O spółce PKP Intercity

Moderatorzy: JacekM, person

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 24788
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Re: O spółce PKP Intercity

Post autor: Glonojad » 08 mar 2020, 20:52

Tyle, że ten na peronie głosił, iż nie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8521
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 09 kwie 2020, 21:11

:arrow: Jeszcze w lutym zaplanowałem sobie wyjazd do Tarnowa (na 18 marca), którego częścią miała być podróż pociągiem PKP Intercity. Tydzień przed wyjazdem, profilaktycznie - z powodu postępującej epidemii, zrezygnowałem z tych planów i zwróciłem bilet. Zgodnie z regulaminem potrącili mi 15 % odstępnego. Kilka dni później Intercity poinformowało o zawieszeniu "mojego" połączenia i o tym, że zwróci 100 % kosztów tym pasażerom, którzy kupili już wcześniej bilety. Trochę byłem niepocieszony, bo gdybym z własnej woli nie zwracał biletu tydzień wcześniej, to oddaliby mi później całą kwotę. No trudno - pomyślałem. Moja strata, nie będę rozpaczał. A tu dzisiaj dostałem maila z taką oto wiadomością:
PKP Intercity pisze:Szanowna Pani/ Szanowny Panie, w systemie internetowej sprzedaży biletów (e-IC) zwrócił/a Pan/i bilet na pociąg, którego kursowanie zostało odwołane (numer biletu: eIC XXXXXXXX). W zwykłej sytuacji rezygnacja z biletu wiąże się z potrąceniem odstępnego (dla biletów krajowych jest to 15% ceny). Ponieważ jednak pociąg został odwołany, przysługuje Pani/Panu zwrot pełnej należności. Dlatego zleciliśmy dziś wypłatę potrąconego wcześniej odstępnego. Środki zostały skierowane na kartę lub rachunek, z którego opłacono bilet. Należność powinna zostać zaksięgowana na Pani/Pana karcie lub rachunku najpóźniej po upływie 2-3 dni roboczych.
Muszę przyznać, że to bardzo fair z ich strony - właśnie takimi z pozoru drobnymi krokami buduje się zaufanie klientów =D>.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 6546
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy
Kontakt:

Post autor: person » 20 maja 2020, 8:36

PKP Intercity planuje zmianę trasy Branickiego przez Hajnówkę i Pisz?
https://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Ni ... 45310.html

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1367
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 20 maja 2020, 9:19

person pisze:PKP Intercity planuje zmianę trasy Branickiego przez Hajnówkę i Pisz?
https://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Ni ... 45310.html
Uwierzę jak zobaczę (mam na myśli Hajnówkę).

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka


BJ
(BJ.2052)
Posty: 7382
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 20 maja 2020, 15:45

Do Hajnówki co uruchomią to nikt tym nie jeździ. Istnienie tam nadal połączeń pasażerskich to zagadka.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 6546
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy
Kontakt:

Post autor: person » 20 maja 2020, 20:34

Byłem nikim w całkiem zapełnionym IR Żubr.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 24788
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 21 maja 2020, 10:12

Z samochodu tego nie widać.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ