[RJ] O rozkładzie jazdy PKP 2016
Moderator: JacekM
Czemu ,,Viagrina/Ślęża" ma po 13 marca dłuższy czas jazdy z Opola do Warszawy? Tak z ciekawości pytam
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Viadrina (sądząc po postojach - Cz-wa Osobowa zamiast Stradom) od korekty przez Piotrków-Koluszki, a nie CMK (ale to ma akurat marginalny wpływ). Większy wpływ ma znaczne wydłużenie Opole - Lubliniec - pewnie jakieś krzyżowanie nie wyszło...
Edit: ja już nie wiem, który rozkład mówi prawdę, a który kłamie, bo ze służbowego wychodzi mi, że cały czas jeździ przez Koszulki. Co do wydłużenia czasu jazdy po 13.03.: Fosowskie postój 5 minut zamiast bez zatrzymania, Pludry postój 6 minut zamiast bez zatrzymania, Płyćwia - Skierniewice wydłużenie o 2 minuty, Skierniewice - Żyrardów +5 minut, Żyrardów - Zachodnia -2 minuty.
Edit: ja już nie wiem, który rozkład mówi prawdę, a który kłamie, bo ze służbowego wychodzi mi, że cały czas jeździ przez Koszulki. Co do wydłużenia czasu jazdy po 13.03.: Fosowskie postój 5 minut zamiast bez zatrzymania, Pludry postój 6 minut zamiast bez zatrzymania, Płyćwia - Skierniewice wydłużenie o 2 minuty, Skierniewice - Żyrardów +5 minut, Żyrardów - Zachodnia -2 minuty.
Szansa to pewnie jest, ale jak zaczną wsadzać po 2 maszynistów do Dartów, co jeszcze się nie chyba zdarza.Emyl pisze:Czyli jest szansa, że zostanie to skorygowane?
Swoją drogą: już o tym gdzieś było, ale... Czy te nowoczesne pociągi nie mają takiej fajnej sygnalizacji kabinowej,
czy nowe, modernizowane linie jej nie wspierają?
ŁK
Nowe składy chyba są wyposażone w urządzenia ETCS, tyle że linii z ETCS jest tyci pyci. Do Gdańska cały czas to się robi, CMK chyba podobnie. W pełni działający jest chyba tylko odcinek testowy Legnica - Węgliniec - Bielawa Dolna.
W pełni działający jest poziom 1 na Olszamowice - Zawiercie i być może Psary - Kozłów (wiem, że temat jest bardzo zaawansowany, ale nie znam szczegółów). Co do poziomu 2, to gotowe, ale czekające na papiery z UTK są 2 instalacje: Legnica - Bielawa Dln. i PKM.
Dodano po 38 minutach 22 sekundach:
W budowie są instalacje poziomu 2: Warszawa - Gdynia, Warszawa - Łódź, Legnica - Opole i poziom 1 (ponownie po zmianach na posterunkach) Olszamowice - Grodzisk. Jak o czymś zapomniałem to dopiszę.
Z pojazdów wiem o jakimśkolwiek zaawansowaniu instalacji na: Pendolino, Flirt IC, Flirt ŁKA, Dart, 6*EP09, 2*EM120z. Były też próby Vectrona, ale nie wiem z jakim finałem, mówi się też o Impulsie dla KD i o szynobusach dla PKM. Tyle wiem.
Dodano po 38 minutach 22 sekundach:
W budowie są instalacje poziomu 2: Warszawa - Gdynia, Warszawa - Łódź, Legnica - Opole i poziom 1 (ponownie po zmianach na posterunkach) Olszamowice - Grodzisk. Jak o czymś zapomniałem to dopiszę.
Z pojazdów wiem o jakimśkolwiek zaawansowaniu instalacji na: Pendolino, Flirt IC, Flirt ŁKA, Dart, 6*EP09, 2*EM120z. Były też próby Vectrona, ale nie wiem z jakim finałem, mówi się też o Impulsie dla KD i o szynobusach dla PKM. Tyle wiem.
Brakuje mi EU44.
Husarze nie mają. Była instalacja tymczasowa na jednym, ale została chyba zdemontowana (a nigdy nie mogła być wykorzystywana w ruchu planowym). Był jeden przetarg na doposażenie, ale Siemens zażyczył sobie konkretnej kwoty, której IC nie miało. Od tego czasu ciągle "mówi się" o doposażeniu, ale nic z tego nie wynika. Ogólnie wielkim błędem był brak zamówienia ETCSu na etapie zakupu tych lokomotyw - Siemens miał już gotowe rozwiązanie i pewnie w skali ceny lokomotyw kosztowałoby to wtedy grosze...
Moze nawet mają, tylko interfejsu nie wystawili ale zamowienie lokomotyw wielosystemowych na 200km/h, rownież w celu jeżdżenia poza krajem, bez ects to jakas skrajna głupota.
ŁK
Raczej nie... Urządzenia pokładowe ETCS (ECTS to takie punkty na uczelni ) trochę jednak kosztują i muszą być stosunkowo wyodrębnione od całej lokomotywy jako składnik interoperacyjności, więc raczej ich nie ma. Natomiast obstawiam, że ich zainstalowanie to jeden dzień wkładania kilku klocków w przygotowane dla nich miejsca (a potem pół roku przekładania papierów przez mojego pracodawcę i UTK). Z wnioskiem finalnym zgadzam się - brak ETCSu na EU44 to piramidalna głupota.
Dzisiaj Dart o 8:05 w kierunku Łodzi byłEmyl pisze:Czyli jest szansa, że zostanie to skorygowane?
4 minuty przed czasem Żyrardów
3 minuty przed czasem Skierniewice
3 minuty przed czasem Koluszki
2 minuty przed czasem Łódź Widzew
12 minut samego stania gratis:)
A czy jechał 160 km/h to nie wiem...
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27359
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Niestety, nie jest to prawdą. Był 2 minuty przed czasem w Żyrardowie, punktualnie w Skierniewicach, 2 minuty przed czasem w Koluszkach i punktualnie na Widzewie.Lukasz436 pisze:Dzisiaj Dart o 8:05 w kierunku Łodzi byłEmyl pisze:Czyli jest szansa, że zostanie to skorygowane?
4 minuty przed czasem Żyrardów
3 minuty przed czasem Skierniewice
3 minuty przed czasem Koluszki
2 minuty przed czasem Łódź Widzew
12 minut samego stania gratis:)
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Nawet jeśli, to sam jadąc parę razy IC16104 odstawałem przyspieszenia na tych samych stacjach. Okej, mleko się rozlało, szkoda tylko, że zostanie posprzątane dopiero od grudnia.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.