Obiegi lokomotyw i składów

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3073
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 05 gru 2013, 16:56

fik pisze:Czyli wypisówki. Szkoda.
Może to tak wyglądać, ale chcę zrobić taką tabelkę z obiegami lokomotyw.
Przykładowo EP09 wyrusza ze wschodniej ze składem EC Praha, a wraca ze składem Sobieskiego i to jest obieg danej lokomotywy. Widziałem coś podobnego na innych forach ale takie tabelki mają już po 4-6 lat.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 05 gru 2013, 23:44

vernalisadonis pisze:
fik pisze:Czyli wypisówki. Szkoda.
Może to tak wyglądać, ale chcę zrobić taką tabelkę z obiegami lokomotyw.
Przykładowo EP09 wyrusza ze wschodniej ze składem EC Praha, a wraca ze składem Sobieskiego i to jest obieg danej lokomotywy. Widziałem coś podobnego na innych forach ale takie tabelki mają już po 4-6 lat.
A czy te obiegi się przypadkiem nie zmienią (dość drastycznie) w następną niedzielę?

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3073
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 06 gru 2013, 22:43

Wiesz raczej bez najmniejszego sensu to robić przy obecnym rozkładzie.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3073
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 10 gru 2013, 21:52

14.12 jest ostatnim dniem starego rozkładu jazdy na kolei i w związku tym moje pytanie. Czy w tym dniu będzie wykonywany kurs pociągu EC Praha do Warszawy?
Jeżeli tak to jak wróci ten skład następnego z powrotem do Pragi?
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7763
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 11 gru 2013, 20:32

Skorzystaj sobie z wyszukiwarki PKP. Podpowiem, że w nocy międzyrozkładowej przez cały kraj jeżdżą "przejazdy techniczne" w celu dostosowania do nowego rozkładu ;)
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

Awatar użytkownika
tomstak
Posty: 1286
Rejestracja: 31 sty 2012, 2:00

Post autor: tomstak » 14 gru 2013, 0:42

Niestety noc przejściowa jest za późnym terminem na podsył pudeł.
np. Wczoraj z Poznania przyjechały pudła pociągiem 71140/1.
Kilka pudeł w czwartek pojechało z Baczyńskim 16104/5.

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 14 gru 2013, 10:25

tomstak pisze:Niestety noc przejściowa jest za późnym terminem na podsył pudeł.
Bzdura - zawsze próżne składy wysyłało się w ostatni dzień starego rj ewentualnie w noc przejściową.
To dopiero od kilku lat jest taka moda na wcześniejszy podsył pudeł
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
tomstak
Posty: 1286
Rejestracja: 31 sty 2012, 2:00

Post autor: tomstak » 14 gru 2013, 13:51

rufio198 pisze:
tomstak pisze:Niestety noc przejściowa jest za późnym terminem na podsył pudeł.
Bzdura - zawsze próżne składy wysyłało się w ostatni dzień starego rj ewentualnie w noc przejściową.
To dopiero od kilku lat jest taka moda na wcześniejszy podsył pudeł
Bzdury to sam wypisujesz, bo sam sobie zaprzeczasz.

Kiedyś jak była jedna kolej, to nie ważne skąd są wagony, jak już się naprawiało to jak popadnie, ale odkąd Matka Kolej została podzielona, a w spółeczkach córeczkach też są wewnętrzne podziały, to każda sekcja eksploatacji odpowiada za swój sprzęt. Coś z twojego ogródka, robi zaplecze z MNO jak AKM zdechnie na MNG??
W kiblach to wszystko jest wysyłane na ostatnią chwilę, nawet zaraz nowy rozkład jazdy, a drużyny trakcyjne nie posiadają zeszytów ze służbowym rozkładem jazdy (teraz dyspozytorzy przez miesiąc będą sami drukować rozkłady), bo ktoś się na za trzy dwunasta rozmyślił z zakupem tabletów.

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 14 gru 2013, 16:39

tomstak pisze:
rufio198 pisze: Bzdura - zawsze próżne składy wysyłało się w ostatni dzień starego rj ewentualnie w noc przejściową.
To dopiero od kilku lat jest taka moda na wcześniejszy podsył pudeł
Bzdury to sam wypisujesz, bo sam sobie zaprzeczasz.

Kiedyś jak była jedna kolej, to nie ważne skąd są wagony, jak już się naprawiało to jak popadnie, ale odkąd Matka Kolej została podzielona, a w spółeczkach córeczkach też są wewnętrzne podziały, to każda sekcja eksploatacji odpowiada za swój sprzęt.
Bzdura - jak kiedyś wagon padł to był wyłączany, ewentualnie wracał na ,,zimno'' . Obca wagonownia nie tykała się takiego wagonu.
tomstak pisze:Coś z twojego ogródka, robi zaplecze z MNO jak AKM zdechnie na MNG??
W kiblach to wszystko jest wysyłane na ostatnią chwilę, nawet zaraz nowy rozkład jazdy, a drużyny trakcyjne nie posiadają zeszytów ze służbowym rozkładem jazdy (teraz dyspozytorzy przez miesiąc będą sami drukować rozkłady), bo ktoś się na za trzy dwunasta rozmyślił z zakupem tabletów.
To wtedy MNS samo kombinuje co wysłać.
Nie wiem kto Ci pierdół naopowiadał że w KM-ach mają być już od nowego rj tablety, ale ewidentnie zrobił Cie w konia. Póki co tablety były testowane . Zresztą to mnie nie dziwi - masz opinię kupującego każdą plotę. Wydrukowanie rj to tez wbrew pozorom nie praca na cały m-c tylko góra jeden - dwa dni. O ile w ogóle będą drukowane, przez dyspozytorów
Poza tym mało widać wiesz jak wygląda zmiana rj w ruchu regionalnym - nikt wcześniej nie wysyła taboru - bo i po co . Właściwe przejścia i po sprawie
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3073
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 14 gru 2013, 21:52

Dzisiaj Prahy do Warszawy już nie było z resztą Vlatavy do Pragi także nie było. Co za tym idzie Jan Kiepura pojechał do Amsterdamu tylko z trzema pudłami.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

Awatar użytkownika
tomstak
Posty: 1286
Rejestracja: 31 sty 2012, 2:00

Post autor: tomstak » 15 gru 2013, 8:46

rufio198 pisze:
tomstak pisze: Bzdury to sam wypisujesz, bo sam sobie zaprzeczasz.

Kiedyś jak była jedna kolej, to nie ważne skąd są wagony, jak już się naprawiało to jak popadnie, ale odkąd Matka Kolej została podzielona, a w spółeczkach córeczkach też są wewnętrzne podziały, to każda sekcja eksploatacji odpowiada za swój sprzęt.
Bzdura - jak kiedyś wagon padł to był wyłączany, ewentualnie wracał na ,,zimno'' . Obca wagonownia nie tykała się takiego wagonu.
tomstak pisze:Coś z twojego ogródka, robi zaplecze z MNO jak AKM zdechnie na MNG??
W kiblach to wszystko jest wysyłane na ostatnią chwilę, nawet zaraz nowy rozkład jazdy, a drużyny trakcyjne nie posiadają zeszytów ze służbowym rozkładem jazdy (teraz dyspozytorzy przez miesiąc będą sami drukować rozkłady), bo ktoś się na za trzy dwunasta rozmyślił z zakupem tabletów.
To wtedy MNS samo kombinuje co wysłać.
Nie wiem kto Ci pierdół naopowiadał że w KM-ach mają być już od nowego rj tablety, ale ewidentnie zrobił Cie w konia. Póki co tablety były testowane . Zresztą to mnie nie dziwi - masz opinię kupującego każdą plotę. Wydrukowanie rj to tez wbrew pozorom nie praca na cały m-c tylko góra jeden - dwa dni. O ile w ogóle będą drukowane, przez dyspozytorów
Poza tym mało widać wiesz jak wygląda zmiana rj w ruchu regionalnym - nikt wcześniej nie wysyła taboru - bo i po co . Właściwe przejścia i po sprawie
Jeżeli tabletów nie miało być, to dlaczego KMy nie zdążyły z odpowiednim wyprzedzeniem (w poprzednich latach nie było z tym problemów) wysłać do drukarni materiałów na zeszyty ze służbowym/wewnętrznym rozkładem jazdy??

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 15 gru 2013, 15:59

Kłamiesz - zeszyty są
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
tomstak
Posty: 1286
Rejestracja: 31 sty 2012, 2:00

Post autor: tomstak » 16 gru 2013, 15:17

rufio198 pisze:Kłamiesz - zeszyty są
:^o
Gdzie :?: Na Grochowie i Ochocie :?: Mechaniki z MNO i MNG nie mają jeszcze zeszytów.
Do 13.12.13 wszyscy mechanicy powinni już trzymać w ręku zeszyty ze SRJP/WRJP (papierowej lub elektronicznej - tablet), jak i WOSy. Dyspozytorzy na sekcjach nie mają dostępu do nowych rozkładów, póki im dyspozytor ("kompozytor") zakładowy nie podeśle na maila.

Co do zachowania zaplecza MNO z uszkodzonym AKMem na MNG też nie potrafiłeś odpowiedzieć.
Odpowiedź jest prosta. Prościej wydawać pieniądze na przejazd + paliwo + stanie w korkach i położenie pociągów tytułem braku sprawnego taboru, zamiast przeszkolić zaplecze MNG na AKMy.

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 16 gru 2013, 21:14

tomstak pisze:
rufio198 pisze:Kłamiesz - zeszyty są
:^o
Gdzie :?: Na Grochowie i Ochocie :?: Mechaniki z MNO i MNG nie mają jeszcze zeszytów.
Do 13.12.13 wszyscy mechanicy powinni już trzymać w ręku zeszyty ze SRJP/WRJP (papierowej lub elektronicznej - tablet), jak i WOSy. Dyspozytorzy na sekcjach nie mają dostępu do nowych rozkładów, póki im dyspozytor ("kompozytor") zakładowy nie podeśle na maila.
Powtarzam - kłamiesz i to perfidnie. Maszyniści z MNG i MNO mają zeszyty. Jak któryś mówi że nie ma to znaczy że nie chce mu się du... ruszyć po nie do odpowiedniej osoby
tomstak pisze:Co do zachowania zaplecza MNO z uszkodzonym AKMem na MNG też nie potrafiłeś odpowiedzieć.
Odpowiedź jest prosta. Prościej wydawać pieniądze na przejazd + paliwo + stanie w korkach i położenie pociągów tytułem braku sprawnego taboru, zamiast przeszkolić zaplecze MNG na AKMy.
Ty chyba naprawdę czegoś się naćpałeś? Po co wydawać kasę na szkolenie zaplecza MNG z AKM-ów skoro nie mają ich na stanie. Lepiej ta kasę wydać na przeszkolenia z Flirtów, lub wagonów.
Pomijam już fakt że 90% AKM-ów serwisowany jet przez/pod nadzorem serwisu producenckiego, a połowa jest jeszcze na gwarancji.
Weź Ty lepiej pilnuj wydawania rozkazów i nie wypowiadaj się o sprawach o których nie masz pojęcia. A na drugi raz jak Ci jakiś handlarz złomem coś powie to podziel to na cztery
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
tomstak
Posty: 1286
Rejestracja: 31 sty 2012, 2:00

Post autor: tomstak » 17 gru 2013, 10:20

rufio198 pisze:
tomstak pisze: :^o
Gdzie :?: Na Grochowie i Ochocie :?: Mechaniki z MNO i MNG nie mają jeszcze zeszytów.
Do 13.12.13 wszyscy mechanicy powinni już trzymać w ręku zeszyty ze SRJP/WRJP (papierowej lub elektronicznej - tablet), jak i WOSy. Dyspozytorzy na sekcjach nie mają dostępu do nowych rozkładów, póki im dyspozytor ("kompozytor") zakładowy nie podeśle na maila.
Powtarzam - kłamiesz i to perfidnie. Maszyniści z MNG i MNO mają zeszyty. Jak któryś mówi że nie ma to znaczy że nie chce mu się du... ruszyć po nie do odpowiedniej osoby
tomstak pisze:Co do zachowania zaplecza MNO z uszkodzonym AKMem na MNG też nie potrafiłeś odpowiedzieć.
Odpowiedź jest prosta. Prościej wydawać pieniądze na przejazd + paliwo + stanie w korkach i położenie pociągów tytułem braku sprawnego taboru, zamiast przeszkolić zaplecze MNG na AKMy.
Ty chyba naprawdę czegoś się naćpałeś? Po co wydawać kasę na szkolenie zaplecza MNG z AKM-ów skoro nie mają ich na stanie. Lepiej ta kasę wydać na przeszkolenia z Flirtów, lub wagonów.
Pomijam już fakt że 90% AKM-ów serwisowany jet przez/pod nadzorem serwisu producenckiego, a połowa jest jeszcze na gwarancji.
Weź Ty lepiej pilnuj wydawania rozkazów i nie wypowiadaj się o sprawach o których nie masz pojęcia. A na drugi raz jak Ci jakiś handlarz złomem coś powie to podziel to na cztery
A ty czasami wyjdź z tego "prosektorium" (chyba tam macie jakieś wycieki "gazów medycznych", które bardzo ci szkodzą, w rezultacie masz za mały dopływ świeżego powietrza), zabierz ze sobą przepustkę (i oddelegowanie) i zobacz co się po sekcjach dzieje i nie wierz w to, że jak nie otrzymujesz w danej sprawie telefonów, to że wszystko jest haraszo. Ja nie mam potrzeby, żadnego ukrytego celu naciągania faktów, mijania się z prawdą (perfidnego kłamania), bo w KM nie pracuję. Te 90% to chyba tak z dużym naciągnięciem statystyki, prawda? Nawet dla "tych 10%" warto by było kogoś z MNO na MNG oddelegować. Czy zastanawiałeś się tak co sądzą o tobie "handlarze złomem" którzy przesiadują u ciebie pod budą na 6 peronie? Część z nich przychodzi do ciebie tylko po to, abyś im przekazał nieoficjalne biurowe wieści z lubelskiej i "prosektorium". A czasami nawet ciekawie popatrzeć na ciebie jak unosisz się, pęczniejesz i jednocześnie zapychasz się powietrzem - jak kobra przed atakiem.

ODPOWIEDZ