[Łódź] Kolej aglomeracyjna i tunel średnicowy

Moderatorzy: JacekM, person

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 9685
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Re: [Łódź] Kolej aglomeracyjna i tunel średnicowy

Post autor: KwZ » 30 lip 2020, 12:36

Przecież w razie potrzeby będzie można sczepić dwa trójczłonowe (chyba??).
Podpiszcie proszę petycję przeciw ustawie kagańcowej! To dalsza część pełzającego zamachu stanu:
https://dzialaj.akcjademokracja.pl/camp ... ropo--sign

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1388
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 30 lip 2020, 13:15

Otóż to. Poza tym fajnie byłoby zamawiając hybrydy zapewnić możliwość łączenia z obecnym taborem (w stylu: Warszawa - Nasielsk jedzie hzt 3czł + ezt 5czł, po czym w Nasielsku ezt odpinamy, a hzt jedzie do Sierpca, podobny manewr mógłby być możliwy z Małkinią i Ostrołęką, Siedlcami i Czeremchą). Na Kutno - Sierpc trzyczłonowy hzt też z palcem w nosie wystarczy. Na tym pole do popisu dla hybryd w mazowieckim się kończy - no chyba, że mam sklerozę...?

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 9685
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 30 lip 2020, 14:35

Ja widzę najwyżej kierunek Czeremcha / Hajnówka / Białowieża.

A lepiej, żeby łączyły się sprzęgiem Scharfenberga z ezt czy wagonowym?
Podpiszcie proszę petycję przeciw ustawie kagańcowej! To dalsza część pełzającego zamachu stanu:
https://dzialaj.akcjademokracja.pl/camp ... ropo--sign

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1388
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 30 lip 2020, 14:56

O Czeremsze pisałem. Co do łączenia - oczywiście, że z EZT- a po co wagonowym? Skoro nikt nie kombinuje z dołączaniem wagonów do ezt, to czemu miałby tak kombinować z hzt? Nie wiem też, bo nie mam żadnych stosownych materiałów, czy taki hzt może cokolwiek pociągnąć...

Sebastian
Posty: 788
Rejestracja: 28 mar 2015, 21:56

Post autor: Sebastian » 01 sie 2020, 17:51

kveld pisze:
30 lip 2020, 14:56
Nie wiem też, bo nie mam żadnych stosownych materiałów, czy taki hzt może cokolwiek pociągnąć...
Kwestia tego co sobie ktoś zamówi. Generalnie wszystkie zestawy trakcyjne mają moc wystarczająca do pociągnięcia wagonu, tylko w przypadku KM po co? Zbędny problem z manewrowaniem.

Ciekawe jak z ekonomią - czy HZT jest tańszy niż puszczanie SZT pod drutem?

ODPOWIEDZ