tomstak pisze:rufio198 pisze:
Bzdura - zawsze próżne składy wysyłało się w ostatni dzień starego rj ewentualnie w noc przejściową.
To dopiero od kilku lat jest taka moda na wcześniejszy podsył pudeł
Bzdury to sam wypisujesz, bo sam sobie zaprzeczasz.
Kiedyś jak była jedna kolej, to nie ważne skąd są wagony, jak już się naprawiało to jak popadnie, ale odkąd Matka Kolej została podzielona, a w spółeczkach córeczkach też są wewnętrzne podziały, to każda sekcja eksploatacji odpowiada za swój sprzęt.
Bzdura - jak kiedyś wagon padł to był wyłączany, ewentualnie wracał na ,,zimno'' . Obca wagonownia nie tykała się takiego wagonu.
tomstak pisze:Coś z twojego ogródka, robi zaplecze z MNO jak AKM zdechnie na MNG??
W kiblach to wszystko jest wysyłane na ostatnią chwilę, nawet zaraz nowy rozkład jazdy, a drużyny trakcyjne nie posiadają zeszytów ze służbowym rozkładem jazdy (teraz dyspozytorzy przez miesiąc będą sami drukować rozkłady), bo ktoś się na za trzy dwunasta rozmyślił z zakupem tabletów.
To wtedy MNS samo kombinuje co wysłać.
Nie wiem kto Ci pierdół naopowiadał że w KM-ach mają być już od nowego rj tablety, ale ewidentnie zrobił Cie w konia. Póki co tablety były
testowane . Zresztą to mnie nie dziwi - masz opinię kupującego każdą plotę. Wydrukowanie rj to tez wbrew pozorom nie praca na cały m-c tylko góra jeden - dwa dni. O ile w ogóle będą drukowane, przez dyspozytorów
Poza tym mało widać wiesz jak wygląda zmiana rj w ruchu regionalnym - nikt wcześniej nie wysyła taboru - bo i po co . Właściwe przejścia i po sprawie