Nie. Wracają jako dwa oddzielne, tylko Biebrza jedzie prosto przez CMK, bo na Chałubińskiego siedzą ludzie, którzy nie znają się na swojej robocie. Bardzo proszę, napisz w tej sprawie pismo, najlepiej jakbyś znalazł jakiegoś posła/senatora z Tomaszowa i go zainteresował sprawą.
[RJ] O rozkładzie jazdy PKP 2018
Moderator: JacekM
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27388
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
A czy Gama naprawdę więcej, niż 4 wagonów nie uciągnie?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Może rozkład jest przyszłościowo pod Su42.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Bo na 4 wagonowego Reja wystawiali bilety stojące. Ale okazało się, że wagon 13 nie był w systemie sprzedaży ujęty...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
W zwykły pozawakcyjny weekend? Gdy miesiące do NG i tak lecą? Nie wydaje mi się jednak. To nie szczyt wakacyjny czy świąteczny.
Zresztą tu były miejsca, tylko niesprzedawalne. Gdybym na peron nie poszedł to bym polonusem pojechał - a wagon wystawiony.
Zresztą tu były miejsca, tylko niesprzedawalne. Gdybym na peron nie poszedł to bym polonusem pojechał - a wagon wystawiony.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Tak, w każdy weekend są takie sytuacje, jak rozumiem w Twoim przypadku PKP Intercity zdecydowało się na dostawienie dodatkowego wagonu nieprzewidzianego względem zestawienia? To chyba dobrze?
Miesiące miesiącami, ale prąd ciągnie. Każdy wie, że ludzie pojadą i tak, więc po co wagony. Trzeba robić zestawienia pod najmniejszą frekwencję, na przykład środową, żeby prawidłowo gospodarować. Na sytuację, żeby prognozować na każdy weekend osobno, trzeba poczekać do XXII wieku.
ŁK
Po prostu zwyczajnie brakuje wagonów na wzmocnienia.
Kułcze, ale przecież w weekendy nie jeździ parę długich Łódź-W-wa, to kilka wagonów może chyba pojechać do i wrócić z Lublina tego samego dnia. Przecież to nawet w pełnej relacji nie musi jeździć. Chyba że do rana nie dadzą rady tego poskładać (tak, wiem że Łódź nie startuje rano z Grochowa, ale do Łodzi się jedzie 1.5h na wolnym loku!)
ŁK
Zapotrzebowanie jest dużo większe niż kilka wagonów, a pociągi z obiegów łódzkich coraz częściej wykorzystuje się do innych celów.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27388
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Tak, w zwykły powakacyjny weekend. Kiedyś NR też trzeba robić, więc robi się je głównie pomiędzy sezonami, to raz (proponuję policzyć: skoro NR trwa około miesiąca przy dobrych wiatrach, wykonuje się ją raz na dwa lata, a sezon trwa łącznie cztery miesiące w roku, to jaki procent parku taborowego spółki jest jednocześnie wyłączony z eksploatacji? to wszystko przy optymistycznym założeniu, że wykonawcy dotrzymują terminów ). Dwa, w weekendy jeździ blisko dwukrotnie więcej osób niż w tygodniu, to naprawdę jest gigantyczna różnica.
BTW, koszty utrzymania taboru do jeżdżenia w sezonach, maksymalnie przez 1/3 roku, są jedną z głównych przyczyn, dla których DB Fv, OeBB czy CzD ograniczają ofertę sezonową, opierając ją w dużej mierze na wydłużonych połączeniach całorocznych, celem spłaszczenia zapotrzebowania taborowego. Taki sam postulat znajduje się w obowiązującym PZRTP.
Generalnie nie znam kraju, w którym w weekendy nie brakuje miejsc rezerwowanych w pociągach.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Z buforem odstawiasz na NR 10% taboru.
PZRTP?
PZRTP?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem