Postanowiłeś publicznie napisać o nielegalnych praktykach? Pisząc takie rzeczy w praktyce piszesz donos. I za to dostaniesz punkt.
Zagubione owieczki - 2019-2022
Moderator: vernalisadonis
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
A jaki to w ogóle miałoby mieć sens?
ŁK
10 lat temu kierowcy dodatków kończących ostatnie kółko na Metro Marymont 01 właśnie tak robili (takie były oficjalne zasady), jak jest dziś nie wiem. Nie wiem też czy praktyka jest powtarzana na innych krańcach.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
A jaki w ogóle jest sens stemplowania karty na koniec? Rozumiem pieczątkę powitalną, ale pożegnalna jest totalnie bez sensu.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Potwierdzenie kontroli trzeźwości, kontrola umundurowania.
Ale to chyba ma sens tylko dla tych, którzy przejmują zmianę na mieście? Pozostali mogą być/są kontrolowani na zajezdni.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Oczywiście. Nie ma sensu meldowanie się przez człowieka, który zaczął pracę w zajezdni.
- vernalisadonis
- Posty: 3058
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Ogólnie uważam to za kompletny bezsens chodzenie tam i zbierania pieczątek w kartę. Piąta rano nie możesz, bo pani w punkcie niema, 7:20 idziesz tam, bo jak nie to to czy tamto. Kończysz zmianę przed 22, to znów pieczątka, a jak po 22 to już nie trzeba. Od kontroli trzeźwości, ubioru są NR i niech oni się tym zajmują. W dobie elektroniki, to logujesz się w system i to wszytko.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Sam wiesz że tak jest od zawsze że się meldujesz rano i ten ze zm. B z dodatku też musi.Szeregowy_Równoległy pisze: ↑02 sie 2019, 20:59Oczywiście. Nie ma sensu meldowanie się przez człowieka, który zaczął pracę w zajezdni.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Jeszcze większym bezsensem jest meldowanie się na obydwu ekspedycjach na liniach które mają 2 ekspediowane pętle (np. 227), do tego jeszcze pieczątka na zjazd...
Albo praca ekspedycji jak im się podoba, zwłaszcza ekspedycji ZTM. Bardzo często otwierają sobie tylko od 14 do 22, albo od 6 do 14 bo ktoś wziął wolne. A kierowca musi co kółko obczajać czy już ktoś przyszedł, czy dalej pusto.
Albo praca ekspedycji jak im się podoba, zwłaszcza ekspedycji ZTM. Bardzo często otwierają sobie tylko od 14 do 22, albo od 6 do 14 bo ktoś wziął wolne. A kierowca musi co kółko obczajać czy już ktoś przyszedł, czy dalej pusto.
Niektóre ekspedycje MZA też są częściej zamknięte niż otwarte. Ale te pieczątki to pozostałość po czasach słusznie minionych i może się to zmieni, ale za jakieś 30 lat, gdy młodzież tu pisząca i słusznie uważająca, że to zupełnie bez sensu, będzie mogła to zmienić.
Od kontroli trzeźwości kierowcy są alkomaty montowane w autobusach oraz na przykład Nadzór. Kontrole umundurowania też przecież należą do ich kompetencji.
Od kontroli trzeźwości kierowcy są alkomaty montowane w autobusach oraz na przykład Nadzór. Kontrole umundurowania też przecież należą do ich kompetencji.
- vernalisadonis
- Posty: 3058
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Alkomaty w autobusie też uważam za bezsens. Takie kontrole powinny być na osobności, żeby uniknąć głupich komentarzy typu: nie może uruchomić autobusu, to pewnie pił. We Wrocku jak przyjeżdża NR, to jak nikogo niema w autobusie, to tam się badanie robi, a jak jest to idzie się do samochodu.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Alkomaty nie są bezsensem. Kierowca to też człowiek, więc jest istotną rozumną i wie że nie wolno pić w pracy i do pracy trzeba przyjść w stanie poprawnym. Takim komentarzem przyzwalasz na przychodzenie do pracy "na kacu" i picie w pracy.vernalisadonis pisze: ↑03 sie 2019, 11:07Alkomaty w autobusie też uważam za bezsens. Takie kontrole powinny być na osobności, żeby uniknąć głupich komentarzy typu: nie może uruchomić autobusu, to pewnie pił. We Wrocku jak przyjeżdża NR, to jak nikogo niema w autobusie, to tam się badanie robi, a jak jest to idzie się do samochodu.