Podczas składania zamówień nie można bylo ułożyć rozkladu na Darty, bo żaden z nich nie byl na tyle ukończony, aby można bylo dac wsad do obliczeń trakcyjnych, zatem zlozono wszystko na wagony, a pól roku bliżej, kiedy wiadomo juz bylo, JAK BARDZO Pesa dala ciała, można bylo się zastanowić, na co starczy taboru zastępczego.MichalJ pisze:Ułożono rozkład na składy wagonowe i tych składów wagonowych nie puszczono. Przecież to się kupy nie trzyma.fik pisze:Podczas składania zamówień nic takiego nie było wiadomo.
Albo, albo.
1. Mamy do dyspozycji składy wagonowe, nie wiemy, czy będą darty - układamy rozkład na wagonowe i JADĄ WAGONOWE.
2. Nie mamy wagonów, układamy rozkład na darty 'po ogłoszeniu'.
A nie, że układamy na wagony, ale odwołujemy.
[RJ] O rozkładzie jazdy PKP 2016
Moderator: JacekM
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27359
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
To dowodzi jak prawo kolejowe w Polsce jest zabetonowane... Powinna być możliwość dynamicznej zmiany rozkładu.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Rozkład zmienia się dynamicznie codziennie na wielu liniach. Każdy dzień jest inny, każdy pociąg jedzie inaczej
Na czym miałaby polegać ta dynamika? Na tym, że ruszenie jednego pociągu rusza całą sieć? Bo krzyżówki, bo skomunikowania, bo obiegi składów, drużyn? Niech już lepiej dzieje się to raz na kwartał - i tak za dużo zamieszania, rozkłady miały być na lata, przynajmniej na rok.
Na czym miałaby polegać ta dynamika? Na tym, że ruszenie jednego pociągu rusza całą sieć? Bo krzyżówki, bo skomunikowania, bo obiegi składów, drużyn? Niech już lepiej dzieje się to raz na kwartał - i tak za dużo zamieszania, rozkłady miały być na lata, przynajmniej na rok.
ŁK
Z dużym naciskiem na "miały". Po 3 miesiącach obowiązywania rozkładu tabele z sześcioma wariantami rozkładu jednego pociągu są bardziej normą niż wyjątkiem.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27359
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Dobrze, że w innych krajach prawo nie jest zabetonowane i rozkład się zmienia dynamicznie, co nam z pewnością wykażesz, wskazując na konkretne rozwiązania stosowane w praktyce przez mniej zabetonowane kraje.zxcvbnm pisze:To dowodzi jak prawo kolejowe w Polsce jest zabetonowane... Powinna być możliwość dynamicznej zmiany rozkładu.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Pasażerowie byliby jeszcze bardzie zachwyceni niż dziś.zxcvbnm pisze:To dowodzi jak prawo kolejowe w Polsce jest zabetonowane... Powinna być możliwość dynamicznej zmiany rozkładu.
To akurat dowodzi jak małe masz pojęcie o czym piszesz.zxcvbnm pisze:To dowodzi jak prawo kolejowe w Polsce jest zabetonowane... Powinna być możliwość dynamicznej zmiany rozkładu.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Może ktoś mi wytłumaczy.
Jest sobie w weekendy TLK Brda (51114). Po drodze stoi 12 minut we Włocławku i 12 minut w Kutnie. Po co? Jechałem tym w niedzielę (13.03). Żadnych krzyżowań, mijanek, żadnych skomunikowań... nic. Zatem dlaczego pociąg ten traci 24 minuty?
Nawiasem mówiąc w niedzielę wiało w nim pustką (a na odjeżdżające godzinę wcześniej IC Kopernik kilka dni wcześniej nie było już miejscówek).
Jest sobie w weekendy TLK Brda (51114). Po drodze stoi 12 minut we Włocławku i 12 minut w Kutnie. Po co? Jechałem tym w niedzielę (13.03). Żadnych krzyżowań, mijanek, żadnych skomunikowań... nic. Zatem dlaczego pociąg ten traci 24 minuty?
Nawiasem mówiąc w niedzielę wiało w nim pustką (a na odjeżdżające godzinę wcześniej IC Kopernik kilka dni wcześniej nie było już miejscówek).
- a/p TALENT
- Posty: 1710
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
PKP-owska tradycja, tyle trwało nawodnienie parowozu / a nawet krócej /.
ZUS fundatorem emigracji
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27359
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Tłumaczę: odbieg za 91422 na Łowicz - Warszawa i odbieg przed 51336 na Toruń - Kutno. Tak to jest, jak pociąg się wciska kolanem poza rocznym rozkładem jazdy.person pisze:Może ktoś mi wytłumaczy.
Jest sobie w weekendy TLK Brda (51114). Po drodze stoi 12 minut we Włocławku i 12 minut w Kutnie. Po co? Jechałem tym w niedzielę (13.03). Żadnych krzyżowań, mijanek, żadnych skomunikowań... nic. Zatem dlaczego pociąg ten traci 24 minuty?
Efekt pendolino flirta.Nawiasem mówiąc w niedzielę wiało w nim pustką (a na odjeżdżające godzinę wcześniej IC Kopernik kilka dni wcześniej nie było już miejscówek).
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Dzięki.
Są trzy możliwości:person pisze:Może ktoś mi wytłumaczy.
Jest sobie w weekendy TLK Brda (51114). Po drodze stoi 12 minut we Włocławku i 12 minut w Kutnie. Po co? Jechałem tym w niedzielę (13.03). Żadnych krzyżowań, mijanek, żadnych skomunikowań... nic. Zatem dlaczego pociąg ten traci 24 minuty?
Nawiasem mówiąc w niedzielę wiało w nim pustką (a na odjeżdżające godzinę wcześniej IC Kopernik kilka dni wcześniej nie było już miejscówek).
1) Zmiana parametrów bez zmiany czasów jazdy
2) Rezerwy czasowe- zagadka PLK
3) Inne przyczyny które są pilnie strzeżoną tajemnicą zarządcy infrastruktury, ewentualnie przewoźnika
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Sam byś tak wybrał. I ja też A i samo IC przemawia, choćby na Kindze Edycie.fik pisze:Efekt pendolino flirta.Nawiasem mówiąc w niedzielę wiało w nim pustką (a na odjeżdżające godzinę wcześniej IC Kopernik kilka dni wcześniej nie było już miejscówek).
ŁK
Zastanawia mnie brak pociągu relacji Wrocław - Warszawa w godz. 15 - 17. Jeden jest ok. 14:40 następny dopiero 17:18. Kiedyś coś było po 16.
Dwa pytania na temat IC 51116:
1. Czy od 12 czerwca do 7 sierpnia faktycznie będzie kursował w godzinach podanych na portalupasażera.pl, tj. wyjazd z Gdyni po 17, przyjazd do Warszawy po 23? Czy znowu ktoś sobie wpisał głupoty i zmieni na tydzień albo dwa przed...?
2. Czy jest to flirt, czy dart?
1. Czy od 12 czerwca do 7 sierpnia faktycznie będzie kursował w godzinach podanych na portalupasażera.pl, tj. wyjazd z Gdyni po 17, przyjazd do Warszawy po 23? Czy znowu ktoś sobie wpisał głupoty i zmieni na tydzień albo dwa przed...?
2. Czy jest to flirt, czy dart?
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.