Kolej na kolej - czyli Kolejowe ABC
Moderator: JacekM
Ok, myślałem, że tylko po rozłączaniu przewodu hamulca.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Wiadomo, że kolej w Polsce kursuje często niepunktualnie. Czy jest gdzieś miejsce w internetach, żebym mógł sobie sprawdzić statystyki punktualności konkretnego pociągu? Np. na beta.portalpasażera.pl mam wynik, ale musiałbym sprawdzać data po dacie.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Dziękować!
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Tak czytam temat o WWK, i się zapytam.
Czy przewoźnik uwzględnia jakoś miejsce zamieszkania maszynistów.
Pół biedy jak pociąg kończy na Olszynce, a maszynista jest z Woli.
A jak kończy przykładowo w Sochaczewie, a kierman z Celestynowa to co wtedy?
Czy przewoźnik uwzględnia jakoś miejsce zamieszkania maszynistów.
Pół biedy jak pociąg kończy na Olszynce, a maszynista jest z Woli.
A jak kończy przykładowo w Sochaczewie, a kierman z Celestynowa to co wtedy?
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
-
- Posty: 5805
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Niedawno chyba się maszyniści zbuntowali, bo z dojazdem do/z zaczynało im brakować doby i podobno poprawiono miejsca objęcia/zdania służby.
miłośnik 13N
Cóż, za komuny i PKP były noclegownie. Teraz kima się na jednostce.
Nie mów, to chyba nieprawda.
Sam spałem kilka nocek w miejscu pracy, ale w państwowej firmie takie warunki?
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Noclegownie, hotele pracownicze. Kojarzę coś takiego. Natomiast współcześnie to chyba trzeba byłoby dopłacać za delegację.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27393
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
E? 12h służby to 12h służby, czy jest spędzone na czynnej jeździe pociągiem, czy na dozorowaniu jednostki nocą, z punktu widzenia kodeksu pracy jest tym samym.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Jeszcze jak!
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
- R-9 Chełmska
- Posty: 7764
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Próbuję rozgryźć super-państwowy współny bilet i tak się zastanawiam...
Pociąg IC Warszawa Zachodnia - Bielsko-Biała Gł kosztuje wg taryfy IC 65 PLN (372 km). A z tego co patrzę w cenniku "Wspólnego Biletu", bardziej opłacałoby się kupić takowy bilet Warszawa Zachodnia - Bielsko-Biała Lipnik (374 km) - 52 PLN (372 km IC do BB Gł i dalej 2 km KŚ) - przynajmniej tak wskazują widełki 371 - 380 km.
No ale jak znam życie pewnie gdzieś w moich wyliczeniach popełniam błąd. Pytanie - gdzie? Czy może jednak faktycznie można przyzwoicie oszczędzić kupując taki wspólny bilet i nie wykorzystując ostatniego odcinka?
Oczywiście przez internet kupić się nie da, żeby sobie zza biurka sprawdzić...
Pociąg IC Warszawa Zachodnia - Bielsko-Biała Gł kosztuje wg taryfy IC 65 PLN (372 km). A z tego co patrzę w cenniku "Wspólnego Biletu", bardziej opłacałoby się kupić takowy bilet Warszawa Zachodnia - Bielsko-Biała Lipnik (374 km) - 52 PLN (372 km IC do BB Gł i dalej 2 km KŚ) - przynajmniej tak wskazują widełki 371 - 380 km.
No ale jak znam życie pewnie gdzieś w moich wyliczeniach popełniam błąd. Pytanie - gdzie? Czy może jednak faktycznie można przyzwoicie oszczędzić kupując taki wspólny bilet i nie wykorzystując ostatniego odcinka?
Oczywiście przez internet kupić się nie da, żeby sobie zza biurka sprawdzić...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27393
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Nie ma tak łatwo.
374 km wg taryfy podstawowej WB 52,00
Do tego, ponieważ podróżujesz Pociągiem Wymagającym Suplementacji(*), musisz doliczyć Suplement. Oblicza się go jako różnicę pomiędzy ceną na przejazd danym pociągiem w taryfie przewoźnika (65,00) a ceną bazową wg ZW-WB (52,00). Suplement wynosi zatem 13,00, łączna cena za podróż do Lipnika 65,00.
(*) tak, takie określenie ktoś wymyślił i wprowadził w taryfie.
Idea jest taka, że ceny bazowe WB obowiązują przy przejazdach pociągami osobowymi lub ich odpowiednikami wielu przewoźników; wszystkie pociągi IC oraz drobiazgi przewoźników regionalnych w wyższych taryfach (interREGIO, superREGIO, ŁKA Sprinter, lotniskowe KMŁ) są objęte suplementacją.
374 km wg taryfy podstawowej WB 52,00
Do tego, ponieważ podróżujesz Pociągiem Wymagającym Suplementacji(*), musisz doliczyć Suplement. Oblicza się go jako różnicę pomiędzy ceną na przejazd danym pociągiem w taryfie przewoźnika (65,00) a ceną bazową wg ZW-WB (52,00). Suplement wynosi zatem 13,00, łączna cena za podróż do Lipnika 65,00.
(*) tak, takie określenie ktoś wymyślił i wprowadził w taryfie.
Idea jest taka, że ceny bazowe WB obowiązują przy przejazdach pociągami osobowymi lub ich odpowiednikami wielu przewoźników; wszystkie pociągi IC oraz drobiazgi przewoźników regionalnych w wyższych taryfach (interREGIO, superREGIO, ŁKA Sprinter, lotniskowe KMŁ) są objęte suplementacją.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- R-9 Chełmska
- Posty: 7764
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec
Dzięki, o tej suplementacji czytałem, zauważyłem, że to ŁKA Sprinter, lotnisko Kraków i szybkie regio, ale o szukaniu suplementacji w "biednych" pociągach IC nie pomyślałem, wszak uznałem, że skoro z cennika wynika, że ceną bazową dla WB są pociągi IC/TLK, to już nic tam się nie dodaje.
Idea biletu fajna, ale sposób jej zagmatwania i brak możliwości kupienia łączeń z częścią przez internet powala... Na chłopski rozum wyobrażałem sobie, że to jedna tabelka na cały kraj, tzn w sumie dwie, zależne od tego czy główna część podrózy to EIC czy TLK...
Idea biletu fajna, ale sposób jej zagmatwania i brak możliwości kupienia łączeń z częścią przez internet powala... Na chłopski rozum wyobrażałem sobie, że to jedna tabelka na cały kraj, tzn w sumie dwie, zależne od tego czy główna część podrózy to EIC czy TLK...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32