[RJ] O rozkładzie jazdy PKP 2017

Moderator: JacekM

Łukasz
Posty: 10493
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 18 gru 2016, 18:18

aaa pisze:Co blokuje najbardziej priorytetowe pociągi w kraju przed równym taktem w tym Opolu?
Pewnie wszystko... Spory kawałek jednotoru jest na protezie jednak. Tyle ze chyba na jednotor tez da się ułożyć jakiś takt...

W ogólności tez wyobrażam sobie, ze jak ic jest na 160 a tlk na 120 - i gdzieś się takie coś zdarzy na ciasnej linii, to się już sypnie pol sieci taktów.

Tak btw to gdzie jeszcze zostały takty? Rok temu to lepiej wyglądało oidp, ale mogę się mylić...
ŁK

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14778
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 21 gru 2016, 22:58

Ułożyć takt przy jednotorze da się na ogół. Tylko kwestia tego, że tych jednotorów może być więcej, a na każdym z nich różnie mogą wychodzić wolne sloty :-k Zaś priorytetowe przetrasowanie pociągu, który jeździ co jakiś czas może mieć wpływ np. na brak taktu regionalnych.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 10 sty 2017, 15:04

Od 1. stycznia na Podlasiu i w Świętokrzyskim obowiązuje nowy RJ Polregio. Czy ktoś wie jak sprawują się pomysły CZT, czy wszystko działa jak trzeba itp.? Ewentualnie gdzie można byłoby znaleźć jakieś informacje o tym?

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2272
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 13 cze 2017, 5:53

Co jest przyczyną że wieczorny pociąg relacji Warszawa - Tomaszów - Kraków 30 minut stoi w Koluszkach?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27362
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 13 cze 2017, 23:46

Zamknięcia na CMK i na Grodzisk - Wawa.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

lumx
Posty: 152
Rejestracja: 02 kwie 2016, 19:02

Post autor: lumx » 19 cze 2017, 15:28

Mam pytanie co do pociągu Brda (20:09 Warszawa Wschodnia - 23:47 Bydgoszcz Główna). Jest oznaczony jako Intercity, a przy zakupie dostaję miejsce w wagonie 13. Nie jestem pewien, ale wydawało mi się że w Dartach/Flirtach są wagony 1-8. Jaki to będzie pociąg? Czy oprócz Dartów i Flirtów są jakieś inne pociągi oznaczone kategorią IC?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27362
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 19 cze 2017, 16:31

Brda jest pociągiem TLK, błąd w informacji.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Łukasz
Posty: 10493
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 19 cze 2017, 18:34

lumx pisze:Czy oprócz Dartów i Flirtów są jakieś inne pociągi oznaczone kategorią IC?
Tak, są, ale przynajmniej w teorii mają też zmodernizowane i klimatyzowane wagony.

PS może pociąg tlk spółki intercity.
ŁK

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27362
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 19 cze 2017, 22:14

Klimatyzowana wagina nie brzmi kusząco.

Brda była IC, chyba do marca, więc pewnie nikt nie poprawił, gdzie trzeba.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

ODPOWIEDZ