[RJ] O rozkładzie jazdy PKP 2020

Moderatorzy: JacekM, person

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 6578
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy
Kontakt:

Re: [RJ] O rozkładzie jazdy PKP 2020

Post autor: person » 13 sty 2020, 9:02

Heh, ale na niepotrzebne nikomu pociągi z Łodzi na lotnisko ezety znaleźć się muszą...

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 25306
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: Niemandswasser
Kontakt:

Post autor: fik » 13 sty 2020, 9:10

To akurat inny projekt.
A poza tym uważam, że 184 musi jeździć przez ZP BW1920.

Awatar użytkownika
marcus
Posty: 572
Rejestracja: 20 wrz 2008, 23:24
Lokalizacja: Ursus

Post autor: marcus » 13 sty 2020, 9:21

A w przypadku Pendolino dało się z wyprzedzeniem przewidzieć wyłączenie jednostek i kilka pociągów do korekty RJ jeździ (z pożytkiem dla pasażerów) w kategorii EIC i na porządnych składach wagonowych.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 25306
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: Niemandswasser
Kontakt:

Post autor: fik » 13 sty 2020, 9:31

No, z tym pożytkiem dla pasażerów to teza, rzekłbym, dyskusyjna.
A poza tym uważam, że 184 musi jeździć przez ZP BW1920.

Awatar użytkownika
marcus
Posty: 572
Rejestracja: 20 wrz 2008, 23:24
Lokalizacja: Ursus

Post autor: marcus » 13 sty 2020, 10:05

No jak dla mnie skład wagonowy w standardzie EIC z przedziałami >>>>>>> Pendolino.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 25306
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: Niemandswasser
Kontakt:

Post autor: fik » 13 sty 2020, 10:07

Biorąc pod uwagę, że w 80% przypadków podróżując do Krakowa głównie pracuję, to jak dla mnie te przedziały, w których czasami nie ma nawet gniazdek, szanowny przewoźnik dalekobieżny może sobie umiejscowić w tzw. odwłoku. Atrakcyjniejszą ofertą dla mnie jest Flirt przez Kielce, mimo absurdalnego czasu przejazdu.
A poza tym uważam, że 184 musi jeździć przez ZP BW1920.

Awatar użytkownika
marcus
Posty: 572
Rejestracja: 20 wrz 2008, 23:24
Lokalizacja: Ursus

Post autor: marcus » 13 sty 2020, 10:11

W 100% moich podróży do Krakowa trafiałem na przedziały z gniazdkami. Wagonów po modernizacjach bez gniazdek w ogóle zostało chyba bardzo mało.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 25306
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: Niemandswasser
Kontakt:

Post autor: fik » 13 sty 2020, 10:30

Odbyłem przez ostatnie 5 lat tych podróży około 300, i mogę Cię zapewnić: w pociągach EIC standard jest absolutnie losowy. 111A też się trafiło.
A poza tym uważam, że 184 musi jeździć przez ZP BW1920.

Awatar użytkownika
marcus
Posty: 572
Rejestracja: 20 wrz 2008, 23:24
Lokalizacja: Ursus

Post autor: marcus » 13 sty 2020, 10:50

fik pisze:
13 sty 2020, 10:30
Odbyłem przez ostatnie 5 lat tych podróży około 300, i mogę Cię zapewnić: w pociągach EIC standard jest absolutnie losowy. 111A też się trafiło.
Ale ja mówię o zaPendolino w aktualnym RJ, nie o całości EIC, których planowo do Krakowa jest tyle co kot napłakał.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 25306
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: Niemandswasser
Kontakt:

Post autor: fik » 13 sty 2020, 10:50

A wydaje Ci się, że to są jakieś inne wagony, czy jak? :>
A poza tym uważam, że 184 musi jeździć przez ZP BW1920.

Awatar użytkownika
marcus
Posty: 572
Rejestracja: 20 wrz 2008, 23:24
Lokalizacja: Ursus

Post autor: marcus » 13 sty 2020, 10:58

fik pisze:
13 sty 2020, 10:50
A wydaje Ci się, że to są jakieś inne wagony, czy jak? :>
Opieram się na obserwacjach z ostatniego miesiąca i mówię tylko o EIC bez nazwy. Choć jak sięgam pamięcią dalej to nie przypominam sobie dziadowskiego wagonu w tej klasie połączeń, może miałem szczęście :)

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 24856
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 13 sty 2020, 13:44

marcus pisze:
13 sty 2020, 10:05
No jak dla mnie skład wagonowy w standardzie EIC z przedziałami >>>>>>> Pendolino.
To zależy, na kogo sie trafi w przedziale i jaki ten skład będzie. Niemniej odchylane stoliki w pendolino są bez wątpienia wygodniejsze do trzymania laptopa, niż kolana własne w przedziale, a 111ARow w ekspresach to raczej smutny standard wagonów rowerowych (choć na takim Neptunie oba obiegi mają dużo lepsze, chyba komuś było wstyd do Austrii Arowa puszczać). No i w żadnym wagonowcu nie ma miejsca 7/86 (a juz zwłaszcza w II klasie).

Gwoli sprawiedliwości, zazwyczaj ersatzzugi trafiałem w dużo wyższym standardzie niż planowe EIC, a w pendolino niedziałające kontakty w połowie wagonu też trafiłem. Choć raz tylko.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
marcus
Posty: 572
Rejestracja: 20 wrz 2008, 23:24
Lokalizacja: Ursus

Post autor: marcus » 13 sty 2020, 13:59

Glonojad pisze:
13 sty 2020, 13:44
No i w żadnym wagonowcu nie ma miejsca 7/86 (a juz zwłaszcza w II klasie).
No jak nie? :P okno w ósmym przedziale, w siódmym wagonie :P

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 24856
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 13 sty 2020, 14:27

Są okna i Okna.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Łukasz
Posty: 7980
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 13 sty 2020, 18:20

Znowu te przedziały...
ŁK

ODPOWIEDZ