcy nie stemplują karty np. kółko wcześniej?

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 02 sie 2019, 11:21

drobert pisze:
Łukasz pisze:
02 sie 2019, 6:51
Kiedyś trzeba było stemplować kartę, ale może w erze gps już od tego się odeszło...
A skąd wiesz czy kierowcy nie stemplują karty np. kółko wcześniej?
A jaki to w ogóle miałoby mieć sens?
ŁK

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1846
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 02 sie 2019, 13:01

drobert pisze:
02 sie 2019, 10:50
Łukasz pisze:
02 sie 2019, 6:51
Kiedyś trzeba było stemplować kartę, ale może w erze gps już od tego się odeszło...
A skąd wiesz czy kierowcy nie stemplują karty np. kółko wcześniej?
10 lat temu kierowcy dodatków kończących ostatnie kółko na Metro Marymont 01 właśnie tak robili (takie były oficjalne zasady), jak jest dziś nie wiem. Nie wiem też czy praktyka jest powtarzana na innych krańcach.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 02 sie 2019, 15:48

A jaki w ogóle jest sens stemplowania karty na koniec? Rozumiem pieczątkę powitalną, ale pożegnalna jest totalnie bez sensu.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 02 sie 2019, 16:21

A powitalna po co miałaby być?
ŁK

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 02 sie 2019, 16:28

Potwierdzenie kontroli trzeźwości, kontrola umundurowania.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 02 sie 2019, 16:33

Ale to chyba ma sens tylko dla tych, którzy przejmują zmianę na mieście? Pozostali mogą być/są kontrolowani na zajezdni.

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 02 sie 2019, 20:59

Oczywiście. Nie ma sensu meldowanie się przez człowieka, który zaczął pracę w zajezdni.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3058
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 02 sie 2019, 21:37

Ogólnie uważam to za kompletny bezsens chodzenie tam i zbierania pieczątek w kartę. Piąta rano nie możesz, bo pani w punkcie niema, 7:20 idziesz tam, bo jak nie to to czy tamto. Kończysz zmianę przed 22, to znów pieczątka, a jak po 22 to już nie trzeba. Od kontroli trzeźwości, ubioru są NR i niech oni się tym zajmują. W dobie elektroniki, to logujesz się w system i to wszytko.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

Walas
Posty: 17069
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 02 sie 2019, 21:44

Szeregowy_Równoległy pisze:
02 sie 2019, 20:59
Oczywiście. Nie ma sensu meldowanie się przez człowieka, który zaczął pracę w zajezdni.
Sam wiesz że tak jest od zawsze że się meldujesz rano i ten ze zm. B z dodatku też musi.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
konri
Posty: 2052
Rejestracja: 21 paź 2011, 18:41
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: konri » 03 sie 2019, 0:04

Jeszcze większym bezsensem jest meldowanie się na obydwu ekspedycjach na liniach które mają 2 ekspediowane pętle (np. 227), do tego jeszcze pieczątka na zjazd...
Albo praca ekspedycji jak im się podoba, zwłaszcza ekspedycji ZTM. Bardzo często otwierają sobie tylko od 14 do 22, albo od 6 do 14 bo ktoś wziął wolne. A kierowca musi co kółko obczajać czy już ktoś przyszedł, czy dalej pusto.

fraktal
Posty: 5469
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 03 sie 2019, 9:00

Niektóre ekspedycje MZA też są częściej zamknięte niż otwarte. Ale te pieczątki to pozostałość po czasach słusznie minionych i może się to zmieni, ale za jakieś 30 lat, gdy młodzież tu pisząca i słusznie uważająca, że to zupełnie bez sensu, będzie mogła to zmienić.

Od kontroli trzeźwości kierowcy są alkomaty montowane w autobusach oraz na przykład Nadzór. Kontrole umundurowania też przecież należą do ich kompetencji.

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3058
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 03 sie 2019, 11:07

Alkomaty w autobusie też uważam za bezsens. Takie kontrole powinny być na osobności, żeby uniknąć głupich komentarzy typu: nie może uruchomić autobusu, to pewnie pił. We Wrocku jak przyjeżdża NR, to jak nikogo niema w autobusie, to tam się badanie robi, a jak jest to idzie się do samochodu.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 03 sie 2019, 11:51

vernalisadonis pisze:
03 sie 2019, 11:07
Alkomaty w autobusie też uważam za bezsens. Takie kontrole powinny być na osobności, żeby uniknąć głupich komentarzy typu: nie może uruchomić autobusu, to pewnie pił. We Wrocku jak przyjeżdża NR, to jak nikogo niema w autobusie, to tam się badanie robi, a jak jest to idzie się do samochodu.
Alkomaty nie są bezsensem. Kierowca to też człowiek, więc jest istotną rozumną i wie że nie wolno pić w pracy i do pracy trzeba przyjść w stanie poprawnym. Takim komentarzem przyzwalasz na przychodzenie do pracy "na kacu" i picie w pracy.

Zablokowany