Obiegi lokomotyw i składów
Moderator: JacekM
I to był Twój błąd, że przedmiotem reklamacji było opóźnienie, a nie komfort podróży.
Przedmiotem reklamacji powinno być jedno i drugie, i jedno i drugie rekompensowane...
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Ale opóźnienia nie są rekompensowane nic ponad to co musi przewoźnik i lepiej od razu reklamować co innego.
- vernalisadonis
- Posty: 3074
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Ja reklamowałem jedno i drugie, to dostałem kasę tylko za opóźnienie.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Chyba jednak za standard pociągu? Nie sumuje się rekompensat, poza poniesionymi i udokumentowanymi stratami w wyniku opóźnień. Inaczej mówiąc, jeśli np. zamiast EIP przyjedzie skład wagonowy z wagonami przedziałowymi (w zestawieniu zastępczym raczej przeważają wagony bezprzedziałówe), bez Warsu (w zestawieniu zastępczym zwykle jednak jest), a na stację na której się wysiadało przyjedzie spóźniony ponad 60/120 minut (a kwota rekompensaty przekracza 4 euro) to i tak otrzymasz tylko jeden bon w wysokości 25% ceny biletu (no chyba, że pociąg był spóźniony powyżej 120 minut i spełniasz kryteria to oczywiście wtedy 50% ceny biletu się należy, jeśli reklamujesz opóźnienie).
- vernalisadonis
- Posty: 3074
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Czo jest powodem, że pendolino (6104) jedzie przez Piotrków Trybunalski?
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Prawdopodobnie remont na linii CMK.
- Twmastersky
- Posty: 93
- Rejestracja: 14 kwie 2016, 18:36
- Lokalizacja: Wrocław
Gdzie aktualnie można spotkać najstarsze 112A, najstarszymi są A9ou jeśli się nie mylę?
- vernalisadonis
- Posty: 3074
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Popatrz tutaj
http://www.vagonweb.cz/razeni/
http://www.vagonweb.cz/razeni/
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
- vernalisadonis
- Posty: 3074
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Takie łączenie EIP 3106 z EIP 1603 to jest planowe czy efekt braku składów?
Przyjazd EIP 3106 do Warszawy Wschodniej 17:11. Odjazd jako EIP 1603 o godzinie 17:49.
Przyjazd EIP 3106 do Warszawy Wschodniej 17:11. Odjazd jako EIP 1603 o godzinie 17:49.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Ja wczoraj nieźle się zdziwiłem, jak przychodząc przed odjazdem pociągu w Toruniu okazało się że jest tyle spóźniony że musi jeszcze pojechać do Bydgoszczy i nawrócić. 13 minut postoju (17:58-18:11) nieźle mnie zszokowało, to już 136 ma dłuższe postoje na Cynamonowej.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Nieplanowy, bo wg planu 1602/3 powinien startować z toru 10 przy peronie I na WWO, a często startuje z toru 5 przy peronie V na WWO.vernalisadonis pisze: ↑29 gru 2017, 21:40Takie łączenie EIP 3106 z EIP 1603 to jest planowe czy efekt braku składów?
Przyjazd EIP 3106 do Warszawy Wschodniej 17:11. Odjazd jako EIP 1603 o godzinie 17:49.
KMy też to "ćwiczą" jak im ktoś z Zielonego Mazowsza rozkłady, relacje i obiegi "komponuje". Mechanik biegiem musi papiery (m in. książkę pokładową pojazdu) i siebie przenieść do drugiej kabiny (zadanie jest względnie ułatwione, jak zmiana kabiny dotyczy tylko jednej jednostki), uproszczona próba hamulca i jazda.bartoni722 pisze: ↑30 gru 2017, 0:53Ja wczoraj nieźle się zdziwiłem, jak przychodząc przed odjazdem pociągu w Toruniu okazało się że jest tyle spóźniony że musi jeszcze pojechać do Bydgoszczy i nawrócić. 13 minut postoju (17:58-18:11) nieźle mnie zszokowało, to już 136 ma dłuższe postoje na Cynamonowej.
-
- Posty: 4092
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Oj, w Czechach to już nawet zmianę czoła w 2,5 minuty widziałem.
- vernalisadonis
- Posty: 3074
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Widziałem, że w rozkładzie jazdy na Wschodniej jest wklejona poprawka co do toru i peronu. Dlatego się pytam.tomstak pisze: ↑02 sty 2018, 18:19Nieplanowy, bo wg planu 1602/3 powinien startować z toru 10 przy peronie I na WWO, a często startuje z toru 5 przy peronie V na WWO.vernalisadonis pisze: ↑29 gru 2017, 21:40Takie łączenie EIP 3106 z EIP 1603 to jest planowe czy efekt braku składów?
Przyjazd EIP 3106 do Warszawy Wschodniej 17:11. Odjazd jako EIP 1603 o godzinie 17:49.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Jak to teraz jest z tymi pendolino? Nadal zdarza się że zamiast niego podstawiają wagony?
Planuję w weekend jazdę do Wrocławia EIP 1601, EIP 6100. Czy raczej podstawienie wagonów jest obarczone małym prawdopodobieństwem?
Planuję w weekend jazdę do Wrocławia EIP 1601, EIP 6100. Czy raczej podstawienie wagonów jest obarczone małym prawdopodobieństwem?